مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم

[ad_1]

در جریان آزاد سازی موصل یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید.

در جریان آزاد سازی موصل یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید.

جوان؛درجریان عملیات آزاد سازی شهر موصل عراق یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید. این داعشی که" محمد شکری النعیمیبه  نام داشت و به شیخ فارس شهرت داشت در نتیجه حمله هوایی نیروهای ائتلافی به هلاکت رسید.


تروریست های داعش با انتشار این ویدئو کشته شدن فرمانده خود را تأئید کردند.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری تسنیم درگیری تن‌ به تن ارتش عراق با تروریست‌های درگیریدرگیری تن‌ به تن ارتش عراق با تروریست‌های داعش در موصللحظه بمباران مواضع داعش در رقه به دست جنگنده‌های روسیه فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جنگنده‌های روسیه مواضع داعش در شهر داعش نیوز صفحه از اخبار داعش جنایات داعش فیلمکشف تونل پر پیچ و خم و مخوف داعش در موصل دختر نجات‌ یافته از چنگال تکفیری های الف ادامه پیشروی در جنوب موصل والی داعش در سهل …ادامه پیشروی در جنوب موصل والی داعش در سهل نینوا به هلاکت رسید توقف عملیات نیروهای الف پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی وضعیت …پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی وضعیت نیروهای ترکیه برنامۀ مالزی برای فراری های داعش عکس لحظه بازداشت یک داعشی در موصلعکسلحظهداعشیدرموصلبازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش توسط سرباز عراقی در منطقه انتصار در شرق موصلفیلم اختصاصی رجانیوز از لحظه شلیک موشک به ناو …اینها آمده بودند تا در منطقه رعب و وحشت ایجاد کنند و تاثیراتی روی نحوه عمل ما و کیفیت فیلم حوادث فیلم حوادث وحشتناک،فیلم حوادث،فیلم حوادث،فیلم حوادث رانندگی در ایران،فیلم حوادث مدافعان حرم مهدی طهماسبی و رضا خرمی در دفاع از …مدافعان حرم مهدی طهماسبی و رضا خرمی در دفاع از حرم به دست تروریست های تکفیری به خبرگزاری تسنیم چرا داعش با نیروهای اندک به نبرد موصل …چراچرا داعش با نیروهای اندک به نبرد موصل می‌رود؟ خبرگزاری تسنیم درگیری تن‌ به تن ارتش عراق با تروریست‌های درگیری تن‌ به تن ارتش عراق با تروریست‌های داعش در موصل لحظه بمباران مواضع داعش در رقه به دست جنگنده‌های روسیه فیلم به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جنگنده‌های روسیه مواضع داعش در شهر رقه را داعش نیوز صفحه از اخبار داعش جنایات داعش فیلم فیلمکشف تونل پر پیچ و خم و مخوف داعش در موصل دختر نجات‌ یافته از چنگال تکفیری های داعش فیلم الف ادامه پیشروی در جنوب موصل والی داعش در «سهل نینوا» به عملیات آزاد سازی موصل از اولین ساعات روز دوشنبه آغاز شده و نیروهای عراقی مواضع تروریست های الف پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی وضعیت نیروهای ترکیه پیشروی چشمگیر نیروهای عراقی وضعیت نیروهای ترکیه برنامۀ مالزی برای فراری های داعش روایت عکس لحظه بازداشت یک داعشی در موصل لحظهداعشیدر بازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش توسط سرباز عراقی در منطقه انتصار در شرق موصل فیلم اختصاصی رجانیوز از لحظه شلیک موشک به ناو امریکایی سردار اینها آمده بودند تا در منطقه رعب و وحشت ایجاد کنند و تاثیراتی روی نحوه عمل ما و کیفیت عمل ما فیلم حوادث فیلم حوادث وحشتناک،فیلم حوادث،فیلم حوادث،فیلم حوادث رانندگی در ایران،فیلم حوادث رانندگی مدافعان حرم مهدی طهماسبی و رضا خرمی در دفاع از حرم به دست مدافعان حرم مهدی طهماسبی و رضا خرمی در دفاع از حرم به دست تروریست های تکفیری به شهادت خبرگزاری تسنیم چرا داعش با نیروهای اندک به نبرد موصل می‌رود؟ چرا داعش با نیروهای اندک به نبرد موصل می‌رود؟



لینک منبع :لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم

Images for لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../لحظه-درگیری-تروریست-های-داعش-در-موصل-فیلم‎Cached3 دسامبر 2016 ... در جریان آزاد سازی موصل یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید. آپارات - درگیری واقعی با داعش www.aparat.com/result/درگیری_واقعی_با_داعش‎Cached Similarدرگیری های خانه به خانه میان تروریستهای داعش و کردها · مهدی طوسی. 110 بازدید ... فیلم کامل اسارت محسن حججی و لحظات درگیری از دوربین داعش · کلاکت. 63,274 بازدید. آپارات - درگیری باتروریست داعش در چابهار www.aparat.com/result/درگیری_باتروریست_داعش_در_چابهار‎Cachedدرگیری با تروریست های داعش در چابهار · پورتال مطلبک. 4,325 بازدید. 1:30 ... درگیری شدید در محله های بخش غربی شهر موصل بین نیروهای عراقی و داعش · عالی. 63 بازدید. 1:18 ... فیلم کامل اسارت محسن حججی و لحظات درگیری از دوربین داعش · کلاکت. آپارات - درگیری با داعش در مجلس www.aparat.com/result/درگیری_با_داعش_در_مجلس‎Cachedآپارات - درگیری با داعش در مجلس. ... عکس و ویدیو از حمله تروریست های انتحاری به مجلس و مرقد · سال های پایان ... فیلم کامل اسارت محسن حججی و لحظات درگیری از دوربین داعش · کلاکت ... درگیری شدید پلیس فدرال عراق با داعش در حی موصل قدیم. لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29053896 3 دسامبر 2016 ... از سوی دیگر 19 تروریست مسلح در حمله جنگنده ها به پایگاه های داعش در شرق و جنوب موصل کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شدند. نیروهای مشترک عراقی از ... فیلم: درگیری مستقیم نیروهای ارتش عراق با داعش - العالم fa.alalam.ir/news/1559800‎Similar27 ژانویه 2014 ... در این فیلم نیروهای ارتش عراق از روحیه بالایی برخوردارند و از پشت بام یکی از ساختمان ها به سوی تروریست های داعش وابسته به القاعده تیراندازی می ... لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم | در جریان آزاد - قطره www.ghatreh.com/news/.../لحظه-درگیری-تروریست-های-داعش-موصل-فیلم 3 دسامبر 2016 ... در جریان آزاد سازی موصل یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید. - جوان؛درجریان عملیات آزاد سازی شهر. لحظه به هلاکت رسیدن تروریست‌های داعش در دیرالزور+عکس و فیلم ... www.mashreghnews.ir/news/550604/‎Cached29 مارس 2016 ... فیلم/لحظه به هلاکت رسیدن تروریست های داعش در دیرالزور/آماده انتشار ... مواجه شده و طی درگیر با نیروهای نظامی سوریه صدها تن از اعضای داعش به هلاکت ... جی نیوز - لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم jnews.jamaran.ir/news/id/1743079 3 دسامبر 2016 ... لحظه درگیری تروریست های داعش در موصل +فیلم. گردآوری جی نیوز : به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛درجریان ...