مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرت نیمروز و خطر مرگ زودرس

بیشتر افراد به دنبال این هستند که در اواسط روز یک چرت کوتاه بزنند اما طبق بررسی‌ها این کار می‌تواند خطر مرگ در سنین جوانی را افزایش دهد.

پزشکان در این مطالعه که 13 سال طول کشید مشاهده کردند افرادی که هر روز بیش از یک ساعت چرت نیمروز دارند، 32 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.

در این بررسی، سوابق پزشکی 25 هزار مرد و زن 40 تا 79 ساله بررسی و بر اساس مدت زمانی که در طول روز چرت می‌زدند در گروه‌های مختلف تقسیم بندی شدند.

در پایان این مطالعه مشخص شد افرادی که در طول روز بیش از یک ساعت می‌خوابند بیش از افراد دیگر در معرض مرگ زودهنگام ناشی از بیماری‌های قلبی، سرطان و بیماری‌های تنفسی هستند.

پزشکان در این مطالعه تاکید کردند لازم است مطالعات بیشتر و دقیق‌تری در این زمینه انجام شود. (ایسنا)



لینک منبع :چرت نیمروز و خطر مرگ زودرس

چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس - ایسنا www.isna.ir/news/93012609793/چ-رت-نیمروز-و-خطر-مرگ-زودرس‎Cached15 آوریل 2014 ... نتایج یک بررسی در دانشگاه کمبریج نشان داد افرادی که در طول روز بیشتر عادت به چُرت زدن دارند در معرض خطر مرگ زودرس هستند. Images for چرت نیمروز و خطر مرگ زودرس چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس - پیک ایران www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=75109 چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس نتایج یک بررسی در دانشگاه کمبریج نشان داد افرادی که در طول روز بیشتر عادت به چُرت زدن دارند در معرض خطر مرگ زودرس هستند. چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس - فرارو fararu.com/fa/news/186468‎Cachedپزشکان در این مطالعه که 13 سال طول کشید مشاهده کردند افرادی که هر روز بیش از یک ساعت چرت نیمروز دارند، 32 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند. چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس - نامه نیوز namehnews.ir/News/Item/126340/33/126340.html نتایج یک بررسی در دانشگاه کمبریج نشان داد افرادی که در طول روز بیشتر عادت به چُرت زدن دارند در معرض خطر مرگ زودرس هستند. :::Noandish.com::: چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس noandish.com/fa/news/10382/چُرت-نیمروز-و-خطر-مرگ-زودرس بیشتر افراد به دنبال این هستند که در اواسط روز یک چرت کوتاه بزنند اما طبق بررسی‌ها این کار می‌تواند خطر مرگ در سنین جوانی را افزایش دهد. پزشکان در این مطالعه که ... چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس - IRANTO iranto.ca/Fa/چُرت-نیمروز-و-خطر-مرگ-زودرس/ 15 آوریل 2014 ... نتایج یک بررسی در دانشگاه کمبریج نشان داد افرادی که در طول روز بیشتر عادت به چُرت زدن دارند در معرض خطر مرگ زودرس هستند. به گزارش سرویس ... چُرت نیمروز و خطر مرگ زودرس - نیک صالحی پرتال سرگرمی، روانشناسی ... www.niksalehi.com/pezeshki/چُرت-نیمروز-و-خطر-مرگ-زودرس.html پزشکان در این مطالعه که 13 سال طول کشید مشاهده کردند افرادی که هر روز بیش از یک ساعت چرت نیمروز دارند، 32 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند. آخرین خبر | دکتر سلام/ چرت نیمروز و خطر مرگ زودرس akharinkhabar.ir/health/674805‎Cached15 آوریل 2014 ... جام جم/ نتایج یک بررسی در دانشگاه کمبریج نشان داد افرادی که در طول روز بیشتر عادت به چرت زدن دارند در معرض خطر مرگ زودرس هستند.بیشتر افراد ... عرش نیوز - خطر مرگ زودرس با چرت نیمروزی arshnews.ir/vdcbsfb5wrhba5p.uiur.html پزشکان در این مطالعه که 13 سال طول کشید مشاهده کردند افرادی که هر روز بیش از یک ساعت چرت نیمروز دارند، 32 درصد بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.