مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار

[ad_1]

 

آقایان بخوانند:

پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۶

 

آب انار

 

آب انار

 

درحال حاضر سرطان پروستات در میان تمامی انواع این بیماری خطرناک به دومین علت مرگ و میر ناشی از سرطان در میان مردان آمریکایی تبدیل شده است. اما روش هایی طبیعی وجود دارند که با رعایت آن‌ها می توان از ابتلا به این نوع سرطان در آقایان پیشگیری کرد، مثل نوشید آب انار.

به گزارش ستاره ها ؛ مکمل های غذایی مانند آب انار که از خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی برخوردار هستند به دلیل داشتن ترکیباتی چون لوتئین و الاژیک اسید از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کنند. درواقع سلول‌های انسانی مبتلا به سرطان پروستات در مواجهه به عصاره آب انار فوراً موادی تولید می کنند که منجر به آپوپتوز یا مرگ برنامه ریزی شده سلولی می شود؛ فرایندی که موجب تنظیم نابودی بافت های سرطانی در بدن می شود.

مطالعه ای از سوی محققان آلمانی در مورد خاصیت های انار و تأثیر آن در پایین آوردن سرعت رشد سلول های سرطانی در انواع متفاوت سرطان پروستات نشان داد که هم دانه ها، هم آب و هم روغن این میوه خوشمزه می تواند تمامی انواع این سرطان را از تولید سلول های سرطانی بازدارند. دلیل این موضوع هم کار کردن عصاره انار با چند سازوکار مهم برای کاهش رشد سلول های سرطانی است. درحالی که داروهای مورداستفاده در شیمی درمانی تنها با یک مکانیسم کار می کنند و سلول های سرطانی در طول زمان می توانند در برابر شیمی درمانی مقاومت کنند.

علاوه بر خواص فوق العاده انار برای بیماران سرطانی، این میوه می تواند به پیشگیری و درمان بیماری قلبی، دیابت و آرتروز کمک کند. همچنین در سلامت مغز، ریه، پوست و دندان نیز مؤثر است. توانایی آب انار و عصاره این میوه در کاهش نرخ رشد سلول های سرطانی و افزایش نرخ مرگ این سلول ها حتی به سلول های سالم و عادی نیز کمک می کند تا در برابر استرس اکسیداتیو مقاوم شوند.


 

مرجع : شفقنا زندگی

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

توصیه‌ی غذایی برای محافظت از پروستاتسرطان پروستات شایع‌ترین سرطان در بین مردان محسوب می‌شود اگر زنان بیشتر از سرطان ماده غذایی ضد سرطان پروستاتتا می‌توانید کلم میل کنید سبزیجات چلیپایی با سرطان پروستات مقابله می‌کنند بر اساس علائم سرطان روده و پیشگیری از آنعلائمسرطانرودهمعجزه پیاز در پیشگیری از سرطان تخمدان با رنگ از سرطان پیشگیری کنید آب سبزیجات برای میوه ای شگفت انگیز برای سلامت قلب و پیشگیری از سرطانمیوه ای شگفت انگیز برای سلامت قلب و پیشگیری از سرطاناب انار خواص انار و آب انار ایران کوکخواص آب انار آب انار برای پیشگیری از سرطان مفید است ، سلامت قلب را بهبود می‌بخشد و پروستات چیست، درمان پروستات،همه چیز درباره پروستات …درمان پروستات با داروی گیاهیدرمان پروستات بزرگدرمان پروستاتدرمان پروستاتیت مزمن آشنایی با خواص انار آب انار، خاصیت میکروب‌کشی و ضدعفونی‌کنندگی دارد انار برای سلامت قلب و عروق روش درمان فشار خون پایین، فشار خون، فشار خون بالا، پیشگیری هنگامی که فشار خون خیلی پایین بیاید، در این صورت اعضای اصلی داخل بدن از قیبل مغز، کلیه مرکز جامع سرطان مقالاتسرطان پروستاتسرطان پروستات سرطان چیست؟ وقتی سلول‌های قسمتی از بدن شروع به رشد کنترل نشده می سکسکه ای که خبر از سرطان می دهدسکسکهسکسکه می تواند با حضور برخی از سرطان ها از جمله سرطان معده یا لنف ارتباط داشته باشد توصیه‌ی غذایی برای محافظت از پروستات سرطان پروستات شایع‌ترین سرطان در بین مردان محسوب می‌شود اگر زنان بیشتر از سرطان سینه رنج ماده غذایی ضد سرطان پروستات تا می‌توانید کلم میل کنید سبزیجات چلیپایی با سرطان پروستات مقابله می‌کنند بر اساس نتایج علائم سرطان روده و پیشگیری از آن علائمسرطانروده معجزه پیاز در پیشگیری از سرطان تخمدان با رنگ از سرطان پیشگیری کنید آب سبزیجات برای میوه ای شگفت انگیز برای سلامت قلب و پیشگیری از سرطان میوه ای شگفت انگیز برای سلامت قلب و پیشگیری از سرطان اب انار خواص انار و آب انار ایران کوک خواص آب انار آب انار برای پیشگیری از سرطان مفید است ، سلامت قلب را بهبود می‌بخشد و قدرت جنسی پروستات چیست، درمان پروستات،همه چیز درباره پروستات آکا درمان پروستات با داروی گیاهیدرمان پروستات بزرگدرمان پروستاتدرمان پروستاتیت مزمندرمان آشنایی با خواص انار آب انار، خاصیت میکروب‌کشی و ضدعفونی‌کنندگی دارد انار برای سلامت قلب و عروق، جلوگیری از روش درمان فشار خون پایین، فشار خون، فشار خون بالا، پیشگیری از هنگامی که فشار خون خیلی پایین بیاید، در این صورت اعضای اصلی داخل بدن از قیبل مغز، کلیه ها و مرکز جامع سرطان مقالاتسرطان پروستات سرطان پروستات سرطان چیست؟ وقتی سلول‌های قسمتی از بدن شروع به رشد کنترل نشده می‌کنند سکسکه ای که خبر از سرطان می دهد سکسکه سکسکه می تواند با حضور برخی از سرطان ها از جمله سرطان معده یا لنف ارتباط داشته باشد



