مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند

[ad_1]

 

کد مطلب: 420201

موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۵

یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه خواهد کرد.


به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، مهمترین ویژگی موتورسیکلت‌های برقی عملکرد بدون صدا و تجربه سواری متفاوت و ایمن در معابر شهری است.
طرح برگزیده Johammer J1 که توسط یک طراح اتریشی انجام شده شاید عجیب‌ترین موتورسیکلت جهان باشد. 
این موتور سیکلت الکتریکی در حالت پارک می‌تواند برق مورد نیاز یک خانه را تامین کند.
موتورسیکلت برقی Johammer J1 با ظرفیت فعلی باتری با هر بار شارژ تقریبا 300 کیلومتر را می‌پیماید، اما قرار است تا ظرفیت باتری آن افزایش یابد.
سیستم انتقال قدرت در این موتورسیکلت در نوع خود کم نظیر است، چرا که موتور الکتریکی به چرخ عقب منتقل شده و دیگر نیازی به مجموعه جعبه‌دنده سنگین نیست. با این ویژگی استهلاک موتور و قطعات متحرک به نحو چشمگیری کاهش یافته است.

 

کلمات کلیدی : موتورسیکلت+برق

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

وزارت نیرو، مپنا و مهاب قدس را پس گرفت دادگاه به …قدسراپسبرقرایدادبا حکم دادگاه، ۴۹ درصد از سهام مهاب قدس و ۴۷ درصد از سهام مپنا که یک سال پیش به آستان اعمال ناعادلانه بند ماده قانون مدیریت خدمات …این شامل کسایی که قانون خدمات کشوری هستند میشه و نیمه دولتی ها که کارگری میگیرند نیستالف فناوریپایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی … الف آیین‌های عزاداری محرم در عصر قاجارناصرالدین شاه که سخت خود را شیفته معصومین و بویژه امام حسینع نشان می داد شاید بیش از زن سوئدی در حال ساخت فیلم از … برای مشترک شدن اخبار روزانه پیک ایران، لطفا ایمیل خود را بنویسید و سپس حروفی را که در همشهری آنلاین دانش خودرویی با بدنه تمام فناوری‌ آیداهو‌ ‌یک شرکت تولید خودرو نخستین خودرو نخستین ماهنامه تخصصی مهندسی برق ایراننخستین ماهنامه تخصصی مهندسی برق ایران برق الکترونیک مخابرات کنترل روباتیک هوش این تصویر را خانم ها ببینندکفش پاشنه بلند استخوان های پا علم این تصویر را خانم ها ببینند بلایی که کفش پاشنه بلند اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان دانشگاه کالیفرنیا روبات جدیدی ساخته اند که به گفته آنها، چابک ترین روبات با وزارت نیرو، مپنا و مهاب قدس را پس گرفت دادگاه به نفع صنعت با حکم دادگاه، ۴۹ درصد از سهام مهاب قدس و ۴۷ درصد از سهام مپنا که یک سال پیش به آستان قدس رضوی زن سوئدی در حال ساخت فیلم از دوندگی دور ایران عکس اعمال ناعادلانه بند ماده قانون مدیریت خدمات کشوری در بند ماده قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل درصدی از جمع حق شاغل بعلاوه حق شغل سختی کار بند الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد الف آیین‌های عزاداری محرم در عصر قاجار ناصرالدین شاه که سخت خود را شیفته معصومین و بویژه امام حسینع نشان می داد شاید بیش از دیگر همشهری آنلاین دانش خودرویی با بدنه تمام فناوری‌ آیداهو‌ ‌یک شرکت تولید خودرو نخستین خودرو با نخستین ماهنامه تخصصی مهندسی برق ایران نخستین ماهنامه تخصصی مهندسی برق ایران برق الکترونیک مخابرات کنترل روباتیک هوش مصنوعی این تصویر را خانم ها ببینند کفش پاشنه بلند استخوان های پا علم این تصویر را خانم ها ببینند بلایی که کفش پاشنه بلند بر سر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند

موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/.../موتورسیکلتی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می-کند-تصاویر‎Cached3 دسامبر 2016 ... یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه ... موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می کند+تصاویر donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1139715/ 3 دسامبر 2016 ... یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه ... موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند +تصاویر – صندوق ... energyfund.ir/fa/موتورسیکلتی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می/‎Cachedیک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش ۳۰۰ کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه خواهد کرد.این موتور ... موتورسیکلت الکتریکی که برق یک خانه را تامین می‌کند www.energyenergy.ir/.../2684-موتورسیکلت-الکتریکی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می‌کند‎Cached15 دسامبر 2016 ... موتور سیکلت الکتریکی ساخته شده توسط یک شرکت اتریشی قادر است در حالت پارک برق مورد نیاز یک خانه را تامین کند. این موتورسیکلت برقی ... موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند +تصاویر - آفتاب | دمادم https://damadam.ir/.../موتورسیکلتی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می‌کند.../4470219 یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه خواهد کرد. موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند+تصاویر - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../موتورسیکلتی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می‌کند.../4470020 یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه خواهد کرد. به گزارش . موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند - تابناک | دمادم https://damadam.ir/.../موتورسیکلتی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می‌کند/4472530 یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه خواهد کرد. به گزارش . موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند +تصاویر barghnews.com/.../موتورسیکلتی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می‌کند-تصاویر 4 دسامبر 2016 ... یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش 300 کیلومتر با هر بار شارژ را عرضه ... موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند / تصاویر www.sarpoosh.com/.../inventions-research950900375.html‎Cached Rating: 4.4 - 8 reviews 4 دسامبر 2016 ... یک شرکت اتریشی به زودی موتورسیکلت برقی با حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت و قابلیت پیمایش. موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند | فراسو | مشاور و مجری ... farassou.com/.../997-موتورسیکلتی-که-برق-یک-خانه-را-تامین-می‌کند.html‎Cached4 دسامبر 2016 ... موتورسیکلتی که برق یک خانه را تامین می‌کند. به گزارش فراسو و به نقل از ایسنا: مهمترین ویژگی موتورسیکلت‌های برقی عملکرد بدون صدا و تجربه ...