مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدر درباره تبلیغات بلوتوثی در نمایشگاه‌ها

جام جم سرا: سرهنگ مهدی مختاری نسب اظهار کرد: به دلیل حضور برخی از شرکتها که از طریق بلوتوث در محل نمایشگاه‌ها به تبلیغ محصول خود می‌پردازند، بازدید کنندگان پس از روشن کردن بلوتوث گوشی خود مراقب افرادی که برای نفوذ و سرقت اطلاعات شخصی، از این فضا استفاده می‌کنند بوده و از نگهداری رمزهای بانکی و تصاویر و فایلهای خصوصی در تلفن همراه خودداری کنند.
به نقل از ایسنا، وی افزود: شهروندان هنگام خرید، بدون بیان رمز، شخصا برای کشیدن کارت اقدام و بهتر است پس از خروج از نمایشگاه، رمز کارت بانکی خود را تغییر دهند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین از مردم خواست تا رمز کارت خود را بر روی کارت یادداشت نکرده و در هنگام خرید مراقب باشند.



لینک منبع :هشدر درباره تبلیغات بلوتوثی در نمایشگاه‌ها

هشدر درباره تبلیغات بلوتوثی در نمایشگاه‌ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../هشدر-درباره-تبلیغات-بلوتوثی-در-نمایشگاه‌ها‎Cached15 آوریل 2014 ... رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: شهروندان در استفاده از دستگاه‌های کارت خوان و تبلیغاتی که از طریق بلوتوث در نمایشگاه‌ها ارسال می‌شود احتیاط ... Images for هشدر درباره تبلیغات بلوتوثی در نمایشگاه‌ها الف - هشدار درباره خرید با کارت‌خوان در نمایشگاه - نسخه قابل چاپ alef.ir/prtaiyn6m49nmu1.k5k4.html هشدار درباره خرید با کارت‌خوان در نمایشگاه ... بدلیل استفاده از تبلیغات بلوتوثی نمایشگاه هیچگاه اطلاعات بانکی و حیاتی خود را بر روی گوشی قرار ندهید لازم به ذکر ... افتانا - ۶ هشدار درباره استفاده از کارت خوان های سیار در نمایشگاه‌ها www.aftana.ir/.../۶-هشدار-درباره-استفاده-کارت-خوان-های-سیار-نمایشگاه-ها‎Cachedپلیس فتا در پایان تاکید کرد به دلیل حضور برخی از شرکت‌ها که با ارسال بلوتوث بر روی گوشی در نمایشگاه ها تبلیغات می کنند، بازدید کنندگان حتما مراقب افرادی ... فرصت های تبلیغاتی نمایشگاه ایران هلث – Iran Health fa.iranhealthexhibition.org/فرصت-های-تبلیغاتی-نمایشگاه-ایران-هلث/‎Cachedدپارتمان روابط عمومی و تبلیغات ستاد ایران هلث درنظر دارد آخرین اطلاعات مربوط به معرفی فرصت های تبلیغاتی/اسپانسری نمایشگاه را به جهت بهره برداری شما عزیزان ... روش نوین جهت تبلیغ در نمایشگاه -اجاره دستگاه های بلوتوث-تبلیغات ... www.niazemarkazi.com/10069568.html تبلیغات خود را ماندگار کنید *.طرح اجاره دستگاه های بلوتوث مارکتینگ ویژه نمایشگاه ها،همایش ها،کنسرت ها و ....با اجرای این طرح کاهش چشمگیر هزینه های تبلیغاتی خود ... 6 هشدار درباره استفاده از کارت خوان های سیار در نمایشگاه‌ها ebinews.com/.../6-هشدار-درباره-استفاده-از-کارت-خوان-های-سیار-در-نمایشگاهها.aspx 7 مه 2012 ... 6 هشدار درباره استفاده از کارت خوان های سیار در نمایشگاه‌ها ... بدلیل استفاده از تبلیغات بلوتوثی نمایشگاه هیچگاه اطلاعات بانکی و حیاتی خود را بر ... نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) (15-18 دی 1396),تهران, https://ilikevents.com/fa/.../1762-tehran-advertising-marketing-iran‎Cachedارائه اطلاعات بیشتر و خدمات تخصصی مانند تور نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M)، ... درباره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران (A+M) بیشتر بدانید! هشدار پلیس فتا درباره کارت خوان‌های سیار - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../102080-هشدار-پلیس-فتا-درباره-کارت-خوان-های-سیار 8 مه 2012 ... بدلیل استفاده از تبلیغات بلوتوثی نمایشگاه هیچگاه اطلاعات بانکی و حیاتی خود را بر روی گوشی قرار ندهید. پلیس فتا در پایان تاکید کرد به ... هشدار پلیس نسبت به بلوتوث‌های تبلیغاتی :: ITanalyze itanalyze.com/post/هشدار-پلیس-نسبت-به-بلوتوث-های-تبلیغاتی 11 ژوئن 2013 ... سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر درباره امنیت خرید از طریق ... وی با بیان اینکه به دلیل استفاده از تبلیغات بلوتوثی نمایشگاه‌ها ...