مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 420141

چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟

بخش دانش و فناوری الف،13 آذر95

بسیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور آینده آمریکا و انتخاب مدیران مشخص برای وزراتخانه‌ها، احتمالا تحولات گسترده‌ای در وضعیت فضای سایبری ایالات متحده به وقوع خواهد پیوست.

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۲

 ایسنا و به نقل از دیلی میل، برخی از مهمترین تغییرات احتمالی در فضای سایبری پس از ورود ترامپ به کاخ سفید وضعیت حریم خصوصی، بی‌طرفی و تغییر هزینه‌های اینترنت خواهد بود.

مهمترین تاثیر ورود ترامپ سرمایه‌دار به کاخ سفید افزایش قدرت تصمیم‌گیری در شبکه‌های کابلی و تلفن همراه است که با تغییر این قوانین احتمالا وضعیت حریم خصوصی نیز متحول خواهد شد.

با در نظر گرفتن سابقه جمهوری‌خواهان در سیاست‌گذاری آمریکا احتمالا دولت ترامپ نیز قوانین حریم خصوصی را به طور جدی دنبال نمی‌کند و از نفوذ کمیسیون ارتباطات فدرال استفاده خواهد کرد.

کارشناسان معتقدند با نفوذ در کمیسیون ارتباطات فدرال ممکن است قانون‌گذاری برای حمایت حریم خصوصی و آزادی در تصمیم‌گیری لغو شود.

مهمترین قوانین حمایت از حریم خصوصی و حفظ آزادی کاربران در فضای سایبری در دولت هشت ساله اوباما تصویب شده است.

برین زوکا، رئیس سازمان TechFreedom با مسئولیت ارتقاء تکنولوژی همگام با بهبود وضعیت بشر عنوان کرد: با روی کار آمدن ترامپ نفوذ شرکت‌های خدمات تلفن و اینترنت در جستجوهای کاربران و حریم خصوصی آنها به مراتب بیشتر شده و وضع قوانین در راستای بهبود خدمات و کیفیت پهنای باند نیز به مراتب کاهش خواهد یافت.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ سرعت+ترامپ

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده می کند…چگونهبدانیمکهآیاکسیازشاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه بدانیم که آیا کسی از اینترنت وای فای چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم؟؟برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویر اصل گاندی که شما و دنیایتان را متحول میکندنباید ایمان خود به بشریت را از دست بدهید اگر چند قطره از آب اقیانوس آلوده شود کل مهمترین اخبار ایران و جهان تیم ترامپ می خواهد اسناد محرمانه توافق هسته ای ایران را منتشر کند ابعاد پنهان پرونده ایران امروزاصولا چگونه می‌توان برای عدالت اجتماعی همزمان با اولویت دادن به آزادی تلاش کرد؟راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام برسامپایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، محلی برای افرادی است که در دنیای تکنولوژی علاقه الف فناوریبا استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر واقعی از مکان های مورد نظر خود را مشاهده ایستنا اینترنت و شبکه پنجشنبه، آذرماه خلق دقیق ترین نقشه آبهای سطحی دنیا با فناوری گوگل سه شنبه، چگونه بدانیم که آیا کسی از وای فای ما استفاده می کند؟ برسام چگونهبدانیمکهآیا شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه بدانیم که آیا کسی از اینترنت وای فای ما چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم؟؟ برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه پارسینه پارسینه سایت خبری پارسینه تقلا برای بقا در روزهای آشفته موصلتصاویر اصل گاندی که شما و دنیایتان را متحول میکند نباید ایمان خود به بشریت را از دست بدهید اگر چند قطره از آب اقیانوس آلوده شود کل اقیانوس مهمترین اخبار ایران و جهان تیم ترامپ می خواهد اسناد محرمانه توافق هسته ای ایران را منتشر کند ابعاد پنهان پرونده ایران امروز احتمال افزایش تشنج بین ایران و امریکای ترامپ در کوتاه مدت و میان مدت بسیار بالا و خطرناک است راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای شاد بودن،راز با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از سومین پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام برسام پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، محلی برای افرادی است که در دنیای تکنولوژی علاقه دارند الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد ایستنا اینترنت و شبکه با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه



لینک منبع :چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟

چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../چگونه-ترامپ-اینترنت-را-متحول-می-کند‎Cached3 دسامبر 2016 ... بسیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور آینده آمریکا و انتخاب مدیران مشخص ... Images for چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../چگونه-ترامپ-اینترنت-را-متحول-می-کند‎Cached3 دسامبر 2016 ... سیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور آینده آمریکا و انتخاب مدیران مشخص ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../چگونه-ترامپ-اینترنت-را-متحول-می-کند 3 دسامبر 2016 ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ سیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ | روزگاران roozegaran.com/1395/09/13/22521/22521/ 3 دسامبر 2016 ... بسیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور آینده آمریکا و انتخاب مدیران مشخص ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ - روزگاران | دمادم https://damadam.ir/news/چگونه-ترامپ-اینترنت-را-متحول-می‌کند/4470410 بسیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور آینده آمریکا و انتخاب مدیران مشخص برای ... آخرین خبر | چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ akharinkhabar.ir/world/.../چگونه-ترامپ-اینترنت-را-متحول-می‌کند‎Cached3 دسامبر 2016 ... ایسنا/ بسیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور آینده آمریکا و انتخاب مدیران ... آخرین خبر | چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ akharinkhabar.ir/world/3126353 3 دسامبر 2016 ... ایسنا/ بسیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور آینده آمریکا و انتخاب مدیران ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ | نامه | خبروان khabarone.ir/news/5073874/چگونه-ترامپ-اینترنت-را-متحول-می‌کند 3 دسامبر 2016 ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ سیاری از کارشناسان عرصه اینترنت و تامین زیرساخت‌های آن در آمریکا معتقدند با توجه به شخصیت رئیس‌جمهور ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../چگونه-ترامپ-اینترنت-را-متحول-می‌کند/ 2 فوریه 2017 ... چگونه ترامپ اینترنت را متحول می‌کند؟ برخی از مهمترین تغییرات احتمالی در فضای سایبری پس از ورود ترامپ به کاخ سفید وضعیت حریم خصوصی، ...