مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا قریب متخصص پوست و مو گفت: آلرژی های پوستی به دو صورت تماس بدن با مواد حساسیت زا و مصرف برخی مواد خوراکی ایجاد می شود.


وی ادامه داد: اکنون به دلیل افزایش استفاده از فرآورده های زیبایی و ترکیبات مختلف بر روی پوست آلرژی های پوستی شیوع پیدا کرده است.


قریب بیان کرد: واکنش افراد در برابر آلرژی ها متفاوت است و عموما واکنش ها در انواع و درجات مختلف ایجاد می شود که گاهی به صورت خارش و در مواقعی به صورت خیلی پیشرفته و خطرناک دیده می شوند.


این متخصص پوست و مو تصریح کرد: علت ایجاد آلرژی به دلیل وجود برخی مواد حساسیت زا است و در اثر تماس با بدن موجب تحریک سیستم ایمنی می شوند که به صورت خارش، قرمزی، کهیر، تاول و ضایعات مختلف ایجاد قابل مشاهده است.


وی عنوان کرد: داروهای زیادی برای درمان آلرژی ها وجود دارد که افراد نباید خودسرانه از آنها استفاده کنند و باید تحت نظر متخصص پوست تجویز شود.


قریب اظهار داشت: متاسفانه امروزه در برخی از کلینیک ها و مطب ها از موادی برای درمان افراد استفاده می شوند که استاندارد نبوده و موجب عوارض در آنها می شود. مثلا در برخی کرم ها مانند کرم های ضدلک برای ایجاد رایحه معطر به آن ترکیباتی اضافه می کنند که موجب ایجاد آلرژی در فرد می شود.


وی افزود: برخی داروهای لایه بردار موجب حساسیت و عوارض در شخص می شود که ممکن است عوارض آن تا مدت ها باقی بماند، توصیه می شود این داروها شناخته شده و از نظر آسیب رسانی به افراد مورد بررسی قرار گیرند.


این متخصص پوست و مو یادآور شد: توصیه می شود افراد داروهای پوستی را حتما تحت نظر پزشک متخصص استفاده کنند و در صورت ایجاد آلرژی، استفاده از دارو را متوقف کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

حساسیت پوستی و انواع آن اگزما اگزما از انواع حساسیت‌های پوستی است روی سطوح بیرونی پوست بروز می‌کند و به با آلرژی فصلی چه کنیم؟آلرژی واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن به عوامل مختلف و موادی است که به طور طبیعی بی‌ضرر آلرژی یا حساسیت کودکان، حساسیت بچه، علل …علائم آلرژی در دوران بارداری چیست؟ پیشگیری از بروز آلرژی های مختلف فصلی درمان های کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در سرماخوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل …درمان سرماخوردگی سرماخوردگی عفونت دستگاه تنفسی فوقانی است که به راحتی منتقل می شودمن پرستارم علائم بیماری سرطان استخوانسنکوپ یا غش، یک حالت نیمه بیهوشی و ملایم تر از شوک است در این حالت فرد دچار بی بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان پرستاری از بیماران بعد از بیهوشی در بخش …اتاق عملدر بیمارانی که به طور مستقیم از اتاق عمل به بخش مراقبت های ویژه منتقل و پذیرش می شوند بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و …پیشگیری از این بیماری با ترک سیگار و الکل می‌تواند صورت گیرد افرادی که به داروهای ترانسفوزیون خون و فرآورده های خونی و مراقبتهای …اتاق عملشدیدترین عوارض هیپوتانسیون ، نارسایی کلیه و می باشد افزایش فشار خون ممکن است حساسیت پوستی و انواع آن اگزما اگزما از انواع حساسیت‌های پوستی است روی سطوح بیرونی پوست بروز می‌کند و به صورت دانه کاروفناوری کَلاله دانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در دسکتاپ با آلرژی فصلی چه کنیم؟ آلرژی واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن به عوامل مختلف و موادی است که به طور طبیعی بی‌ضرر است آلرژی یا حساسیت کودکان، حساسیت بچه، علل حساسیت کودک، درمان علائم آلرژی در دوران بارداری چیست؟ پیشگیری از بروز آلرژی های مختلف فصلی درمان های مختلف من پرستارم علائم بیماری سرطان استخوان سنکوپ یا غش، یک حالت نیمه بیهوشی و ملایم تر از شوک است در این حالت فرد دچار بی خبری سرماخوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل سرما خوردگی سرما خوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل سرما خوردگی،درمان فوری سرما خوردگی بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان زود پرستاری از بیماران بعد از بیهوشی در بخش پرستاران اتاق عمل در بیمارانی که به طور مستقیم از اتاق عمل به بخش مراقبت های ویژه منتقل و پذیرش می شوند، اساس طب سنتی گیاهی حکیم عباس سردردها قسمت اول مقدمه سردرد یکی از بغرنج ترین مسائل طب داخلی به شمار می رود، زیرا بین انواع گوناگون آن فقط