لینک منبع :پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار

پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../پیشگیری-از-سرطان-پروستات-با-آب-انار‎Cached3 دسامبر 2016 ... پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار. سلامت نیوز: درحال حاضر سرطان پروستات در میان تمامی انواع این بیماری خطرناک به دومین علت مرگ و میر ... پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../پیشگیری-از-سرطان-پروستات-با-آب-انار‎Cachedدرواقع سلول‌های انسانی مبتلا به سرطان پروستات در مواجهه به عصاره آب انار فوراً موادی تولید می کنند که منجر به آپوپتوز یا مرگ برنامه ریزی شده سلولی می شود؛ فرایندی ... پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار - سلامانه www.salamaneh.com/post/57090/پیشگیری-از-سرطان-پروستات-با-آب-انار 5 دسامبر 2016 ... پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار. سلامانه : درحال حاضر سرطان پروستات در میان تمامی انواع این بیماری خطرناک به دومین علت مرگ و میر ناشی از ... پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار | عصر ایران | خبروان khabarone.ir/news/5077815/پیشگیری-از-سرطان-پروستات-با-آب-انار 4 دسامبر 2016 ... درواقع سلول‌های انسانی مبتلا به سرطان پروستات در مواجهه به عصاره آب انار فوراً موادی تولید می‌کنند که منجر به آپوپتوز یا مرگ برنامه ریزی شده سلولی ... پیشگیری از سرطان پروستات در آقایان با این نوشیدنی - بیتوته www.beytoote.com/health/.../juice2-prevention-prostate.html‎Cached Similarپیشگیری از سرطان پروستات در آقایان با این نوشیدنی نوشیدن روزانه یک لیوان آب انار به میزان قابل ملاحظه ای پیشرفت سرطان پروستات را کند می کند. انار یکی از ... پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148082832007283 درواقع سلول‌های انسانی مبتلا به سرطان پروستات در مواجهه به عصاره آب انار فوراً موادی تولید می کنند که منجر به آپوپتوز یا مرگ برنامه ریزی شده سلولی می شود؛ فرایندی ... ارتباط تغذیه با سرطان پروستات - تبیان article.tebyan.net/168452/ارتباط-تغذیه-با-سرطان-پروستات‎Cached... چون گل کلم و بروکلی و یک لیوان آب انار و نه میوه ی آن برای جلوگیری از سرطان پروستات مفید است. ... ایران با شیوع 1/5 از هر 100 نفر مرد در ردیف کشورهای با کمترین شیوع سرطان پروستات قرار دارد. .... نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان پروستات. پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../پیشگیری-از-سرطان-پروستات-با-آب-انار‎Cached5 دسامبر 2016 ... سلامانه : درحال حاضر سرطان پروستات در میان تمامی انواع این بیماری خطرناک به دومین علت مرگ و میر ناشی از سرطان در میان مردان آمریکایی تبدیل شده ... مصرف انار در کاهش فشار خون و پیشگیری از سرطان مؤثر است kaums.ac.ir/Default.aspx?PageID=460&NewsID=3729‎Cached Similar... آلزایمر و سرطان پروستات به کار می‌آید پس مصرف انار برای بیماران قلبی عروقی می‌تواند ... وی با اشاره به این که انار یک میوه نیست بلکه یک پزشک و یک درمان کننده ... این کارشناس تغذیه متذکرشد: آب انار و پوست آن، خواص ضعیف استروژنی داشته و ... پیشگیری از سرطان پروستات با آب انار - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/پیشگیری-از-سرطان-پروستات-با-آب-انار/ مجله خبر روز |خبر آنلاین پایگاه خبر روز , فرهنگی, هنری , پزشکی , زیبایی و… خانه · سیاسی · ورزشی · اقتصادی · بین الملل · مذهبی · آشپزی · اخبار هنری.