مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روغنی که از خرابی دندان جلوگیری می‌کند

جام جم سرا: بر اساس آنچه در سایت beautydepartment آمده، روغن نارگیل چربی اشباع شده از میوه نارگیل و تنها روغنی است که خاصیت ضد باکتری دارد و باعث جلوگیری از خرابی و پوسیدگی دندان‌ها می‌شود.

به نقل از فودنا، با روغن نارگیل می‌توان دندان‌ها را سفید و براق کرد مثلا می‌توانید روغن را به یک قطعه پنبه آغشته کنید و روی دندا‌‌نهایتان بمالید و بعد از دقایقی آبکشی کنید.



لینک منبع :روغنی که از خرابی دندان جلوگیری می‌کند

روغنی که از خرابی دندان جلوگیری می‌کند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روغنی-که-از-خرابی-دندان-جلوگیری-می‌کند‎Cached12 آوریل 2014 ... اگرچه هنوز محققان و متخصصان دست اندرکار اثر مواد غذایی نظریه واحد و قاطعی نداده‌اند، ولی گفته می‌شود روغنی در بین مواد غذایی مورد استفاده بشر وجود ... روغنی که از خرابی دندان جلوگیری می‌کند - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../روغنی-که-از-خرابی-دندان-جلوگیری-می‌کند روغنی که از خرابی دندان جلوگیری می‌کند. شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 10:40. اگرچه هنوز محققان و متخصصان دست اندرکار اثر مواد غذایی نظریه واحد و قاطعی نداده‌اند، ولی ... در جلوگیری از خرابی دندان از روغن نارگیل استفاده کنید www.hidoctor.ir/16729_در-جلوگیری-از-خرابی-دندان-از-روغن-نارگی.html/‎Cached Similarدر جلوگیری از خرابی دندان از روغن نارگیل استفاده کنید,:طبق پژوهشهای بدست آمده به این ... طبق پژوهشهای بدست آمده به این نتیجه رسیدند محققان که روغن نارگیل یک باز بین ... از این روغن در تهیهٔ مواد آرایشی بهداشتی و همچنین در غذاها استفاده می‌شود. روغنی برای کاهش آسیب به دندان - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/50542_روغنی-برای-کاهش-آسیب-به-دندان.html/‎Cached22 نوامبر 2014 ... از آنجا که روغن نارگیل جذب کلسیم را در بدن بالا می برد، می تواند به استحکام دندانها ... روغن نارگیل همچنین از پوسیدگی دندانها نیز جلوگیری میکند. مواد غذایی ضد پوسیدگی دندان - نمناک namnak.com/مواد-غذایی-ضد-پوسیدگی-دندان.p7196‎Cachedبرای جلوگیری از پوسیدگی دندان از این مواد غذایی مصرف کنید ... سبزیجات و انواع مغزها همچون مغز پسته و بادام این امر را ثابت می کند که این مواد با آنتی اکسیدان بالا ... روغنی برای کاهش آسیب به دندان – برج دنتال www.borjdental.ir/روغنی-برای-کاهش-آسیب-به-دندان/‎Cachedاز آنجا که روغن نارگیل جذب کلسیم را در بدن بالا می برد، می تواند به استحکام دندانها نیز کمک کند. روغن نارگیل همچنین از پوسیدگی دندانها نیز جلوگیری میکند. مواد غذایی موثر در پوسیدگی دندان و جلوگیری از آن - تبیان article.tebyan.net/.../مواد-غذایی-موثر-در-پوسیدگی-دندان-و-جلوگیری-از-آن‎Cachedبررسى پوسیدگى دندان ها نشان مى دهد که بچه هایى که والدین آنها حداقل تا لیسانس تحصیل کرده اند، کمتر از بچه های ... چگونه فلوراید از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند؟ مواد غذایی که برای دندان ها بسیار مفید است - مجله دندانپزشکی www.dental-magazine.com/مواد-غذایی-که-برای-دندان-ها-بسیار-مفید-ا/‎Cached2 فوریه 2014 ... محیط دهان را متعادل می کند و از خورده شدن مینای دندان به وسیله اسیدهای ناشی از تجزیه خوراکی ها جلوگیری می کند و روی مینای دندان خاصیت بازسازی و ... بهداشت دهان و دندان | clinicdordis clinicdordis.com/?page_id=9‎Cachedبه عنوان مثال اگر انواع سبزیجات، دانه‌های روغنی و یا شیر و چربی به همراه مواد قندی ... افرادی که مقادیر زیادی قند مصرف می‌کنند دچار کاهش ترشح بزاق و همچنین غلیظ و چسبنده ... فلوراید مورد نیاز دندان را تامین کرده و از پوسیدگی دندانها جلوگیری می کند درمان های طبیعی برای پوسیدگی دندان - مجله هذلولی www.hozloli.com/doctor-online/پوسیدگی-دندان/‎Cached26 دسامبر 2016 ... مقداری روغن میخک را با نوک انگشت به دندانی که دچار پوسیدگی شده بمالید. ... بر از بین‌ بردن پلاک دندان، از رشد باکتری‌های دهان نیز جلوگیری می‌کند.