مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه ماساژ در تسکین درد

جام جم سرا:
«نینا چری فرانکلین» از متخصصان سلامت دانشگاه ایلی‌نوی در این رابطه اظهار داشت: تاثیر مفید ماساژدرمانی می‌تواند بیش از ۷۲ ساعت در بدن باقی بماند. همچنین افرادی که سیستم گردش خون ضعیف یا به دلیل بیماری محدودیت‌های حرکتی دارند، بیشترین فایده را از ماساژدرمانی می‌برند.
به گفته فرانکلین، نتایج این مطالعه بر اهمیت ماساژ دادن و معجزه آن در تسکین درد تاکید می‌کند که پیش از این نیز بر اساس اطلاعات جزئی مشخص شده است. در این مطالعه از ۳۶ فرد سالم اما کم‌تحرک درخواست شد تا با استفاده از یک نوع وسیله خاص به عضلاتِ پاهای خود فشار آورند تا این عضلات دچار درد شوند. سپس برای نیمی از آنان پس از ورزش کردن نوعی ماساژ انجام شد. اگرچه دو گروه شرکت‌کننده پس از ورزش کردن دچار درد ماهیچه‌ای بودند اما گروهی که ماساژ دریافت کرده بودند تا ۹۰ دقیقه پس از آن هیچ‌گونه دردی احساس نکردند. در مقایسه گروهی که ماساژدرمانی برای آن‌ها انجام نشده بود تا ۲۴ ساعت پس از ورزش همچنان دچار دردهای عضلانی بودند.
به نقل از ایسنا، همچنین متخصصان دریافتند افرادی که پس از ورزش از ماساژدرمانی استفاده می‌کنند، وضعیت جریان خون در سراسر بدنشان بهبود یافته و تاثیر آن تا ۷۲ ساعت بعد نیز باقی می‌ماند.
به نقل از هلث دی نیوز، فرانکلین گفت: ماساژ در واقع فیزیولوژی بدن را به شیوه‌ای مثبت تغییر می‌دهد و تاثیر آن نه تنها افزایش سرعت جریان خون است بلکه در عین حال یک واکنش عروقی مفید است.



لینک منبع :معجزه ماساژ در تسکین درد

معجزه ماساژ در تسکین درد - ایسنا www.isna.ir/news/93020301602/معجزه-ماساژ-در-تسکین-درد‎Cached23 آوریل 2014 ... به گفته فرانکلین، نتایج این مطالعه بر اهمیت ماساژ دادن و معجزه آن در تسکین درد تاکید می‌کند که پیش از این نیز بر اساس اطلاعات جزئی مشخص شده ... معجزه ماساژ در تسکین درد - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/110136/معجزه-ماساژ-در-تسکین-درد‎Cached23 آوریل 2014 ... نتایج یک مطالعه جدید آشکار ساخت «ماساژدرمانی» در تسکین درد‌های عضلانی و ... این مطالعه بر اهمیت ماساژ دادن و معجزه آن در تسکین درد تاکید می‌کند که ... معجزه ماساژ در تسکین درد - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/332315/معجزه-ماساژ-در-تسکین-درد 24 آوریل 2014 ... اگرچه دو گروه شرکت‌کننده پس از ورزش کردن دچار درد ماهیچه‌ای بودند اما گروهی که ماساژ دریافت کرده بودند تا ۹۰ دقیقه پس از آن هیچ‌گونه دردی احساس ... Images for معجزه ماساژ در تسکین درد معجزه ماساژ در تسکین درد rialchanges.ir/?t=55&e=39931764&ref=selfhttp://rialchanges.ir نتایج یک مطالعه جدید آشکار ساخت «ماساژدرمانی» در تسکین درد‌های عضلانی و بهبود جریان خون در بدن افراد فعال و کم‌تحرک به یک اندازه موثر هست. ارسال دی.ان.ای انسان ... معجزه ماساژ انگشتان در کاهش درد - سلامت وب پورتال جامع ایرانیان salamatweb.ir/معجزه-ماساژ-انگشتان-در-کاهش-درد/‎Cached5 سپتامبر 2016 ... در دست های ما قسمت هایی وجود دارد که هر کدام از آن ها با بخش های مختلفی از بدن در ارتباط هستند. ماساژ هر کدام از این قسمت ها درمان فوری برای رهایی از ... معجزه ماساژ در تسکین درد «ماساژ درمانی» - گل شفا - Golshafa https://www.golshafa.com/.../massage/miraculous-massage-in-pain-relief-massage-therapy/‎Cached2 فوریه 2016 ... معجزه ماساژ درمانی در تسکین درد‌های عضلانی و بهبود جریان خون در بدن افراد فعال و کم‌ تحرک بسیار موثر است. محصول بنتوس (Benthos) در درمان ... مشاهده خبر www.drvahedi.ir/reportNews.php?nid=1220‎Cachedوب سایت علمی دکتر امیر هوشنگ واحدی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شامل بخشهای دانستنیها و مقالات عمومی و تخصصی ، لیست پزشکان این رشته در ایران ، کلیه ... این نقاط را در کف دستتان فشار داده و معجزه آن را مشاهده کنید www.yjc.ir/.../این-نقاط-را-در-کف-دستتان-فشار-داده-و-معجزه-آن-را-مشاهده-کنید‎Cached22 ا کتبر 2016 ... به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اغلب افراد از روش هایی مانند استفاده از مسکن برای تسکین دردهای خود ... درمان درد دست و پا با ماساژ، ماساژ درمانی، ماساژ - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/10087.html‎Cached Similarماساژ درمانی توسط خانم,ماساژ درمانی برای لاغری,ماساژ درمانی دیسک کمر,ماساژ درمانی صورت,ماساژ ... اگر همیشه خسته هستید، این ۵ نوشیدنی معجزه می کند ..... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد درمان درد دست و پا با ماساژ، ماساژ درمانی، ماساژ ارائه شده ...