مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افتتاح اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی

جام جم سرا: راضیه حشمی پور گفت: اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی تحت عنوان "طرح پرنیا" در دانشگاه الزهرا (س) افتتاح می شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه روز یکشنبه 31 فروردین مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ساعت 14 در دانشگاه الزهرا (س) افتتاح خواهد شد.
به نقل از مهرخانه، کارشناس بخش دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس افزود: این نمایشگاه جهت ترویج فرهنگ مد و لباس اسلامی ایرانی در بین جوانان به ویژه دانشجویان و افزایش قدرت انتخاب دانشجویان در زمینه پوشش در دانشگاه ها راه اندازی می شود. برای ارایه پوشش ویژه فصل پاییز و زمستان نیز در فصل بهار از دانشجویان درخواست می شود طرح ها و نظرات خود را در این زمینه ارایه کنند که بعد از داوری، طرح های انتخاب شده برای دو فصل مذکور تهیه شوند .
وی هدف از این کار را ایجاد انگیزه بین دانشجویان و ایجاد کارآفرینی عنوان کرد.
لازم به ذکر است اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی قرار بود مهر ماه سال 91 راه اندازی شود ولی در پیچ و خم مسایل مرتبط به وزارت خانه هایی که در راه اندازی این نمایشگاه موثر بودند باقی ماند و راه اندازی نشد. از دو سال گذشته تا کنون مسئولان چند بار از افتتاح نمایشگاه طرح پرنیا خبر داده بودند که به دلیل آماده نشدن زیرساخت‌ها هر بار افتتاح این نمایشگاه به تاخیر افتاد.



لینک منبع :افتتاح اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی

اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی افتتاح می‌شود/ پرنیا همزمان با روز زن در ... www.mehrnews.com/.../اولین-مرکز-مد-و-لباس-دانشگاهی-افتتاح-می-شود-پرنیا-همزمان-با‎Cached15 آوریل 2014 ... راضیه حشمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی تحت عنوان "طرح پرنیا" در دانشگاه الزهرا (س) افتتاح می شود. Images for افتتاح اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی افتتاح اولین نمایشگاه مد و لباس دانشگاهی - فرارو fararu.com/fa/news/.../افتتاح-اولین-نمایشگاه-مد-و-لباس-دانشگاهی‎Cached Similarاولین نمایشگاه مد و لباس دانشگاهی بعد از دو سال تاخیر بعدازظهر امروز در دانشگاه ... پوشش در مراکز آموزش عالی و کارآفرینی و ایجاد انگیزه و استعدادیابی تخصصی در ... افتتاح اولین انجمن مد و لباس ایلام در دهه‌ی فجر - ایسنا www.isna.ir/news/.../افتتاح-اولین-انجمن-مد-و-لباس-ایلام-در-دهه-ی-فجر‎Cached27 ژانویه 2016 ... «طیبه فلاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، از افتتاح اولین انجمن مد و لباس استان با نام «نیکونگاران ... اخبار > اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی افتتاح می‌شود/ پرنیا همزمان با ... pnu.nahad.ir/?fkeyid=&siteid=130&pageid=74372&newsview... راضیه حشمی پور در گفتگو گفت: اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی تحت عنوان "طرح پرنیا" در دانشگاه الزهرا (س) افتتاح می شود. وی ادامه داد: این نمایشگاه روز یکشنبه 31 ... افتتاح اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی - ایمپریا www.mybanu.ir/.../opening-of-the-first-academic-clothing-and-fashion‎Cachedکارشناس بخش دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس از افتتاح نمایشگاهی به نام «طرح پرنیا » به عنوان اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی خبر داد. جام جم سرا: راضیه حشمی پور ... افتتاح اولین نمایشگاه مد و لباس دانشگاهی در دانشگاه الزهرا (س) www.khabaronline.ir/detail/350495/society/education‎Cached20 آوریل 2014 ... افتتاح اولین نمایشگاه مد و لباس دانشگاهی در دانشگاه الزهرا (س) ... دانشجویان در زمینه گزینش پوشش در مراکز آموزش عالی و کارآفرینی و ایجاد انگیزه و ... اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی افتتاح می شود/ پرنیا ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/8885894 15 آوریل 2014 ... راضیه حشمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی تحت عنوان "طرح پرنیا" در دانشگاه الزهرا (س) افتتاح می شود. اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی افتتاح می شود/ پرنیا همزمان ... - تی نیوز tnews.ir/news/6C2D24080862.html کارشناس بخش دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس از افتتاح نمایشگاه طرح پرنیا اولین مرکز مد و لباس دانشگاهی خبر داد . به نقل از مهر، راضیه حشمی پور گفت: اولین مرکز مد ... طراحی مد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/طراحی_مد‎Cached Similarواژهٔ 'طراح مد' (به فرانسوی: Couturier ) در حقیقت اولین بار برای توصیف او ساخته شد. .... دانشگاه فناوری منسوجات، طراحی مد و لباس بهیر در، Bahir Dar University, .... باشد به طوری که بسیاری از مراکز مد دیگر سعی در تقلید از سبک بریتانیایی دارند. .... ( به انگلیسی: Rabotnitsa ) وضعیت مد و خانه‌های مد تازه افتتاح شده در سراسر شوروی ...