مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟!

[ad_1]

اگر یک تلگرام باز حرفه‌ای باشید، حتما زیاد پیش آمده که هنگام گشت و گذار در کانال‌های خبری و یا سرگرمی و … به پیام‌هایی برخورده باشید و بخواهید آن را برای خود ذخیره کنید. یا هنگامی که قصد دارید صدایی را برای دوستتان ارسال کنید، پیش از ارسال به آن گوش داده و با اطمینان آن را ارسال نمایید.

اگر هم اهل استیکر بازی هستید پس حتما شده که دوست داشته باشید استیکرها را قبل از ارسال با سایز واقعی دیده و از آن مطمئن شوید… همه این موارد و هزاران مورد دیگر در تلگرام وجود دارد که شما مجبورید انجام دهید ولی گزینه‌ای برای چت کردن در اختیار ندارید.

خب، وقتی تلگرام به شما اجازه می‌دهد که با خودتان چت کنید، دیگر نگران چه هستید؟! برای این کار دو قدم بسیار ساده پیش رو دارید!

پیش از این شاید می‌بایست ID خود را همراه با یک @ نوشته و آن را لمس می‌کردید تا بتوانید با خود چت کنید؛ اما دیگر به این عمل هم نیازی نیست.

ابتدا تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

در صفحه اصلی تلگرام آیکون سه خط موازی گوشه سمت چپ بالا را لمس نمایید!

۰۰۱

با باز شدن منوی پیش روی خود، آیکون یک ابر سفید رنگ را می‌بینید!

۰۰۳

خوب آن را لمس نمایید!

۰۰۲

تمام!

شما می‌توانید به راحتی با خودتان چت کنید!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیمچگونهشمارهخودرادرتلگرام چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در وبسایت ایران آموزش تلگرام سرزمین دانلودآموزش تلگرام تلگرام نرم افزار ارتباطی جدیدی است که به خوبی توانست جای خود را در تلفن خبرگزاری فارس در تلگرام خواندم لشکر ۲۵ کربلا در …در یکی از کانال‌های تلگرام خواندم لشکر کربلا در محاصره است بی‌قرار شدم و نمی معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتتلگرام نام پیام رسانی است که نیاز به معرفی ندارد امنیت در ارسال اطلاعات ردوبدل خبرگزاری فارس ما به تلویزیون پول نمی‌دهیم…گفت‌وگوی تفصیلی فارس با محمد علیزاده ما به تلویزیون پول نمی‌دهیمنسل‌سوم پاپ کم همه چیز درباره‌ی ماهواره؛ شبکه‌های ماهواره چگونه موجب …ماهواره یک واقعیت است به دلیل استفاده از تکنولوژی فرامرزی و آسان قاعدتاً براحتی می پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشیاگر بخواهم در برنامه فتوشاپ یک عکس در اندازه در را در کادر برای پرینت به‌تعداد آموزش روتوش کردن عکس در نرم افزار فتوشاپآموزش روتوش کردن عکس در نرم افزار فتوشاپ در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه لکه چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم؟؟برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در اس ام اس برای همهسلام و درود به دوستان و همراهان وفادار قدیمی مدتها دنبال فرصتی بودم که بتونم برگردم و چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم چگونهشمارهخودرادر » چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در وبسایت ایران جوان آموزش تلگرام سرزمین دانلود آموزش تلگرام تلگرام نرم افزار ارتباطی جدیدی است که به خوبی توانست جای خود را در تلفن های خبرگزاری فارس در تلگرام در یکی از کانال‌های تلگرام خواندم لشکر کربلا در محاصره است بی‌قرار شدم و نمی‌توانستم در معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نت ابزارهای اینترنت تلگرام نام پیام رسانی است که نیاز به معرفی ندارد امنیت در ارسال اطلاعات ردوبدل شده خبرگزاری فارس ما به تلویزیون پول نمی‌دهیمنسل‌سوم پاپ کم گفت‌وگوی تفصیلی فارس با محمد علیزاده ما به تلویزیون پول نمی‌دهیمنسل‌سوم پاپ کم‌سواد همه چیز درباره‌ی ماهواره؛ شبکه‌های ماهواره چگونه موجب بلوغ ماهواره یک واقعیت است به دلیل استفاده از تکنولوژی فرامرزی و آسان قاعدتاً براحتی می‌تواند آموزش روتوش کردن عکس در نرم افزار فتوشاپ آموزش روتوش کردن عکس در نرم افزار فتوشاپ در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه لکه های پرسشها و پاسخ های کامپیوتری آموزشی پرسشها و پاسخ های کامپیوتری موقع وصل شدن از طریق کارت اینترنت با اشکال مواجه می‌شوم چگونه شوهر خود را حرف گوش کن کنیم؟؟ برای رسیدن به این خواسته، لازم است بیاموزیم چگونه با همسرمان صحبت کنیم و هر حرفی را در چه



لینک منبع :چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟!

چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟! - آی‌تی‌رسان itresan.com/148747/چگونه-در-تلگرام-به-خودمان-پیام-دهیم؟/.html‎Cachedاگر یک تلگرام باز حرفه‌ای باشید، حتما زیاد پیش آمده که هنگام گشت و گذار در کانال‌های خبری و یا سرگرمی و ... به پیام‌هایی برخورده باشید و بخواهید آن را برای. چه جوری در تلگرام برای خودمان پیام، عکس یا ویدیو بفرستیم - چه جوری chejoori.in/5460/چه-جوری-تلگرام-پیام،-عکس/‎Cachedدر بالا به چند دلیل کوتاه برای اینکه ممکن است بخواهید در تلگرام برای خود پیام ... به درد شما بخورد، در ادامه خواهیم گفت که چگونه میتوانید برای خود در تلگرام پیام ... ترفند ارسال به خودی در تلگرام - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5729318/ترفند-ارسال-به-خودی-در-تلگرام‎Cached12 آگوست 2016 ... همان طور که می‌دانید، در حالت معمول شما نمی‌توانید برای خودتان در تلگرام پیام بفرستید، اما با استفاده از ترفند ساده زیر می‌توانید این قابلیت را به ... چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟ - اکسیر فناوری www.xeer.ir/چگونه-در-تلگرام-به-خودمان-پیام-دهیم/‎Cached4 دسامبر 2016 ... اگر یک تلگرام باز حرفه ای باشید، حتما زیاد پیش آمده که هنگام گشت و گذار در کانال های خبری و یا سرگرمی و … به پیام هایی برخورده باشید. چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟! - مفیدستان mofidestan.ir/چگونه-در-تلگرام-به-خودمان-پیام-دهیم؟/ اگر یک تلگرام باز حرفه‌ای باشید، حتما زیاد پیش آمده که هنگام گشت و گذار در کانال‌های خبری و یا سرگرمی و … به پیام‌هایی برخورده باشید و بخواهید آن را برای خود ... | چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟! www.topgadgetnews.ir/?aid=14105 اخیرا بلک‌بری از دو گوشی هوشمند خود با نام‌های DTEK50 و DTEK60 رونمایی کرده است ولی این شرکت کانادایی قصد دارد تا یک دستگاه جدید دیگر را نیز در معرض دید ... چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟! - آی تی رسان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29045539 3 دسامبر 2016 ... چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟! اگر یک تلگرام باز حرفه ای باشید، حتما زیاد پیش آمده که هنگام گشت و گذار در کانال های خبری و یا سرگرمی و . در تلگرام چگونه با خودمان چت کنیم؟ - گویا آی تی | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29049043 3 دسامبر 2016 ... در تلگرام چگونه با خودمان چت کنیم؟ بسیار پیش می آید که در تلگرام نیاز دارید یک پیام، متن، و یا ویس را ... چگونه در تلگرام به خودمان پیام دهیم؟ مجموعه ترفند های تلگرام بخش دوم - انزل وب anzalweb.ir/1394/10/04/مجموعه-ترفند-های-تلگرام-بخش-دوم/‎Cached Similar25 دسامبر 2015 ... در گذشته ما در بخش ترفند های تلگرام به ترفندهای عمومی و استفاده از قابلیت ... ترفند خواندن پیام بدون نمایش دو تیک خوانده شدن در تلگرام How to Read ..... شده است اختصاص دهیم، بسیاری از دوستان در مورد نمایش شماره تلفن خود به ... در تلگرام چگونه با خودمان چت کنیم؟ - گویا آی تی www.gooyait.com/1395/09/13/telegram-update-chat.html‎Cached3 دسامبر 2016 ... بسیار پیش می آید که در تلگرام نیاز دارید یک پیام، متن، و یا ویس را پیش از ارسال برای دیگران به عنوان پیش نویس د راختیار داشته باشید و یا یک ...