مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند

[ad_1]

ظاهرا موتورولا فعلا قصد دارد از بازار ساعت‌های هوشمند کناره‌گیری کند.

به گزارش صبحانه،طبق اخبار جدید، موتورولا تولید ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. این کمپانی در حال حاضر رسما اعلام کرده است نسخه جدیدی از ساعت هوشمند موتو 360 را در سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد کرد.

به این ترتیب موتورولا برنامه‌ای برای رونمایی و عرضه ساعت هوشمند در اوایل سال ۲۰۱۷ نیز ندارد. جالب است بدانید اهمیت این بازه زمانی به این دلیل است که گوگل قصد دارد سیستم‌عامل جدید اندروید ور را برای ساعت‌های هوشمند عرضه کند.

یکی از مسئولان موتورولا در مصاحبه‌ای گفته است هیئت‌مدیره با عرضه بیشتر دستگاه‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند موافق نیست.

اندروید ور نیز مشکلات بسیاری دارد و باعث شده است گوگل عرضه اندروید ور 2.0 را به تأخیر بیاندازد. همان‌طور که ذکر کردیم این سیستم‌عامل قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شود اما گوگل هنوز دلیل این تأخیر را اعلام نکرده است.

موتورولا اولین شرکتی نیست که از تولید ساعت‌های هوشمند اندرویدی صرف نظر کرده است. هواوی و ال‌جی که در گذشته ساعت‌های هوشمند اندرویدی تولید کرده بودند نیز اعلام کرده‌اند در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید ساعت هوشمند جدید نخواهند داشت.

شایعاتی وجود دارد که احتمالا هواوی هم به‌طور کامل از عرضه محصول مبتنی بر اندروید ور صرفه نظر می‌کند. این در حالی است که یکی از مسئولان هواوی در مصاحبه‌ای گفته بود هواوی گجت‌های پوشیدنی عرضه خواهد کرد؛ اما به این موضوع که آیا این گجت‌ها از سیستم‌عامل اندروید ور استفاده خواهند کرد اشاره‌ای نشده بود.

در هر صورت مهم‌ترین شایعه‌ای که در حال حاضر وجود دارد، این است که احتمالا گوگل قصد دارد مانند عرضه گوشی‌های هوشمند پیکسل، ساعت هوشمند نیز تولید و عرضه کند. باید صبر کرد و دید آیا این شایعات به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

منبع : زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …روش دانلود فیلم و عکس اینستاگرام در تلگرام آموزش ساخت تصاویر چگونه تصاویر متحرک هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی …ممکن است اندروید محبوب‌ترین سیستم‌عامل تلفن‌های هوشمند در دنیا باشد، اما نمی‌توان آزمایشگاه شیمی آزمایشگاه آزمایشگاه مکانی است که برای انجام آزمایش علمی از جمله آزمایش هایی بر روی گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلدر حال حاضر ساندار پیچای اداره شرکت گوگل را بر عهده دارد و سرگئی برین و لری پیج ، به مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها …گوگل تأیید کرد که روی سیستم ورود به حساب کاربری بدون نیاز به پسورد کار می‌کند دو خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاحتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها …اندروید، سیستم‌عاملی محبوب و با امکانات بوده که در عین سادگی و جذابی، ایراداتی را دانلود نرم نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل دسته ای اسناد به پی دی اف محصول دانلود نرم افزار نرم افزاری قدرتمند و در عین حال با استفاده آسان برای بازیابی اطلاعات از ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل در حال حاضر ساندار پیچای اداره شرکت گوگل را بر عهده دارد و سرگئی برین و لری پیج ، به صورت آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ لپ تاپ جدید با طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های برتری خود را به رقبای هواوی زومیت هواوی کمپانی تولیدکننده موبایل و تبلت هواوی و صاحب برندهای آنر و ساعت هوشمند هواوی مشکل بزرگ گجت‌های هوشمند اندرویدی و راه‌کارهایی برای برطرف چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می آزمایشگاه شیمی کپی‌رایت و حق امتیاز حق امتیاز آندروید به صورت اپن سورس بر اساس حق امتیاز آپاچی یا مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها بخش اول گوگل تأیید کرد که روی سیستم ورود به حساب کاربری بدون نیاز به پسورد کار می‌کند دو تصویر خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها بخش دوم اندروید، سیستم‌عاملی محبوب و با امکانات بوده که در عین سادگی و جذابی، ایراداتی را همچون دانلود نرم



لینک منبع :موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند

موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/2/.../motorola-suspends-new-smartwatches/‎Cached3 دسامبر 2016 ... طبق اخبار جدید، موتورولا تولید ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. این کمپانی در حال حاضر رسما اعلام کرده است نسخه جدیدی از ساعت هوشمند موتو 360 را در ... Images for موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../موتورولا-ساخت-ساعت-هوشمند-را-متوقف-می/ 3 دسامبر 2016 ... طبق اخبار جدید، موتورولا تولید ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. این کمپانی در حال حاضر رسما اعلام کرده است نسخه جدیدی از ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را در ... موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../موتورولا-ساخت-ساعت-هوشمند-را-متوقف-می‌کند/4469752 ظاهرا موتورولا فعلا قصد دارد از بازار ساعت‌های هوشمند کناره‌گیری کند. به گزارش صبحانه،طبق اخبار جدید، موتورولا تولید ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. این ... موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می کند - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/17d375268406.html‎Cachedطبق اخبار جدید، موتورولا تولید ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. این کمپانی در حال حاضر رسما اعلام کرده است نسخه جدیدی از ساعت هوشمند موتو 360 را در سال ۲۰۱۶ عرضه ... موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند | سایت خبری سی اف 4min.cf/موتورولا-ساخت-ساعت-هوشمند-را-متوقف-می/ 3 دسامبر 2016 ... موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. ظاهرا موتورولا فعلا قصد دارد از بازار ساعت‌های هوشمند کناره‌گیری کند. مبنی بر اخبار جدید، موتورولا ... موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند | جدیدترین ... - Pinterest https://www.pinterest.jp/pin/451345193890844712/‎CachedМессенджер Viber захватывает всё больше и больше новых пользователей, и почти у каждого есть это полезное приложение для общения. Однако ... موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند | جدیدترین ... - Pinterest https://www.pinterest.de/pin/451345193890844712/‎CachedIntraday Tips| Intraday Stock Trading Tips|Mcx Commodity Tips|Premium Tips: इक्विटी टिप्स, सोने में तेज गिरावट, क्रूड की चाल स. موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند - اخبار جدید لحظه ای ایران و ... akhbartop.com/112360/‎Cachedظاهرا موتورولا فعلا قصد د. ... مطالب پربازدید 24 ساعت گذشته. (تصاویر) چهره‌های سینمایی در جشن حافظ · ۹۰ مشهورترین چپ دست دنیا را بشناسید · تصاویر:پسر دیوید ... وب سایت رسمی آخرین خبر | موتورولا ساخت ساعت هوشمند را متوقف می‌کند akharinkhabar.ir/tech/3125654 3 دسامبر 2016 ... طبق اخبار جدید، موتورولا تولید ساعت هوشمند را متوقف می‌کند. این کمپانی در حال حاضر رسما اعلام کرده است نسخه جدیدی از ساعت هوشمند موتو 360 را در ...