مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک

[ad_1]

بامداد – درست است که درختان در هر جایی می رویند اما این درختان پا را فراتر گذاشته و در اعماق غاری در دل زمین روییده اند! جنگل ها از زیباترین عناصر طبیعت هستند و باعث آرامش روان انسان می شوند. درختان هر کجا که رشد کنند باعث دگرگونی آن نقطه خواهند شد و این مسئله حتی در عمیق ترین چاله ها نیز به چشم می خورد.

nezare-57398b4364aef

گولوندریناس نام چاله ای در مکزیک است که ۳۳۰ متر عمق دارد و با اینکه ارتفاعش نسبت به سطح زمین بسیار زیاد است اما محلی برای زندگی پرندگان مختلف شده است زیرا این چاله, جنگلی پنهان را در دل خود نگه میدارد.

دهانه این چاه نزدیک به ۱۰۰ متر است و به گفته غارنوردان تنها افراد حرفه ای قادر به رفتن تا انتهای آن هستند چرا که حالتی خاص برای رفتن تا انتهای آن نیاز است و کمتر کسی می تواند آن را اجرا کند.

با این حال نکته جالب در مورد این چاله عمیق آن نیست بلکه جنگلی سر سبز با پرندگان بسیار است که درون آن وجود دارد. این جنگل به عنوان عمیق ترین جنگل دنیا شناخته میشود و گونه درخت های آن ساده و همیشه سبز هستند.

این جنگل به قدری زیباست که سالانه گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند ولی تنها تعداد کمی میتوانند به درون آن رفته و زیبایی هایش را از نزدیک ببینند. در این چاه به غیر از جنگل تپه های آهکی غول پیکر و کم نظیر نیز دیده میشود.

منبع: مجله نظاره

نوشته گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک



لینک منبع :گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک

گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک |سایت خبری تحلیلی ... bamdad.net/مکزیک-3.html 3 دسامبر 2016 ... بامداد – درست است که درختان در هر جایی می رویند اما این درختان پا را فراتر گذاشته و در اعماق غاری در دل زمین روییده اند! جنگل ها از زیباترین عناصر ... صفرنت - گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک www.0net.ir/text/201704290144076947 سیستم وبلاگ خوان صفر نت ad_1 بامداد – درست است که درختان در هر جایی می رویند اما این درختان پا را فراتر گذاشته و در اعماق غاری در دل زمین روییده اند! جنگل ها از ... بلاگ بلاگ - گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک www.blogblog.ir/text/201704290144076947 به روایت وبلاگ خوان بلاگ بلاگ ad_1 بامداد – درست است که درختان در هر جایی می رویند اما این درختان پا را فراتر گذاشته و در اعماق غاری در دل زمین روییده اند! جنگل ها از ... جنگلی که در اعماق زمین تصاویر - onvansho https://onvansho.ir/result/جنگلی-که-در-اعماق-زمین-تصاویر.html گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک سایت دیوار. گذاشتهدر اعماق غاری در دل زمین جنگلی در اعماق غاری که درختان در هر . فروش ویلا در شمال بانیان مسکن فروش ... سنگ آهک سنگ مکزیک در ویتنام m.accessmed.pw/crush_1078_سنگ-آهک-سنگ-مکزیک-در-ویتنام.html عمده صادرات «سنگ ساختمانی کارنشده» نیز در ماه نخست امسال به کشورهای عراق، . ... اهمیت پژوهش در قیمت گذاری حلقه های زنجیره ارزش سنگ آهن تا فولاد عمده باریت در جهان می توان ... سفر به اعماق بزرگ ترین غار جهان تور ویتنام تور لحظه آخری های هالیدی ... نیز بسیاری از این جزایر سنگ آهکی با جنگل های استوایی و صخره های سنگی و صخره های. مکزیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مکزیک‎Cached Similarایالات متحد مکزیک یا مکزیک، کشوری است در آمریکای شمالی. این کشور بیش از ۱۲۰ میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن مکزیکوسیتی است. زبان اداری و کاربردی در ... نخستین نهالستان درختان جنگلی در حاجی آباد راه اندازی شد - قطره www.ghatreh.com/.../نخستین-نهالستان-درختان-جنگلی-حاجی-آباد-راه-اندازی 4 دسامبر 2016 ... نخستین نهالستان درختان جنگلی در حاجی آباد راه اندازی شد. ایرنا- سرپرست اداره منابع طبیعی و ... گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک ... ایران میزبان 50 کشور در اجلاس جهانی ریزگردها در سال 96 | رییس - قطره www.ghatreh.com/news/.../ایران-میزبان-کشور-اجلاس-جهانی-ریزگردها-سال 3 دسامبر 2016 ... ایران میزبان 50 کشور در اجلاس جهانی ریزگردها در سال 96. رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون ... گذری بر جنگلی در اعماق غاری در کشور مکزیک ... 9 غار شگفت انگیز جهان + تصاویر | لست سکند lastsecond.ir/news/beautiful_unusual_cave‎Cached19 ژانویه 2014 ... غار بارتون کریک (Barton Creek) یکی از جاذبه های زیرزمینی کشور بلیز ... در اعماق جنگل های بورنئو، پارک ملی گونونگ مولو قرار دارد که بهترین ... کایاک سواری در اعماق و بازدید از جنگل زیرزمینی | ایران آنکارا https://www.iranankara.com/کایاک-سواری-در-اعماق-و-بازدید-از-جنگل-زی/‎Cached29 فوریه 2016 ... با ۱۵ کیلومتر امتداد و عبور رودخانه‌ای عریض از دل آن، بی‌شک، این غار گنجی با ارزش از گنجینه‌ی زیبای طبیعت کشور لائوس است. کایاک سواری در ...