مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود +عکس

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از موبنا ، اپل در طول فعالیت‌های خود ریسک‌های بزرگی کرد تا با تغییرات محسوس در محصولات الکترونیکی، بزرگترین تحولات را ایجاد کند و در بیشتر موارد این ریسک‌ها به درستی پاسخ داد.

شرکت اپل در جریان توسعه محصولات الکترونیکی خود تصمیم گرفت برخی فناوری‌های معمول و روزمره که همه کاربران از آن استفاده می‌کنند را کنار بگذارد تا از این طریق، نوآوری‌های خود را ارایه دهد.

در اینجا لیست پنج فناوری اصلی آورده شده است که شرکت اپل با کنار گذاشتن آنها برای همیشه، توانست بزرگترین تاثیرت را بر دنیای فناوری برجا بگذارد.

حذف قلم هوشمند: نخستین مدل آیفون سال ۲۰۰۷ میلادی با یک نمایشگر چند-لمسی و سیستم عامل iOS مبتنی بر تشخیص جهت حرکت انگشت عرضه شد تا قلم هوشمند کنار برود.

حذف صفحه‌کلید سخت‌افزاری: نخستین مدل گوشی آیفون در سال ۲۰۰۷ میلادی با نمایشگر چند-لمسی خود نیاز کاربران به صفحه‌کلید سخت‌افزاری را برای همیشه برطرف کرد.

حذف نرم‌افزار در بسته‌های سخت‌افزاری و فیزیکی: فروشگاه اینترنتی App Store سال ۲۰۰۸ میلادی راه‌اندازی شد تا هیچ کاربری برای استفاده از نرم‌افزار مورد نیاز خود لوح فشرده خریداری نکند.

حذف فرآیند مراجعه به بخش مدیریت کارها: سیستم عامل iOS این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داد تا برای مدیریت فعالیت‌های خود یک بخش اختصاصی در اختیار نداشته باشند.

فلاپی دیسک، CD، DVD‌ و غیره: در سال ۱۹۹۷ میلادی سری رایانه‌های iMac فلاپی دیسک را بازنشسته کرد، سال ۲۰۰۸ رایانه Macbook Air نیز باعث شد CD و DVD برای همیشه کنار گذاشته شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ماجرای درخواست دکتر سیدحسین نصر از رهبرانقلابآقای دکتر نصر از چی نگرانه که دنبال ضمانت می گرده؟ آیا ایشان نظرات ضد دینی داشته یا فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در جشنواره کنعکسعزیز جان فرهنگ خودمان آن چیزی نیست که تو باور داری چرا فکر می کنی هر چه را شما قبول مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …بارها از زبان خیلی ها شنیده ایم که صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی به حساب می آیدبرق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای موبنا – مقایسه گوشی،مقایسه موبایل،اخبار …سرخط اخبار ژاپن پرقدرت‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ابرکامپیوتر جهان را می‌سازد لنوو مرکز خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریقاسمی برنامه جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد واکنش افتخاری به اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …هیات نظارت بر رفتار نمایندگان محمود صادقی را نقره داغ کرد ظریف به کمیسیون امنیت ملی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …فیوز وسیله‌ای است که مدارهای الکتریکی را در برابر جریان غیر مجاز محافظت می‌کندالف تبعیض میان حقوق مهندس و پزشکچه جالب هفته پیش بنگلادش بودی وویزیت دلار بود مارو گرفتی یا خودتو ؟دیگه میخوای اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان دانشگاه کالیفرنیا روبات جدیدی ساخته اند که به گفته آنها، چابک ترین روبات با ماجرای درخواست دکتر سیدحسین نصر از رهبرانقلاب آقای دکتر نصر از چی نگرانه که دنبال ضمانت می گرده؟ آیا ایشان نظرات ضد دینی داشته یا شاکی فرهادی، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در جشنواره کنعکس وترانهکنعکس عزیز جان فرهنگ خودمان آن چیزی نیست که تو باور داری چرا فکر می کنی هر چه را شما قبول دارید موبنا – مقایسه گوشی،مقایسه موبایل،اخبار موبایل،اخبار تبلت شرکت کوالکام سرانجام تراشه را به کاربران جهانی معرفی کرد تا نسل جدید پرچمداران برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات سایز سیم ها صفحات جانبی راه اندازی جاده خورشیدی در امریکا با پنل های رنگارنگ اولین مزرعه خورشیدی دنیا مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی دستورتهیه کوکوی خوشمزه و متفاوت که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است هم برای سفرهای آخر اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری هیات نظارت بر رفتار نمایندگان محمود صادقی را نقره داغ کرد ظریف به کمیسیون امنیت ملی احضار شد عصر خودرو پژو ۳۰۱ سال‌ آینده عرضه می‌شود به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، رضا رضایی اظهار کرد خوشبختانه در خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری خاطرات محمود علیقلی در «صبح جمعه با شما» صدا قوه قضائیه نمی تواند یک نماینده را بدون نظر برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مورد عیب پمپ آب کولر مارک الکتروژن از پمپ های آب نسبتا مناسب می باشد که در حال حاضر که اردیبهشت می الف تبعیض میان حقوق مهندس و پزشک ما نیز باید مانند بقیه دنیا از کشورهایی مانند بنگلادش و هند و پاکستان پزشک وارد کشور کنیم تا



