مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش جدید دلالان اعضای بدن!

جام جم سرا: دلالان کلیه با رسم جدولی بر دیوار خیابانی در تهران به شیوه خود به ساماندهی بازار خرید و فروش کلیه اقدام کرده‌اند. این خیابان به دلیل وجود انجمن حمایت از بیماران کلیوی، محل تردد بیماران یادشده است.
به نقل از امتیاز، بر دیوار این خیابان، جدولی کشیده شده است که در آن ستون‌هایی برای یادداشت اسامی و شماره تماس افراد متقاضی فروش کلیه وجود دارد. عناوین این جدول شامل اطلاعات نام خانوادگی، گروه خونی و شماره تماس افراد متقاضی در محل خیابان فرهنگ حسینی ترسیم شده است. این خیابان محل تردد بسیاری از بیماران نیازمند پیوند کلیه است که به انجمن واقع در آن مراجعه می‌کنند، به همین دلیل از سال‌ها قبل دیوارهای این خیابان به محلی برای نوشتن آگهی‌های اهداکنندگان کلیه تبدیل شده است.
داریوش آرمان از سوی روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران کلیوی در این رابطه به ایسنا گفت: این اقدام به هیچ عنوان مربوط به انجمن نمی‌شود و انجمن حمایت از بیماران کلیوی هر گونه رفتار سودجویانه برای اهدای کلیه را رد می‌کند.
در عین حال مصطفی قاسمی، رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی نیز با اشاره به محدودیت‌های و شروط فروش کلیه افراد زنده برخی از این شروط را این گونه بیان می‌کند: فرد اهداکننده نباید بیمار کلیوی در خانواده داشته باشد و یا اینکه رضایت از خانواده و در صورت تاهل رضایت از طرف همسر وی اثبات شده باشد.



لینک منبع :روش جدید دلالان اعضای بدن!

روش جدید فعالیت دلالان اعضای بدن! - ایسنا www.isna.ir/news/.../روش-جدید-فعالیت-دلالان-اعضای-بدن‎Cached5 آوریل 2014 ... دلالان اعضای بدن با رسم جدولی بر دیوار یکی از خیابان‌های پرتردد بیماران کلیوی به شیوه خود به ساماندهی بازار خرید و فروش کلیه اقدام کرده‌اند!. روش جدید دلالان اعضای بدن! - فرارو fararu.com/fa/news/184934/روش-جدید-دلالان-اعضای-بدن دلالان اعضای بدن با رسم جدولی بر دیوار یکی از خیابان‌های پرتردد بیماران کلیوی به شیوه خود به ساماندهی بازار خرید و فروش کلیه اقدام کرده‌اند! روش جدید دلالان اعضای بدن! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../روش-جدید-دلالان-اعضای-بدن‎Cached6 آوریل 2014 ... دلالان اعضای بدن در سال جدید روش جدیدی برای خرید و فروش عضو روی آورده‌اند که چند روزی است بر دیوار معروف‌ترین خیابان مربوط به خرید و فروش ... روش جدید دلالان اعضای بدن! - پارسینه www.parsine.com/fa/news/185314/روش-جدید-دلالان-اعضای-بدن‎Cachedدلالان اعضای بدن با رسم جدولی بر دیوار یکی از خیابان‌های پرتردد بیماران کلیوی به شیوه خود به ساماندهی بازار خرید و فروش کلیه اقدام کرده‌اند!. روش جدید دلالان اعضای بدن! - پایگاه خبری آنلاین 110 - تی نیوز tnews.ir/news/346223677902.html‎Cachedدلالان اعضای بدن در سال جدید روش جدیدی برای خرید و فروش عضو روی آورده اند که چند روزی است بر دیوار معروف ترین خیابان مربوط به خرید و فروش کلیه در تهران دیده می ... روش جدید دلالان اعضای بدن! - آفتاب - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/139347574/‎Cachedروش جدید دلالان اعضای بدن! دلالان اعضای بدن با رسم جدولی بر دیوار یکی از خیابان‌های پرتردد بیماران کلیوی به شیوه خود به ساماندهی بازار خرید و فروش کلیه اقدام ... پاسخ شهرداری به خبر روش جدید دلالان اعضـای بدن - خرداد نیوز https://khordadnews.ir/.../news/.../پاسخ-شهرداری-به-خبر-روش-جدید-دلالان-اعضـای-بدن شهرداری منطقه 6 تهران در رابطه با استفاده دلالان اعضای بدن از دیوارهای اطراف انجمن حمایت از بیماران کلیوی اعلام کرد که دیوارها به صورت نوبه ای پاکسازی می‌شود اما این ... روش جدید دلالان اعضای بدن! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../روش-جدید-دلالان-اعضای-بدن‎Cached6 آوریل 2014 ... دلالان اعضای بدن در سال جدید روش جدیدی برای خرید و فروش عضو روی آورده‌اند که چند روزی است بر دیوار معروف‌ترین خیابان مربوط به خرید و فروش ... روش جدید دلالان اعضای بدن! tasalamati.com/e/gd8oN/‎Cachedدلالان اعضای بدن با رسم جدولی بر دیوار یکی از خیابان‌های پرتردد بیماران کلیوی به شیوه خود به ساماندهی بازار خرید و فروش کلیه اقدام کرده‌اند! به نقل از ایسنا ،در یکی ... بازار داغ فروش اعضای بدن انسان + قیمت - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/بازار-داغ-فروش-اعضای-بدن-انسان-قیمت.html‎Cachedآگهی های مربوط به خرید و فروش اعضاء بدن در کشورهای دیگر نشان دهنده آن است که ... مغز، این عضو عمدتا توسط جراحان مغز و اعصاب برای تمرین روشهای جدید حذف تومور و درمان صدمات مغزی استفاده می‌شود. ... است که خریدو فروشی وجود نداشته باشد و دلال بازی در این زمینه به صفر برسد . ... بهترین روش برای درمان سفیدی مو (متحیر خواهید شد).