مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

[ad_1]

 

تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۸

 

رولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و حالا برای اولین بار نسخهٔ پروتوتایپ آن دیده شده است. پس‌ازاین، کولیان تحت آزمایش‌هایی نهایی قرار خواهد گرفت و برای فروش در سال 2018 عرضه خواهد شد.

به گزارش ستاره ها؛ این تصاویر جاسوسی یک نگاه اجمالی از SUV رولزرویس ارائه می‌کنند. خودرویی که به نظر می‌رسد لباس فانتوم را به تن داشته باشد درحالی‌که بلندتر و با ابهت‌تر است. این تصاویر پیش از آغاز آزمون‌های عمومی کولیان گرفته شده‌اند و پس‌ازآن رولزرویس این SUV را در جاده‌های عمومی مورد آزمایش قرار می‌دهد؛ بنابراین انتظار می‌رود به‌زودی تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شود که جزئیات بیشتری از آن‌را مشخص می‌کنند.
 
 تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

پس از کریسمس، پروتوتایپ کولیان به شمال سفر خواهد کرد تا در آب‌وهوای سرد قطب شمال مورد آزمایش قرار گیرد. سپس بعدازآن در سال 2017 برای آزمایش در گرمای شدید به خاورمیانه برده خواهد شد. پروژهٔ ساخت این خودرو فعلاً کولیان نام دارد و به‌احتمال‌زیاد رولزرویس برای نسخهٔ تولیدی اولین SUV خود از همین نام استفاده می‌کند. رولزرویس اوایل سال جاری توسعهٔ یک معماری آلومینیومی کاملاً جدید را برای کولیان تأیید کرد. پلت‌فرم جدید این SUV هم بعداً برای نسل جدید سدان گوست مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین در کنار سامانهٔ چهارچرخ محرک، یک سیستم تعلیق کاملاً جدید هم برای کولیان طراحی شده است.
 
 تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

رئیس رولزرویس «Torsten Muller» در مصاحبه با اتو اکسپرس در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015 اعلام کرد که کولیان در نیمهٔ اول سال 2018 به بازار عرضه می‌شود. او در این مصاحبه در پاسخ به این ادعای بنتلی که مدل بنتایگای خود را با عنوان «بهترین SUV جهان» توصیف کرده است گفت:

«بنتلی بنتایگا به‌وضوح SUV شماره دوی جهان خواهد بود چراکه رولزرویس بهترین در جهان است و SUV جدید ما هم قطعاً همین ویژگی را خواهد داشت. ما یک ماشین عالی و درشان اعتبار رولزرویس خواهیم ساخت».

 تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

مرجع : وب سایت پدال

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصاویر جاسوسی از رولزرویس کولیان تصاویر جاسوسی از رولزرویس کولیان



لینک منبع :تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان

Images for تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../تصاویر-جاسوسی-از-suv-رولزرویس-کولیان‎Cached3 دسامبر 2016 ... رولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و حالا برای ... این تصاویر جاسوسی یک نگاه اجمالی از SUV رولزرویس ارائه می‌کنند. تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تصاویر-جاسوسی-از-SUV-رولزرویس-کولیان/ 3 دسامبر 2016 ... امیر دهقان: رولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و ... این تصاویر جاسوسی یک نگاه اجمالی از SUV رولزرویس ارائه می‌کنند. تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../تصاویر-جاسوسی-از-SUV-رولزرویس-کولیان/4470343 وب سایت پدال – امیر دهقان: رولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و حالا برای اولین بار نسخهٔ پروتوتایپ آن دیده شده است. ... تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان | رولزرویس توسعهٔ اولین www.ghatreh.com/news/nn34874999/تصاویر-جاسوسی-رولزرویس-کولیان 3 دسامبر 2016 ... رولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و حالا برای اولین بار نسخهٔ پروتوتایپ آن دیده شده اØ. تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان – دوستان https://do3tan.ir/تصاویر-جاسوسی-از-suv-رولزرویس-کولیان2016-12-03/ تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان رولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و حالا برای اولین بار نسخهٔ پروتوتایپ آن دیده شده است. تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان - آژانس عکس مازندران mazandaranphoto.ir/news-detail.aspx?...تصاویر%20جاسوسی%20از%20SUV%20رولزرویس%20کولیان‎Cachedرولزرویس توسعهٔ اولین SUV خود با نام کولیان را آغاز کرده است و حالا برای اولین بار نسخهٔ پروتوتایپ آن دیده شده است. پس‌ازاین، کولیان تحت آزمایش‌هایی نهایی قرار ... آخرین اخبار رولزرویس کولیان - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/رولزرویس-کولیان چند وقتی است که خبرهایی ازاین دست در رسانه های خودرویی مبنی بر ساخت suv مایباخ می شنویم اما حالا مدیرعامل مرسدس ... تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان. تصاویر جاسوسی از نسل آینده رولزرویس فانتوم - onvansho onvansho.ir/result/تصاویر-جاسوسی-از-نسل-آینده-رولزرویس-فانتوم.html از نسل آیندهٔ رولزرویس از یکی از تصاویر جاسوسی فانتوم 2019 جدید سال آینده . برچسب ها نسل ... تصاویر جاسوسی از SUV رولزرویس کولیان عکس پایگاه خبری ریشه. شاسی بلند فوق لوکس و جدید رولزرویس +تصاویر - پدال نیوز pedalnews.ir/.../شاسی-بلند-فوق-لوکس-و-جدید-رولزرویس-تصاویر‎Cached20 مارس 2017 ... پدال نیوز: به کولیان شاسی‌بلند نگویید، رولزرویس دوست ندارد! ... تاکنون تصاویر جاسوسی زیادی از این SUV فوق لوکس که کولیان نام دارد منتشر ...