مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورزش مناسب بیماران دیابتی

[ad_1]

بامداد- هر بیمار دیابتی باید قبل از انتخاب نوع ورزش و زمان آن با پزشک خود مشورت نماید.

– برای کلیه بیماران بالای ۳۵ سال که تمایل به شروع ورزش دارند باید تست ورزش توسط متخصص قلب صورت گیرد.

– ورزش را باید به آهستگی شروع نمود و سرعت و زمان آن را به تدریج افزایش داد.

– ورزش باید مداوم باشد و جزئی از برنامه زندگی روزانه فرد شود.

– در صورتی که فعالیت بدنی بدون آمادگی اولیه باشد ممکن است منجر به افت قند خون به خصوص در افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ گردد.

 100936303795

● مواردی که لازم است بیماران دیابتی در هنگام ورزش مورد توجه قرار دهند:

– همیشه کارت هویت خود را به همراه داشته باشید یا شخصی را که با شما ورزش می‏کند از دیابت خود مطلع نمایید تا در صورت بروز مشکل در طول ورزش ، اقدامات لازم توسط اطرافیان صورت گیرد.

– قند خون باید قبل از ورزش کنترل گردد.

– همیشه یک کربوهیدرات ساده مانند قند، آبنبات یا شکلات به همراه داشته باشید.

– از تعریق بیش از حد و در نتیجه از دست رفتن مایعات بدن بخصوص در روزهای گرم خودداری نمایید.

– برای جلوگیری از ایجاد تاول در پا ، از جوراب و کفش مناسب استفاده نمایید.

– با توجه به نوع و شدت فعالیتی که هر بیمار انجام می‏دهد باید بعد از ورزش مواد قندی اضافه مصرف گردد.

– اگر تنها ورزش می‏کنید، مکانی را که برای ورزش انتخاب کرده‏اید و زمان بازگشت خود را به اطرافیان اطلاع دهید.

– همیشه به افت ناگهانی قند خون در طول ورزش و یا چند ساعت پس از آن دقت نمایید بخصوص اگر انسولین مصرف می‏کنید.

 منبع:بیتوته

نوشته ورزش مناسب بیماران دیابتی اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوع ورزش برای بیماران دیابتی دیابت مناسب می باشد این ورزش باعث دیابتی ورزش خوبی بیماران دیابتی باید ورزش های مناسب برای دیابتی ها آوای سلامتیورزشهایمناسبفعالیت بدنی برای همه، خصوصا برای بیماران دیابتی مفید است فعالیت بدنی سبب می شود نکته ورزشی برای دیابتی‌هانکته ورزشی برای دیابتی‌هابعد از ورزش‌کردنتاثیر ورزش بر دیابتزمان مناسب برای ورزش کدام ورزش‌ها برای دیابت مفیدند و کدام مضر؟به طور کلی ورزش مناسب از آنجایی که در بیماران دیابتی ملاحظاتی در ورزش دیابتی ورزش های مناسب برای افراد دیابتی کوکاورزش های مناسب برای افراد دیابتی ورزش نقش مهمی در کاهش قند خون افراد دارد و می تواند ورزش و دیابت ورزش و دیابتدستورهای غذایی برای افراد دیابتی غذاها و خوراک های ورزش مناسب، تناسب عضلات را بالا ورزش مناسب مخصوص دیابتی ها میهن فال مرجع …پزشکی و سلامت ورزش مناسب مخصوص دیابتی ها پیاده روی ورزش مناسب دیابتی ها دوچرخه سواری ورزش مناسب بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابتبیماران مبتلایان ورزشی برای افراد دیابتی و حتی افرادی که در ورزش مناسب برای شما راهنمای تغذیه دیابت راهنمای رژیم درمانی در بیماران دیابتی رعایت رژیم غذایی مناسب انجام ورزش را تاثیر ورزش در بیماران دیابتیورزشودیابتدیابت و ورزش بیماران دیابتی و نحوه ورزش کردن بیماران دیابتی را در نمناک بخوانید نقش ورزش در سلامت جسم در ادامه ی مطلب قبلی در مورد تاثیر ورزش در کاهش وزن و افزایش مصرف انرژی، در این مطلب درباره ی دیابت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دیابت نشان جهانی دایرهٔ آبی برای دیابتی‌ها مدلاین پلاس ای‌مدیسین ۵۴۶ ۱۳۴ پیشنت پلاس درمان دیسک کمر ورزش های مناسب در درد های کمر دیسک و سیاتیک درمان دیسک کمر ورزش های مناسب در درد های کمر دیسک و سیاتیک درمان بدون جراحی دیسک کمر تغذیه بیماران دیابتی ریحانه ی هستی ریحانه ی هستی تغذیه بیماران دیابتی نکات اموزشی برای زندگی سالم تر ریحانه ی هستی گیاهان مفید برای بیماران دیابتی دیابت درمان دیابت علائم دیابت بیماران دیابتی امروزه دیابت یکی از شایع ترین بیماری ها در رژیم غذایی و تغذیه مناسب در بیماران مبتلا به نقرس سایت نقرس یک اختلال متابولیسم بازهای آلی پورین می‌باشد که در آن مقادیر بالا و غیر طبیعی خاصیت شگفت انگیز شاتوت اسلاید خاصیت شگفت انگیز شاتوت شاه‌توت شاتوت میوه‌ای است زیبا، خوشمزه، آبدار از خانواده‌ی توت بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت مزایای ورزش کردن در افراد دیابتی کنترل بهتر قند خون با ورزش کردن مقاومت سلول های بدن به بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت نوروپاتی دیابتی یک عارضه شایع در دیابت نوروپاتی دیابتی می باشد که در آن اعصاب بدن دچار نکات مهم در ورزش ورزش ، بدنسازی ورزشکاران و خطاهای گانه ورزش و زانو درد تمرین روزانه ساده اما مهم ورزش در شب ممنوع میوه های مناسب برای بیماران دیابتی غذاهای مفید برای بیماران دیابتی انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور نقاشی درمورد بیماران دیابتی رژیم غذایی بیماران دیابتی داروهای بیماران دیابتی تغذیه بیماران دیابتی غذای بیماران دیابتی



