مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این مبلمان از قارچ ساخته شده است

[ad_1]

این مبلمان از قارچ ساخته شده است

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
دو شرکت با همکاری یکدیگر از قارچ به عنوان ماده اولیه تولید مبلمان استفاده کرده‌اند.

به گزارش مهر، سال گذشته نیز طراحان نخستین چرم ساخته شده از قارچ را ارائه کردند. دو شرکت حافظ محیط زیست "اکو اکتیو" و "بیو مزون" این مبلمان را در نمایشگاه Biofabricate ۲۰۱۶ رونمایی کردند.

محققان این دو شرکت از بافت‌های ریز و میکروسکوپی موجود در قارچ که به نام "مایسلیوم" نیز شناخته می‌شوند به عنوان مبنای ساخت صندلی و پایه‌های میز استفاده کردند. چون مایسلیوم به طور طبیعی به مواد دیگر می‌چسبد، به قارچ کمک می‌کند به صورت خوشه‌ای در سطوح مختلف رشد کند. این ماده را می‌توان با خاک اره یا الیاف مخلوط کرد و هم‌زمان با رشد مایسلیوم این مواد نیز به هم می‌چسبند.

ایبن بایر مدیرعامل اکو اکتیو در این باره می‌گوید: یک دهه قبل زمانی که دانشجوی موسسه رنسلائر پلی تکنیک بودم و به عنوان یک پروژه کلاسی قارچ را در اتاقم پرورش دادم، این خاصیت مایسلیوم را کشف کردم.

او متوجه شد می‌توان از مایسلیوم ماده فوم مانند ساخت. ماده ساخته شده شباهت زیادی به پلاستیک‌هایی داشت که به عنوان پوشش روی دستگاه‌های الکتریکی قرار داده می‌شد و پس از آن نیز با شرکت‌های بزرگی مانند دل همکاری کرد. پس از آن نیز متوجه شد اگر مایسلیوم را با مواد قدرتمندتر مانند تراشه چوب مخلوط کند، ماده حاصل قدرت بیش‌تری خواهد داشت. بنابر این آن را در ساخت مبلمان به کار گرفت. اکنون نمونه‌های اولیه مبلمان قارچی ساخته شده است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی تنظیمات و ویرایش قالب سایت…جهت حذف این بلوک از ستون راست یا چپ تنها کافیست تمام کد بالا را از قالب حذف کنیددیوار سبز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاددیوارسبزدیوار سبز یا دیوار زنده دیواری است که بخشی از آن و یا تمام آن دارای پوشش گیاهی استنانو توسط شرکت برای صنعت پنجره تهیه شده است یک سیلانت درز گیر پارسی نیوزخبرگزاری فارس تغییر واحد پولی از ریال به تومان بازی سرگرم‌کننده‌ای است که از یک سو ام‌دی‌اف صنعت چوب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…این مقاله نیازمند ویکی‌سازی است لطفاً با توجه به راهنمای ویرایش و شیوه‌نامه سرمازدگی در درختان میوه و روش های جلوگیری از آن …توضیحات کامل سرمازدگی در درختان میوه و روش های جلوگیری از آن از نهالستان پارسفروش علامت تجاری علامت تجاری علامت تجاری درباره علامت تجاری قوانین و مقرراتدکوراسیون مبلمان، دکوراسیون مبلمان منزل، شیوه چیدن مبلمان دکوراسیون مبلماندکوراسیون مبلمان منزلدکوراسیون مبلمان استیلدکوراسیون مبلمان عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی موجود تنظیمات و ویرایش قالب سایت جهت حذف این بلوک از ستون راست یا چپ تنها کافیست تمام کد بالا را از قالب حذف کنید دیوار سبز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دیوارسبز دیوار سبز یا دیوار زنده دیواری است که بخشی از آن و یا تمام آن دارای پوشش گیاهی است نانو توسط شرکت برای صنعت پنجره تهیه شده است یک سیلانت درز گیر الکلی ام‌دی‌اف صنعت چوب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد این مقاله نیازمند ویکی‌سازی است لطفاً با توجه به راهنمای ویرایش و شیوه‌نامه، محتوای آن را علامت تجاری صفحه اصلی مرکز مالکیت معنوی پارسی نیوز «خبرگزاری فارس» حجت‌الاسلام رنجبر شیرازی رایزن فرهنگی ایران در سوریه گفت یکی از تهمت سرمازدگی در درختان میوه و روش های جلوگیری از آن محصولات کود توضیحات کامل سرمازدگی در درختان میوه و روش های جلوگیری از آن از نهالستان پارسفروش نهال عکس از قارچ روی انگشتان عکس هایی از قارچ ها جلوگیری از قارچ رحم عکس از قارچ استفاده از قارچ خوراکی عکس از قارچ ها عصاره گیری از قارچ



