مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد

جام جم سرا:
سرهنگ حسینی در تشریح این خبر گفت: ‌ساعت ۲:۴۶ بامداد روز بیست و نهم اسفندماه سال گذشته خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حاشیه شهر فیروزه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مخابره و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری مرکزی این شهر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که با حضور ماموران در محل، نزاع دسته جمعی مهار شد اما در بررسی‌ها مشخص شد که در این نزاع یکی از طرفین نزاع به نام امیر (۲۰ساله) بر اثر ضربه چاقو به شدت مصدوم و به بیمارستان ۲۲ بهمن شهر نیشابور منتقل شد که با توجه به شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان خود را از دست داده است.
به نقل از ایسنا، وی افزود: در ادامه تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران آگاهی در محل مشخص شد که نزاع بین ۱۸ نفر از مهمانان بوده که به علت مشاجره لفظی با چوب و چاقو و زنجیر یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در این رابطه ۱۵نفر از طرفین نزاع شناسایی و در‌‌ همان شب دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات و بازجوئی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام بعد از گذشت ۲۸ روز از وقوع حادثه قاتل که جوانی ۲۹ ساله به نام محمد بود شناسایی و در مواجهه با ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و به قتل جوان ۲۰ ساله با وارد کردن یک ضربه چاقو به پهلوی سمت چپ وی اعتراف کرد.
سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.



لینک منبع :دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد

دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد - ایسنا www.isna.ir/news/.../دستگیری-قاتلی-که-عروسی-را-عزا-کرد‎Cached22 آوریل 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مجلس عروسی خبر داد. دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/.../دستگیری-قاتلی-که-عروسی-را-عزا-کرد‎Cachedفرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان‌رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل در مجلس عروسی خبر داد. دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../328151-دستگیری-قاتلی-که-عروسی-را-عزا-کرد‎Cached23 آوریل 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان‌رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل در مجلس عروسی خبر داد. Images for دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد - پارس نیوز www.parsnews.com/.../211660-دستگیری-قاتلی-که-عروسی-را-عزا-کرد‎Cached22 آوریل 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مجلس عروسی خبر داد. دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../دستگیری-قاتلی-که-عروسی-را-عزا-کرد 22 آوریل 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مجلس عروسی خبر داد. دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../دستگیری-قاتلی-که-عروسی-را-عزا-کرد‎Cached23 آوریل 2014 ... وی افزود: در تحقیقات مشخص شد نزاع بین 18نفر از میهمانان جشن عروسی بود که بعد از مشاجره لفظی با چوب و چاقو و زنجیر یکدیگر را مورد ضرب‌وشتم ... عرش نیوز - دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد www.arshnews.ir/vdccimqi42bq0i8.ala2.html‎Cachedفرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مجلس عروسی خبر داد. دستگیری قاتلی که عروسی را عزا کرد - تابناک - تی نیوز tnews.ir/news/aa6724390142.html فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در مجلس عروسی خبر داد. به گزارش شرق، سرهنگ حسینی گفت: ساعت 2: 46 ... قاتلی که عروسی را عزا کرد | فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه - قطره www.ghatreh.com/news/nn19141569/قاتلی-عروسی-عزا-کرد‎Cached22 آوریل 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه خراسان رضوی از دستگیری عامل نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مجلس عروسی خبر داد. -