مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوزاد ۹ ماهه به تلاش برای قتل متهم شد!

جام جم سرا: این نوزاد به نام محمد موسی اوایل فوریه به همراه دیگر اعضای خانواده خود به سبب پرتاب سنگ به سوی نمایندگان یک شرکت گاز طبیعی که عملیاتی را برای تعقیب افراد سارق گاز از کنتورهای گاز در اطراف شهر لاهور در شرق آغاز کرده بود ، بازداشت شده بود.
کاشف محمد افسر پلیس در گزارش خود این اقدامات را تلاش برای قتل خوانده و حدود 30 تن از جمله این نوزاد را مجبور کرده بود پنجشنبه در دادگاه حضور یابند .
به نقل از تیک، این نوزاد شش ماهه که بر روی شانه پدر بزرگ خود محمد یاسین گریه می کرد دادگاه را مختل کرده بود. پدر بزرگ این نوزاد که پستانکی را در دهان نوه خود می گذاشت در پاسخ به سئوالهای خبرنگاران پس از این جلسه گفت: «همه در دادگاه این سئوال را مطرح می کنند که چگونه نوزادی با این سن، می تواند در چنین پرونده قضایی دست داشته باشد؟ ما چه پلیس هایی داریم!»
اگرچه قاضی، دستور معلق کردن افسر پلیس و آزادی نوزاد را صادر کرد، با این حال قرار است نوزاد یادشده یک بار دیگر در هفته آینده برای رسیدگی به این پرونده در دادگاه حضور یابد!
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لاهور ، چودری عرفان صدیق وکیل این خانواده گفت: «دادگاه این کودک بیگناه را تبرئه کرد زیرا حداقل سن مسئولیت کیفری در پاکستان هفت سال است.».
پاکستان سال گذشته حداقل سن برای محاکمه یک فرد مسبب جرم را بجز شرکت در جرایم تروریستی از هفت سال، به 12 سال افزایش داده بود.



لینک منبع :نوزاد ۹ ماهه به تلاش برای قتل متهم شد!

Images for نوزاد ۹ ماهه به تلاش برای قتل متهم شد! نوزاد نه ماهه متهم به قتل شد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/4792819/نوزاد-نه-ماهه-متهم-به-قتل-شد‎Cachedنوزاد نه ماهه متهم به قتل شد ... کاشف محمد افسر پلیس در گزارش خود این اقدامات را تلاش برای قتل خوانده و حدود 30 تن از جمله این نوزاد را مجبور کرده بود پنجشنبه در دادگاه ... نوزاد ۹ ماهه به تلاش برای قتل متهم شد! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نوزاد-۹-ماهه-به-تلاش-برای-قتل-متهم-شد 6 آوریل 2014 ... شماری از مقامات پاکستانی روز جمعه اعلام کردند یکی از نیروهای پلیس پاکستان پس از آنکه یک نوزاد نه ماهه را به عنوان مظنون معرفی و والدین این نوزاد را ... نوزاد 9 ماهه پاکستانی متهم به تلاش برای قتل - ایسنا www.isna.ir/news/.../نوزاد-9-ماهه-پاکستانی-متهم-به-تلاش-برای-قتل 5 آوریل 2014 ... نوزاد 9 ماهه پاکستانی متهم به تلاش برای قتل ... را یاد می‌گیرند، نامبرده اکنون همراه با اعضای خانواده‌اش به اتهام تلاش برای قتل در دادگاه حاضر شده است. نوزاد 9 ماهه متهم به تلاش برای قتل! - فرارو fararu.com/fa/news/185007/نوزاد-9-ماهه-متهم-به-تلاش-برای-قتل نوزاد 9 ماهه متهم به تلاش برای قتل! ... این طفل 9 ماهه پاکستانی به همراه پدر و سایر اعضای خانواده‌اش به اتهام پرتاب .... ۹. تست دوپینگ 4 وزنه‌بردار المپیک ریو مثبت شد ... نوزاد 9 ماهه پاکستانی متهم به تلاش برای قتل! - عصر ایران www.asriran.com/.../نوزاد-9-ماهه-پاکستانی-متهم-به-تلاش-برای-قتل‎Cached5 آوریل 2014 ... نوزاد 9 ماهه پاکستانی متهم به تلاش برای قتل! ... را یاد می‌گیرند، نامبرده اکنون همراه با اعضای خانواده‌اش به اتهام تلاش برای قتل در دادگاه حاضر شده است. کودک ۹ ماهه پاکستانی 'نباید به دادگاه احضار می‌شد' - BBC Persian www.bbc.com/persian/world/.../140410_l57_baby_pakistan_court‎Cached10 آوریل 2014 ... پلیس پاکستان از بازداشت یک کودک ۹ ماهه به اتهام تلاش برای قتل انتقاد ... پلیس گفته این کودک که به تلاش برای قتل متهم شده نباید هیچ‌وقت به ... نوزاد ۹ ماهه متهم به قتل! | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/43351/نوزاد-۹-ماهه-متهم-به-قتل!/‎Cachedدر حالی که بسیاری از نوزادان هم‌سن «محمد موسی» در این سن تازه سینه‌خیز رفتن را یاد ... نامبرده اکنون همراه با اعضای خانواده‌اش به اتهام تلاش برای قتل در دادگاه حاضر شده است. ... به گزارش تهران پرس، این طفل ۹ ماهه پاکستانی به همراه پدر و سایر اعضای ... دل درد نوزاد 2 ماهه - علمی سرا elmisara.ir/tag/دل-درد-نوزاد-2-ماهه.html نوزاد نه ماهه متهم به قتل شد ! کاشف محمد افسر پلیس در گزارش خود این اقدامات را تلاش برای قتل خوانده و حدود 30 تن از جمله این نوزاد را ... گاز اشک‌آور، نوزاد ۹ ماهه را کشت به ... نوزاد 9 ماهه پاکستانی متهم به تلاش برای قتل - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../نوزاد-9-ماهه-پاکستانی-متهم-به-تلاش-برای-قتل‎Cached6 آوریل 2014 ... نوزاد 9 ماهه پاکستانی متهم به تلاش برای قتل ... را یاد می‌گیرند، نامبرده اکنون همراه با اعضای خانواده‌اش به اتهام تلاش برای قتل در دادگاه حاضر شده است.