لینک منبع :۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود +عکس

۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود +عکس jamejamonline.ir/.../۵-فناوری-که-اپل-آنها-را-بازنشسته-کرد-تا-دنیا-متحول-شود-عکس‎Cached3 دسامبر 2016 ... چه اپل را دوست داشته باشید یا تمایلی به خرید محصولات آن نداشته باشید، بدانید این شرکت در طول تاریخ تاثیراتی بر عرصه فناوری گذاشته است ... ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس) – موبنا www.mobna.com/281894/۵-فناوری-که-اپل-آنها-را-بازنشسته-کرد-تا.html 16 نوامبر 2016 ... موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل در طول فعالیت‌های خود ریسک‌های بزرگی کرد تا با تغییرات محسوس در محصولات الکترونیکی، بزرگترین تحولات را ایجاد ... ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود | روزگاران roozegaran.com/1395/09/16/22772/22772/ 6 دسامبر 2016 ... به گزارش رکنا ، اپل در طول فعالیت‌های خود ریسک‌های بزرگی کرد تا با تغییرات محسوس در محصولات الکترونیکی، بزرگترین تحولات را ایجاد کند و ... ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود - روزگاران | دمادم https://damadam.ir/.../۵-فناوری-که-اپل-آنها-را-بازنشسته-کرد-تا-دنیا-متحول-شود/4499984 چه اپل را دوست داشته باشید یا تمایلی به خرید محصولات آن نداشته باشید، بدانید این شرکت در طول تاریخ تاثیراتی بر عرصه فناوری گذاشته است که دیگر شرکت‌ها ... قبلی ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود +عکس mofidestan.ir/۵-فناوری-که-اپل-آنها-را-بازنشسته-کرد-تا/‎Cachedدر اینجا لیست پنج فناوری اصلی آورده شده است که شرکت اپل با کنار گذاشتن آنها ... ۱۹۹۷ میلادی سری رایانه‌های iMac فلاپی دیسک را بازنشسته کرد، سال ۲۰۰۸ رایانه ... 5فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس) www.asat2hd.us/.../145900-5فناوری-که-اپل-آنها-را-بازنشسته-کرد-تا-دنیا-متحول-شود-(-عکس) http://www.mobna.com/wp-content/uploads/2016/11/0.jpg ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس) چه اپل را دوست داشته باشید یا تمایلی به ... ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد!(+عکس) - عصر ایران - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/142067278/ 16 نوامبر 2016 ... ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس) ... چه اپل را دوست داشته باشید یا تمایلی به خرید محصولات آن نداشته باشید، بدانید ... ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس ... news.iransaz.com/1970/01/01/۵-فناوری-که-اپل-آنها-را-بازنشسته-کرد-تا/ ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس). ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس) ۳ موبنا-۱ دقیقه پیش. ارسال شده در ۸ ... 5فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس) - انجمن sat2hdd.site/.../145900-5فناوری-که-اپل-آنها-را-بازنشسته-کرد-تا-دنیا-متحول-شود-(-عکس)?... http://www.mobna.com/wp-content/uploads/2016/11/0.jpg ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود (+عکس) چه اپل را دوست داشته باشید یا تمایلی به ... دنیا - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Click/Search/keyword/1?q=دنیا تبلت سامسونگ گلکسی Tab S3 ، قدرتمندترین تبلت اندرویدی دنیا با قیمتی نجومی به ... تصویر ۵ فناوری که اپل آنها را بازنشسته کرد تا دنیا متحول شود +عکس ...