مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هتلی با دکور خاص |عکس|

جام جم سرا: ساختار جلوی تخت‌ها، صندلی‌ها، اتاق‌ها، دیوار‌ها و بخشهای گوناگون این هتل با موتورسیکلت و قسمت‌های مختلف خودرو تزئین شده است.
به نظر معماران این گونه طراحی موجب جلب نظر مشتریان و میهمانان هتل است و احساسی خوشایند در آن‌ها پدید می‌آورد.
به نقل از فارس، این هتل در مجموع ۳۸ اتاق دارد که ۱۰ اتاق آن دوباره طراحی و بازسازی شده است، همچنین میهمانان می‌توانند در مدت سکونت خود از موزه‌ای نیز بازدید کنند که در قسمت دیگر هتل واقع شده است.



لینک منبع :هتلی با دکور خاص |عکس|

Images for هتلی با دکور خاص |عکس| هتلی با دکور خاص |عکس| - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../هتلی-با-دکور-خاص-عکس‎Cached12 آوریل 2014 ... هتلی به نام V8 در «اشتوتگارت» با ۱۵ اتاق و سوئیت بزرگ ساخته شده که در طراحی دکوراسیون آن بیش از هر مسئله‌ای، علائق عاشقان خودرو و دوستداران ... طراحی و دکوراسیون داخلی هتل به سبک مدرن-09128937938 www.arc-maian.ir/blog/interior-design-hotel/‎Cached Similar29 آگوست 2016 ... معمولا استفاده از مبلمان های بسیار لوکس و خاص و همچنین استفاده از لوستر های بزرگ و شیک و همچنین ایجاد فضاهایی با دکوراسیون و طراحی های منحصر ... طراحی داخلی هتل با یازده طرح مدرن و پیشرفته - دکوراسیون داخلی www.beautyhome.ir/.../طراحی-داخلی-هتل-با-یازده-طرح-مدرن-و-پیشر‎Cached Similarعکس ها و ایده های نو در طراحی داخلی هتل های مدرن و زیبا، در این مطلب یازده طراحی زیبا و مدرن هتل های روز و پیشرفته را برای شما قرار داده ایم که در هر کدام از آن ها می توان به ... طراحی داخلی و دکوراسیون هتل و رستوران www.beautyhome.ir/category/hotel-restaurant‎Cached Similar5 ژوئن 2017 ... مجموعه عکس های طراحی داخلی هتل و دکوراسیون رستوران به همراه نمای داخلی و خارجی رستوران و هتل با طراحی های متفاوت و مدرن. دکوراسیون داخلی هتل شیک و منحصر به فرد|09122945749 - مبلمان اداری www.db-luxury.com/blog/hotel-decoration/‎Cachedاولین چیزی که همیشه برای طراحی و دکوراسیون داخلی هتل مطرح می شود این است که یک طراح ... بر عکس این قضیه هم می تواند صدق کند,اگر در این بخش بتوانید کار را تمام کنید و ... ما در مجموعه دی بی لاکچری با کادری مجرب و حرفه ای و با توجه به آخرین علوم ... با خاص ترین هتل های دنیا آشنا شوید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-خاص-ترین-هتل-های-دنیا-آشنا-شوید‎Cached1 نوامبر 2016 ... با خاص ترین هتل های دنیا آشنا شوید ... غار کوکوپلی، یک هتل دور افتاده با چند اتاق است که دارای تخت خواب و .... خانه‌تان را همچون هتل دکور کنید. دکوراسیون هتل هایی که شبیه خانه‌اند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../دکوراسیون-هتل-هایی-که-شبیه-خانه‌اند‎Cachedدر این مطلب از ما به سراغ بعضی از دکوراسیون هتل‌ های خاص رفته‌ایم که به خاطر ... این قلعه‌ قدیمی دقیقا به سبک خانه‌های همان منطقه، با سنگ و کلوخ تزیین شده و حتی ... دکوراسیون هتل | دکوراسیون داخلی هتل رویایی هابیت ها + تصاویر - نمناک namnak.com/دکوراسیون-هتل.p22260‎Cachedدکوراسیون هتل و دکوراسیون داخلی هتل ها و دکوراسیون هتل چوبی و دکوراسیون هتل هابیت ها و هتل درختی و عکس زیباترین هتل دنیا و دکوراسیون شیک هتل در نمناک. ... با اجاره این هتل رویایی افراد بزرگسال و بچه ها براحتی می توانند از یک تعطیلات مفرح ... 10 هتل با زیباترین دکوراسیون برای کریسمس - آلامتو www.alamto.com/10-hotels-with-over-the-top-christmas-decorations.html‎Cached Similar12 نوامبر 2015 ... 10 هتل با زیباترین دکوراسیون برای کریسمس:زمانی که صحبت از دکوراسیون ... عجیب‌ترین دوقلوهای به هم چسبیده در دنیا+عکس ... برخی از هتل‌ها سعی می‌کنند لابی هتل خود را با درخت های کریسمس و رشته‌ای از لامپ‌ها تزیین کنند .