مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ظهور یک برند جدید خودروی چینی

[ad_1]
وب سایت پدال - امیر دهقان: خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. این شرکت توسط رئیس پیشین ولوو «Freeman Shen» تأسیس شده است. وی این شرکت را در ماه دسامبر گذشته با نام WM (مخفف Weltmesiter) تأسیس نمود.
 تأسیس برند جدید چینی WM Motors برای ساخت خودروهای الکتریکی

WM موتورز با هدف ساخت خودروهای تمام الکتریکی تأسیس شده است که به‌اندازهٔ کافی ارزان باشند که برای قشر متوسط جامعه حتی بدون مشوق‌ها و یارانه‌های دولتی قابل خریداری باشند. این برند در ماه نوامبر نیز برای تأسیس کارخانهٔ خود زمینی را در مرکز چین به قیمت 1 میلیون دلار خریداری کرد. WM موتورز قصد دارد اولین محصول خود را در این کارخانه در سال 2018 تولید کرده و تا سال 2025 هرسال یک مدل جدید معرفی کند.
 تأسیس برند جدید چینی WM Motors برای ساخت خودروهای الکتریکی

تاکنون چهار کانسپت از این شرکت مشخص شده‌اند که عبارت‌اند از: اولی یک MPV، دومی SUV، سومی کراس استیشن و چهارمی یک سدان. گزارش شده که هر چهار خودروی مذکور طراحی بسیار مشابهی داشته و توسط طراح ارشد شرکت بنام «Sam Sun» طراحی شده‌اند.
 تأسیس برند جدید چینی WM Motors برای ساخت خودروهای الکتریکی

اطلاعات بیشتری از این خودروها در دسترس نیست اما در کنار اینکه همگی تماماً الکتریکی خواهد بود، WM موتورز گفته است که این خودروها دارای ویژگی‌های به‌شدت اتصالی خواهند بود یعنی مشابه اولین محصول برند جدید جیلی و ولوو Lynk & Co. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده بیشتر در مورد این شرکت جدید WM موتورز بشنویم.

 

 تأسیس برند جدید چینی WM Motors برای ساخت خودروهای الکتریکی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ظهور یک برند جدید خودروی چینی مجله راگاوب سایت پدال امیر دهقان خودروساز جدیدی در چین بنام تأسیس شده است و قصد ساخت ظهور یک برند جدید خودروی چینی خودروساز جدیدی در …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از برترین ها آذر ١٣ ظهور یک برند جدید خودروی چینی خودروساز ظهور یک برند جدید خودروی چینیظهوریکبرندجدیدخودرویچینیتاکنون چهار کانسپت از این شرکت مشخص شده‌اند که عبارت‌اند از اولی یک ، دومی ، سومی ظهور یک برند جدید خودروی چینیزمان کنونی ۱۴۹۹۵ ۰۱۴۱ عصر مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ ارسال این موضوع به یک دوستظهور یک برند جدید خودروی چینی محبوب هاظهوریکبرندجدیدخودرویچینیخانواده های موفق موسیقی در ایران امید نعمتی؛ خواننده گروه پالت معتاد شلوغی های ظهور یک برند جدید خودروی چینیظهوریکبرندجدیدخودروساز جدیدی در چین بنام تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به خودروی چینی بایگانی کشاورزنیوزخودرویچینیخودروی چینی ظهور یک برند جدید خودروی خواهد بود که در قالب یک خودروی ظهور یک برند جدید خودروی چینی خودرو صبح شهرخودروساز جدیدی در چین بنام تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به ظهور یک برند جدید خودروی چینی دنیای بزرگ …ظهوریکبرندجدیدخودرویچینیخرید بلیط چارتر خرید بلیط هواپیما کیش خرید بلیط هواپیما خرید بلیط چارتر تبلیغ در گوگلجام جهان نما ظهور یک برند جدید خودروی چینیظهوریکبرندجدیدخودرویچینیامروز شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ بیاب صفحه نخست سیاسی ورزشی حوادث زمان خداحافظی چینی‌ها از بازار خودروی ایران فرا رسید؟ دولت یک صفر پول ملی را برداشت خداحافظ ریال، سلام تومان توتال و شل به میادین ایران می‌آیند جدیدترین مطالب تکناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی،عکس قطع بیضه ها یا اخته کردن چه تاثیری می گذارد قطع بیضه ها یا اخته کردن چه تاثیری می گذارد فان وسرگرمی فان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران ایرانی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایران صفحه اصلی پورتال صفحه اصلی وب سایت گالری اتومبیل و خودرو موجود در ایران قیمت انواع سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز مواد خوراکی برای از بین بردن احساسات بد خنده دارترین اس ام اس جدید دی ماه خفن ترین اس ام اس و آپشن جدید خودروی تند قیمت جدید خودروی دنا