لینک منبع :این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند

این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-علائم-پوستی-از-آلرژی-خبر-می-دهند‎Cached3 دسامبر 2016 ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند علیرضا قریب متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/509078/این-علائم-پوستی-از-آلرژی-خبر-می-دهند این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند. به دلیل افزایش استفاده از فرآورده های زیبایی و ترکیبات مختلف بر روی پوست آلرژی های پوستی شیوع پیدا کرده است. این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - پوست - زیبایی - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../این-علائم-پوستی-از-آلرژی-خبر-می-دهند 3 دسامبر 2016 ... آلرژی به دلیل وجود برخی مواد حساسیت زا است که در اثر تماس با بدن موجب تحریک سیستم ایمنی می شوند و به صورت خارش، قرمزی، کهیر، تاول و ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - سلامانه www.salamaneh.com/post/57082/این-علائم-پوستی-از-آلرژی-خبر-می-دهند 5 دسامبر 2016 ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند. سلامانه : آلرژی به دلیل وجود برخی مواد حساسیت زا است که در اثر تماس با بدن موجب تحریک سیستم ایمنی می ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می‌دهند | شفاف | خبروان khabarone.ir/news/5064823/این-علائم-پوستی-از-آلرژی-خبر-می‌دهند 3 دسامبر 2016 ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می‌دهند. آلرژی به دلیل وجود برخی مواد حساسیت زا است که در اثر تماس با بدن موجب تحریک سیستم ایمنی می‌شوند و به ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../این-علائم-پوستی-از-آلرژی-خبر-می-دهند/ 5 مه 2017 ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند. علیرضا قریب متخصص پوست و مو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/این_علائم_پوستی_از_آلرژی_خبر_می_دهند‎Cachedاین علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند. دانلود علائم شیطان پرستی در یک بازی موبایل · دانلود درمان سرفه ناشی از آلرژی · دانلود دیرین دیرین آنتی هیستامیدن. این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148075272079493 به دلیل افزایش استفاده از فرآورده های زیبایی و ترکیبات مختلف بر روی پوست آلرژی های پوستی شیوع پیدا کرده است. - عصر ایران. این علائم پوستی از آلرژی نبا اخبار می دهند - آموزش زبان ncpll1392.ir/ار-اس-اس.../این-علائم-پوستی-از-آلرژی-خبر-می-دهند/‎Cached3 دسامبر 2016 ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند. علیرضا قریب مطلع و تازه کار قشر و رز دروازه اندر حرف و گو با گزارشگر حوزه سلامت و دوا جمهور باند علمی ... این علائم پوستی از آلرژی خبر می دهند - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/182682/‎Cachedجهت خواند سایر مطالب دسته اخبار پزشکی و سلامت کلیک کنید. جهت نمایش کامل صفحه خبر و حذف سربرگ کلیک کنید. مطالب پربازدید 24 ساعت گذشته. دختر ۸ ماهه با ...