لینک منبع :این مبلمان از قارچ ساخته شده است

این مبلمان از قارچ ساخته شده! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/.../این-مبلمان-از-قارچ-ساخته-شده‎Cachedاین مبلمان از قارچ ساخته شده! مبل. شناسهٔ خبر: 3837691 - پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰: ۴۸ ... ساخت مبلمان به کار گرفت. اکنون نمونه های اولیه مبلمان قارچی ساخته شده است. Images for این مبلمان از قارچ ساخته شده است این مبلمان از قارچ ساخته شده است - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/354230‎Cached3 دسامبر 2016 ... همشهری آنلاین: دو شرکت با همکاری یکدیگر از قارچ به عنوان ماده اولیه تولید مبلمان استفاده کرده‌اند. این مبلمان از قارچ ساخته شده است | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/03/1566421 3 دسامبر 2016 ... به گزارش مهر، سال گذشته نیز طراحان نخستین چرم ساخته شده از قارچ را ارائه کردند. دو شرکت حافظ محیط زیست "اکو اکتیو" و "بیو مزون" این مبلمان را ... این مبلمان از قارچ ساخته شده! | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/01/1564276 1 دسامبر 2016 ... محققان این دو شرکت از بافت های ریز و میکروسکوپی موجود در قارچ که به نام « مایسلیوم» نیز ... اکنون نمونه های اولیه مبلمان قارچی ساخته شده است. این مبلمان جالب از قارچ ساخته شده و دوستدار طبیعت است www.niksalehi.com/.../این-مبلمان-جالب-از-قارچ-ساخته-شده-و-دوست.html به نقل از» پاپیولر ساینس» سال گذشته نیز طراحان نخستین چرم ساخته شده از قارچ را ارائه کردند. دو شرکت حافظ محیط زیست «اکو اکتیو» و «بیو مزون» این مبلمان را ... این مبلمان از قارچ ساخته شده! | خبرگزاری مهر vista.ir/net/1470671‎Cachedاین مبلمان از قارچ ساخته شده! مبل. شناسهٔ خبر: 3837691 - پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰: ۴۸ ... ساخت مبلمان به کار گرفت. اکنون نمونه های اولیه مبلمان قارچی ساخته شده است. این مبلمان از قارچ ساخته شده! | ساحل saheel.ir/بایگانی/18409‎Cachedمحققان این دو شرکت از بافت های ریز و میکروسکوپی موجود در قارچ که به نام « مایسلیوم» نیز شناخته می شوند به ... اکنون نمونه های اولیه مبلمان قارچی ساخته شده است. این مبلمان از قارچ ساخته شده! - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/190197/این-مبلمان-از-قارچ-ساخته-شده 1 دسامبر 2016 ... این مبلمان از قارچ ساخته شده! مبل. به گزارش پاپیولر ساینس سال گذشته نیز طراحان ... که بدون عبا چادرعربی و روبند وارد خیابان های ریاض شده است ... این مبلمان جالب از قارچ ساخته شده و دوستدار طبیعت است - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../این-مبلمان-جالب-از-قارچ-ساخته-شده-و-دوستدار-طبیعت-است/‎Cachedاین مبلمان جالب , دو شرکت با همکاری یکدیگر از قارچ به عنوان ماده اولیه تولید مبلمان استفاده کرده اند.