لینک منبع :ظهور یک برند جدید خودروی چینی

ظهور یک برند جدید خودروی چینی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../ظهور-یک-برند-جدید-خودروی-چینی‎Cached3 دسامبر 2016 ... ظهور یک برند جدید خودروی چینی. خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. Images for ظهور یک برند جدید خودروی چینی ظهور یک برند جدید خودروی چینی | سلامت دیجیتال www.salamatdigital.com/ظهور-یک-برند-جدید-خودروی-چینی/‎Cached8 دسامبر 2016 ... ظهور یک برند جدید خودروی چینی. خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. ظهور یک برند جدید خودروی چینی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10229933/ظهور-یک-برند-جدید-خودروی-چینی/ ظهور یک برند جدید خودروی چینی. امیر دهقان: خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. این شرکت ... ظهور یک برند جدید خودروی چینی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/229933/ظهور-یک-برند-جدید-خودروی-چینی/ 3 دسامبر 2016 ... امیر دهقان: خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. این شرکت توسط رئیس ... ظهور یک برند جدید خودروی چینی ** خودروساز جدیدی در چین بنام WM ... ahaykhabar.ir/?page=matn&code=linkjoo1930370109225248 ظهور یک برند جدید خودروی چینی. خودروساز جدیدی در چین بنام WM Motors تأسیس شده است و قصد ساخت خودروهای الکتریکی مقرون‌به‌صرفه را دارد. این شرکت توسط ... یک برند چینی جدید ادعایی تازه برای خودروهای برقی دارد saipapcc.net/ShowPage.aspx?page_=news...1...‎Cachedشاید زمانی که یک برند خودرویی جدید ظهور یافته و اعلام می کند که چهار خودروی برقی ... این برند چینی توسط یکی از مقامات قبلی جیلی، Freeman Shenمدیریت می شود که ... یک برند چینی جدید ادعایی تازه برای خودروهای برقی دارد - خبر خودرو ... khabarkhodro.com/detail.asp?id=451231 4 دسامبر 2016 ... گروه بین الملل: شاید زمانی که یک برند خودرویی جدید ظهور یافته و اعلام می کند که چهار خودروی برقی ارزان را عرضه خواهد کرد هیچ کس این ادعا را جدی ... ظهور یک مارک تازه ماشین چینی (4 عکس) - سرزه www.serze.com/ظهور-مارک-تازه-ماشین-چینی-عکس-2405050/‎Cached3 دسامبر 2016 ... ظهور یک برند جدید خودروی چینی خودروساز تازه ای در کشور چین به نام WM Motors راه اندازی شده می باشد و قصد ساخت ماشین های الکتریکی ... برند های معروف خودرو سازی - اخبار روز دنیای خودرو - تصادفی saafkarisina.vcp.ir/485429-برند-های-معروف-خودرو-سازی‎Cachedنسخه منصوری از فراری 488، با نام 4XX سیراکوزا شناخته می‌شود که یک کیت بدنه منحصر به فرد ... این شرکت اخیراً با حمایت سرمایه‌گذاران چینی مجدداً احیاشده و با معرفی مدل BX7 در نمایشگاه ... جهت مشاهده اطلاعات و اخبار سایر برند های معروف خودرو سازی جهان اینجا کلیک کنید .... عکس/ ظهور یک مرغ غول پیکر شبیه ترامپ مقابل کاخ سفید