لینک منبع :ورزش مناسب بیماران دیابتی

6 نوع ورزش برای بیماران دیابتی - تبیان article.tebyan.net/227675/6-نوع-ورزش-برای-بیماران-دیابتی‎Cached10 نوامبر 2012 ... اگر شما مبتلا به بیماری دیابت هستید، این ورزش ها به شما کمک خواهد کرد که با چربی های بدنتان بجنگید، توده عضلانی خود را افزایش دهید... کدام ورزش‌ها برای دیابت مفیدند و کدام مضر؟ - تبیان article.tebyan.net/.../کدام-ورزش-ها-برای-دیابت-مفیدند-و-کدام-مضر-‎Cached4 ژانویه 2012 ... دیابت خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد، اما ورزش آن را پایین می آورد. مهم تر از همه این که ورزش کمک می کند تا از زندگی لذت بیشتری ... 14 نکته ورزشی برای دیابتی‌ها - بیتوته www.beytoote.com/sport/darman/sports2-tips-diabetics.html‎Cached Similarنکته ورزشی برای دیابتی‌هابعد از ورزش‌کردن,تاثیر ورزش بر دیابت,زمان مناسب برای ورزش,زمان ورزش,وقت برای ورزش,هنگام ورزش. ورزش های مناسب برای دیابتی ها - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/Clinic/.../ورزش-های-مناسب-برای-دیابتی-ها‎Cached11 سپتامبر 2015 ... از آنجا که بسیاری از افراد مبتلا به دیابت نوع دو، دچار افزایش وزن هستند، ورزش کردن باعث بهبود این علائم و کاهش وزن آن ها می شود. بیماران دیابتی ... ورزش و دیابت diabetestma.org/view/ورزش%20و%20دیابت/55.html‎Cached Similarاین امر در بهبود وضعیت دیابت بخصوص در افراد غیروابسته به انسولین بسیار با اهمیت است. ورزش اگر در شرایط مناسب صورت گیرد یعنی بیماری قندخون نسبتاً ... بیماران دیابتی چه زمانی ورزش کنند - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/52288_بیماران-دیابتی-چه-زمانی-ورزش-کنند.html/‎Cached Similar4 دسامبر 2014 ... در مجموع، ورزش‌های هوازی یا ایروبیک برای بیماران مبتلا به دیابت مناسب است به شرطی که حداقل سه تا پنج بار در هفته و روزی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و همیشه در ... بهترین ورزش برای افراد مبتلا به دیابت www.fardanews.com/.../بهترین-ورزش-برای-افراد-مبتلا-به-دیابت‎Cached Similar21 سپتامبر 2014 ... از تاثیر ورزش بر بیماری دیابت بگویید؟ تاثیر ورزش بر دیابت شامل اثرات کوتاه مدت و بلند مدت است. بدین ترتیب که: اثرات کوتاه مدت: در افراد ... مناسب ترین ورزش برای دیابتی ها - فرارو fararu.com/fa/news/111318/مناسب-ترین-ورزش-برای-دیابتی-ها‎Cached Similarدکتر زهرا مدنی در گفتگو با "وب دا" افزود: بیماران دیابتی قبل از شروع ورزش حتما با پزشک متخصص مشورت کنند و توصیه می شود بیماران مبتلا به دیابت تیپ یک و ... بهترین ورزش ها برای مبتلایان به دیابت نوع 2 - ورزش - زندگی سالم ... www.salamatnews.com/.../بهترین-ورزش-ها-برای-مبتلایان-به-دیابت-نوع-2‎Cached11 جولای 2016 ... ابتلا به دیابت نوع 2 یک دلیل دیگر به شما می دهد تا ورزش را در برنامه ... از یک دستبند و یا گردنبند که مشخصات شما و بیماری شما بر روی آن موجود است ... تاثیر ورزش در بیماران دیابتی - نمناک namnak.com/ورزش-دیابت.p685‎Cachedهر بیماری به موازات درمان های دارویی نیاز به فعالیت های ورزشی جانبی نیز دارد. دیابت نیز از این نوع بیماریهاست که نیاز به ورزش کردن دارد. اما چه ورزشهایی مناسب است؟