مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در ظروف مسی غذا نخورید

جام جم سرا: بدن، مقادیر مورد نیاز خود به مس را از مواد غذایی به دست می آورد اما علاوه بر این دریافت مس در نتیجه پخت و پز و تهیه غذا در ظروف مسی نیز رخ می دهد.
سایت دیلی میل گزارش داده تحقیقات قبلی نشان داده است که مس در آب آشامیدنی هم وجود دارد و مصرف غذای روزانه هم مس مورد نیاز بدن ما را تامین می کند اما باید بدانید که وجود بیش ازحد مس در بدن باعث ایجاد بیماری های خطرناکی مثل انواع سرطان ها می شود چون افزایش مولکولهای مس در خون باعث می شودکه سلول های سرطانی بیشتر تنفس کنند و رشد بیشتری کنند. این نشان دهنده آن است که مس عامل بسیار مهمی در ابتلا به سرطان در انسان است.



لینک منبع :در ظروف مسی غذا نخورید

در ظروف مسی غذا نخورید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../در-ظروف-مسی-غذا-نخورید‎Cached12 آوریل 2014 ... هنوز هم افراد بسیاری هستند که غذاهای خود را در ظروف مسی تهیه یا سرو می‌کنند اما تحقیقات نشان داده دریافت بیش از حد مس برای سلامتی مضر است و ... در ظروف مسی غذا نخورید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1453328860287998827/در-ظروف-مسی-غذا-نخورید 12 آوریل 2014 ... هنوز هم افراد بسیاری هستند که غذاهای خود را در ظروف مسی تهیه یا سرو می‌کنند اما تحقیقات نشان داده دریافت بیش از حد مس برای سلامتی مضر است و ... باورهای غلط و منع پخت غذا در ظروف مسی - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../باورهای-غلط-و-منع-پخت-غذا-در-ظروف-مسی‎Cached3 دسامبر 2014 ... خبرگزاری تسنیم: در کتاب مرجع طب سنتی استفاده از ظروف مسی به شدت منع شده است! ظروف مسی که تحت عنوان «نحاس» یاد شده، از مضرترین ظروف ... چند نکته جالب درباره ظروف مسی | تغذیه سنتی foood.ir/site/2884/‎Cached Similar29 آگوست 2015 ... ۱- آیا قابلمه مسی کارخانه ای(ماشینی) با دستی فرق دارد؟ کدام بهتر است؟ درارتباط با ظروف مسی چرا بعد ازچند بار استفاده از ظرف مسی و پخت غذا، داخل ... آخرین خبر | سبک زندگی/ در ظروف مسی غذا نخورید akharinkhabar.ir/interestings/.../سبک-زندگی-در-ظروف-مسی-غذا-نخورید 12 آوریل 2014 ... جام جم/ هنوز هم افراد بسیاری هستند که غذاهای خود را در ظروف مسی تهیه یا سرو ... بدن، مقادیر مورد نیاز خود به مس را از مواد غذایی به دست می آورد اما علاوه بر ... بهترین ظرف برای طبخ غذا کدامند؟ | - مجله طب اسلامی www.eslamteb.com/بهترین-ظرف-برای-طبخ-غذا-کدامند؟/‎Cached13 آوریل 2016 ... -ظاهرا اشکال ندارد با ظرف مسی غذا بخورند و آب بنوشند. ... روایت از امام صادق (ع): غذا نخورید در ظرف نقره ای و در ظرف هایی که در آنها نقره به کار رفته (با ... در ظروف مسی غذا نخورید - مجله اینترنتی لیوان | livaan.ir livaan.ir/در-ظروف-مسی-غذا-نخورید-17 هنوز هم افراد بسیاری هستند که غذاهای خود را در ظروف مسی تهیه یا سرو می‌کنند اما تحقیقات نشان داده دریافت بیش از حد مس برای سلامتی مضر است و احتمال ابتلا به سرطان ... سرطان نخورید! ظروف استیل سرب در داخل غذا وارد می کنند که سرطان زاست ... https://www.instagram.com/p/BWxBg7VFjkX/‎Cached20 جولای 2017 ... ظروف استیل سرب در داخل غذا وارد می کنند که سرطان زاست. ... سرطان نخورید! ... بهترین ظروف٬ ظروف مسی هستند چون خواص بسیاری از جمله کاهش وزن، ... شما در کدام قابلمه غذا می‌پزید؟ - تبیان article.tebyan.net/215777/شما-در-کدام-قابلمه-غذا-می-پزید-‎Cachedاگر ظروف آهنی و مسی زیاد استفاده شود این امکان وجود دارد که املاح فلزی وارد غذا شود و اگر این مقدار بیش از نیاز یک فرد باشد ممکن است مسمومیت ایجاد کند. علایم عمومی ... از ظروف مسی برای پخت و مصرف غذا استفاده نکنید | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/.../از-ظروف-مسی-برای-پخت-و-مصرف-غذا-استفاده-نکنید/‎Cached4 آگوست 2017 ... یک متخصص تغذیه هشدار داد: استفاده از ظروف مسی که در آنها روکش قلع به کار نرفته و مواد غذایی مستقیماً در تماس با مس هستند، می‌تواند سلامتی انسان ...