مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند

[ad_1]

وب سایت دیجیاتو - حسین آدینه: اکثر مدیران حوزه تکنولوژی بر این باور هستند که با فعالیت های خود و پیشرفت روزمره این صنعت، جهان را به محلی بهتر و زیباتر تبدیل می کنند؛ اما در این بین افرادی نیز وجود دارند که عقیده ای کاملاً مخالف دارند.

 

 استیون هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط جهان را نابود می کند

«استیون هاوکینگ» یکی از نخبگان دانش دنیا که معمولاً به اظهار نظر در مورد نگرانی های اجتماعی و فناوری اطلاعات می پردازد، در گفت و گوی اخیر خود با وب سایت Guardian اذعان داشته دیدگاه چندان مساعدی در مورد تکنولوژی ندارد.

او تصور می کند وقایعی مانند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، رویکرد ضد-نخبگان فعلی اقشار مختلف جامعه را نشان می دهد. وی تاکید می کند: «یقیناً چنین مسائلی من و سایر افراد را هدف قرار داده است.»

هاوکینگ معتقد است خطر اصلی جایی است که با کنار گذاشتن نخبگان و پیشرفت های تکنولوژی، شکاف عظیمی در جوامع ایجاد خواهد شد و حتی به موجب افزایش آگاهی افراد مستضعف تر نسبت به وقایع روز و سبک زندگی ثروتمندان، اسباب افسردگی اجتماعی را نیز فراهم می نماید.

«اتوماسیون کارخانجات در حال حاضر بخش زیادی از مشاغل تولید و توسعه را از بین برده است، و رشد هوش مصنوعی به این مسئله کمک شایانی خواهد نمود؛ چنین اتفاقی فقط فرصت های شغلی جامعه متوسط را از بین می برد و نیروهای سوپروایزر و مدیران در مسند خود باقی می مانند.»

استیون هاوکینگ تاکید می کند رویکردی که مردم امروزی به جهان دارند و غرق شدن در دنیای تکنولوژیک، یکی از مسائلی است که خودخواهی و خودشیفتگی بشر را می رساند.

 

 استیون هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط جهان را نابود می کند

در حال حاضر اغلب مردم از انزوا استقبال می کنند؛ مردم انگلستان خود را به تافته جدا بافته ی اروپا تبدیل کردند، آمریکایی ها نیز با انتخاب ترامپ تفکر ممنوعیت مهاجرت و ملی گرایی آمریکایی را هدف قرار دادند.

در چنین شرایطی، انسان ها به یاری یکدیگر نخواهند پرداخت و به مرور زمان مشکلات متعددی دنباله روی آن خواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیجیاتو – زندگی با تکنولوژیزندگی با تکنولوژی تا به حال چند بار شده که فکر کنید از یک بازی واقعا خسته شده اید دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی تا به حال چند بار شده که فکر کنید از یک بازی واقعا خسته شده اید، ولی



لینک منبع :هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند

هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../هاوکینگ-تکنولوژی-اقشار-متوسط-را-نابود-می-کند 3 دسامبر 2016 ... هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند. «استیون هاوکینگ» یکی از نخبگان دانش دنیا که معمولاً به اظهار نظر در مورد نگرانی های اجتماعی و ... استیون هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط جهان را نابود می کند - دیجیاتو digiato.com/.../تکنولوژی-اقشار-متوسط-جهان-را-نابود-می-ک/‎Cached3 دسامبر 2016 ... اکثر مدیران حوزه تکنولوژی بر این باور هستند که با فعالیت های خود و پیشرفت روزمره این صنعت، جهان را به محلی بهتر و زیباتر تبدیل می کنند؛ اما ... هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/288413/ استیون هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط جهان را نابود می کند. «استیون هاوکینگ» یکی از نخبگان دانش دنیا که معمولاً به اظهار نظر در مورد نگرانی های اجتماعی و فناوری ... هاوکینگ تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../هاوکینگ_تکنولوژی_اقشار_متوسط_را_نابود_می_کند‎Cachedهاوکینگ تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند. دانلود دروغی بزرگ بنام بیگ بنگ واستیون هاوکینگ نماینده ی دجال (فیلم) · دانلود «تئوری همه چیز»، فیلمی درباره ... هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می‌کند | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../هاوکینگ-تکنولوژی-اقشار-متوسط-را-نابود-می‌کند 3 دسامبر 2016 ... استیون هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط جهان را نابود می کند ... ایالات متحده آمریکا، رویکرد ضد-نخبگان فعلی اقشار مختلف جامعه را نشان می دهد. هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../هاوکینگ-تکنولوژی-اقشار-متوسط-را-نابود-Ù…ÛŒ-کند/ 2 فوریه 2017 ... هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند. حسین آدینه: اکثر مدیران حوزه تکنولوژی بر این باور هستند که با فعالیت های خود و پیشرفت ... هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند - گذار نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/29051906/redirect/gozarnews.ir هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند. وب سایت دیجیاتو – حسین آدینه: اکثر مدیران حوزه تکنولوژی بر این باور هستند که با فعالیت های خود و پیشرفت ... میهن مگ - استیون هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط جهان را نابود می کند https://mihanmag.com/.../استیون_هاوکینگ__تکنولوژی_اقشار_متوسط_جهان_را_نابود_می_کند‎Cached3 دسامبر 2016 ... استفان هاوکینگ: تکنولوژی لایه های متوسط در جهان از بین ببرد. استیون هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط جهان را نابود می کند. شنبه, 13 آذر ماه 1395 ... هاوکینگ تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند - دانلود فیلم www.mevia.ir/.../هاوکینگ_تکنولوژی_اقشار_متوسط_را_نابود_می_کند‎Cachedهاوکینگ تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند. Error loading player: No playable sources found. دانلود دروغی بزرگ بنام بیگ بنگ واستیون هاوکینگ نماینده ی ... هاوکینگ: تکنولوژی اقشار متوسط را نابود می کند - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../هاوکینگ-تکنولوژی-اقشار-متوسط-را-نابود-می-کند‎Cached3 دسامبر 2016 ... «استیون هاوکینگ» یکی از نخبگان دانش دنیا که معمولاً به اظهار نظر در مورد نگرانی های اجتماعی و فناوری اطلاعات می پردازد، در گفت و گوی اخیر خود با ...