مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تغییر دکور با تغییر رنگ دیوار‌ها

جام جم سرا:
اگر بدون آشنایی با نکات ابتدایی رنگ آمیزی شروع به رنگ کردن دیوارها کنید، به احتمال زیاد به جای زیبا کردن اتاق، آن را زشت خواهید کرد. بنابراین برای رنگ آمیزی اصولی، بهتر است با این راهنما پیش بروید:

*در گام اول کاملا دیوار‌ها را تمیز کنید. اگر رنگ دیوار‌ها روغنی است حتما دیوار‌ها را با دستمال نمدار بشویید تا همه آلودگی‌های آن از بین برود و کاملا تمیز شود. آلوده بودن دیوارهای اتاق می‌تواند باعث خراب شدن رنگی شود که قرار است روی آن زده شود، پس آن را با دقت بشویید و تمیز کنید.

*بعد از شست و شو، باید قسمت‌هایی را که قصد ندارید رنگ شود با استفاده از نوارهای مخصوص رنگرزی بپوشانید تا رنگ به این محل‌ها نفوذ نکند. شما می‌توانید پس از اینکه همه اتاق را رنگ کردید، نوارهای مخصوص رنگرزی را از دیوار جدا کنید بدون اینکه رنگ به زیر آن‌ها نفوذ کرده باشد.

*از غلتک‌ها برای رنگ کردن استفاده کنید چرا که در صورت غیرحرفه‌ای بودن نمی‌توانید از قلم موهای پهن برای این کار بهره بگیرید. غلتک‌ها به راحتی رنگ را به همه جای دیوار می‌رسانند و حالتی یکنواخت به آن می‌دهند. استفاده از قلم موهای پهن، فقط کارتان را سخت‌تر می‌کند چون استفاده از آن‌ها به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد.

*محل‌هایی مانند گوشه‌های دیوار را که نمی‌توان برای آن از غلتک استفاده کرد به دست قلم موهای باریک بسپارید. قلم‌مو را کمی آغشته به رنگ کنید تا چکه نکند سپس به آرامی محل‌های مورد نظر را رنگ آمیزی کنید.

*اگر می‌خواهید کار با غلتک را یاد بگیرید، روی دیوار یک علامت W بکشید و سپس بدون آنکه غلتک را از روی دیوار جدا کنید و در حالی که به سمت بالا و پایین آن را حرکت می‌دهید، این علامت را از روی دیوار محو کنید.(خراسان)



لینک منبع :تغییر دکور با تغییر رنگ دیوار‌ها

Images for تغییر دکور با تغییر رنگ دیوار‌ها تغییر دکور با تغییر رنگ دیوار‌ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تغییر-دکور-با-تغییر-رنگ-دیوار‌ها‎Cached23 آوریل 2014 ... تصویر تغییر دکور با تغییر رنگ دیوار‌ها. جام جم سرا: اگر بدون آشنایی با نکات ابتدایی رنگ آمیزی شروع به رنگ کردن دیوارها کنید، به احتمال زیاد ... تغییر دکوراسیون برای نوروز: رنگ دیوار | دکوراسیون داخلی دکوبوم decoboom.ir/تغییر-دکوراسیون-برای-نوروز-رنگ-دیوار/‎Cached22 فوریه 2017 ... انواع پوشش برای تغییر دکوراسیون دیوار. رنگ ، که ... رنگ های روغنی در دیوار هایی که با رطوبت در تماس اند یا نیاز به تمیز شدن دارند به کار می روند. تغییر دکوراسیون برای نوروز: رنگ آمیزی دیوار | دکوراسیون داخلی ... decoboom.ir/تغییر-دکوراسیون-برای-نوروز-رنگ-آمیزی-د/‎Cached22 فوریه 2017 ... با یک برس دسته بلند سقف و دیوارها را گردگیری کنید. اگر رنگ دیوارها قابل شست‌ وشو است محلول آب ولرم و صابون و مقدار کمی مایع سفید کننده را با ... ایده هایی جذاب برای تغییر دکوراسیون دیوار - بیتوته www.beytoote.com/mode/decor/wall1-decoration-ideas1.html‎Cached Similarتغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار ... برای ایجاد یک نمایش کامل، تصاویری را انتخاب کنید که حداقل یک سایه رنگ مشترک داشته باشند. پشت تصاویر را با بریده های روزنامه یا حصیر بپوشانید و آنها را در چارچوبی با گوشۀ ... تغییر دکوراسیون دیوارهای خانه با ایده هایی ناب + تصاویر - نمناک namnak.com/تغییر-دکوراسیون-دیوارهای-خانه.p45775‎Cachedتغییر دکوراسیون دیوارها میتواند با ایده هایی ساده و ارزان قیمت باشد اما زیبایی هایی خاص داشته باشد که ... دیوار اتاق خواب تان را با کاغذ دیواری تک رنگ مدل دار کنید. 50 روش تغییر‌ دکوراسیون ساده و ارزان | ستاره setare.com/fa/news/.../50-روش-تغییر‌-دکوراسیون-ساده-و-ارزان‎Cached Similar1 جولای 2015 ... تغییر دکوراسیون با تغییر خلق و خو و جلوگیری از افسردگی رابطه ... اگر می‌خواهید ظاهر اتاق را عوض کنید درها را با رنگ سیاه و دیوارها را با رنگ ... تغییر دکوراسیون و رنگ آمیزی دیوار اتاق خواب - آپارات ► 2:26www.aparat.com/v/QYe23/تغییر_دکوراسیون_و_رنگ_آمیزی_دیوار_اتاق_خواب Mar 5, 2016 - 2 min دکوبوم در این ویدیو روش ایجاد الگو های هندسی بر روی دیوار اتاق و تغییر دکوراسیون اتاق خواب نمایش داده شده است. تغییر دکوراسیون و رنگ آمیزی ... روش های ساده نو کردن دکوراسیون خانه در سال جدید • پارسیان هوم www.parsianhome.com/دکوراسیون-خانه-در-سال-جدید/‎Cached Similarحتی یه تغییر کوچیک در رنگ حوله ها و مایع دستشویی وظرف اون این فضا ها رو ... مثلا میشه یه دیوار رو با آینه تزیین کرد و از قاب های کوچک چوبی برای زیبا کردن این ... تغییر دکور با تغییر رنگ دیوار‌ها - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تغییر-دکور-با-تغییر-رنگ-دیوار‌ها‎Cachedتصویر تغییر دکور با تغییر رنگ دیوار‌ها. جام جم سرا: اگر بدون آشنایی با نکات ابتدایی رنگ آمیزی شروع به رنگ کردن دیوارها کنید، به احتمال زیاد به جای زیبا کردن ...