مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول

[ad_1]

اینترنت رسانی به روستاهای کشور یکی از اهداف‌ و پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این پروژه از بهمن‌ماه به تدریج در روستاهای کشور در حال بهره‌برداری است. همراه ما باشید تا جواب سوال «قیمت اینترنت 4G روستایی چقدر است؟» را بدست آورید.

به گزارش مشرق، اینترنت رسانی به روستاهای کشور یکی از اهداف‌ و پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که گفته می‌شود تا پایان دوره دولت یازدهم پروژه خدمات اینترنت ۲۵ هزار روستا، تکمیل خواهد شد.
 
از بهمن‌ماه ۱۳۹۴ اینترنت 4G به تدریج در برخی از ۲۵ هزار روستای مورد نظر این پروژه برقرار شد و طرح اینترنت روستایی در این روستا‌ها رقم خورد.
 
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از برگزاری مناقصه‌، های‌وب را به عنوان پیمانکار پروژه‌ی اینترنت رسانی روستاها با نام USO، معرفی کرد.
 
اینترنت روستایی فعلاً منحصر به اینترنت 4G روستایی های‌وب است. اما سوال اصلی این است که قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟
 
البته هر روستایی در ابتدای خرید سرویس باید یک مودم تهیه کند که قیمت آنها را در جدول دوم بخش تصاویر مشاهده می‌کنید.
 
قیمت اینترنت روستایی که از طرف های‌وب تعیین شده با توجه به حجم ارائه شده و اولویت‌های اقتصادی خانوارهای روستایی بسیار گران به نظر می‌رسد. یکی از دلایل گرانی این قیمت، انحصار های‌وب در راه‌اندازی پروژه‌ی اینترنت 4G روستایی است.
 
به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات همزمان با راه اندازی و تکمیل این پروژه باید فکری به حال قیمت اینترنت 4G روستایی باشد تا اهالی روستاهای کشور بتوانند از این خدمات استفاده کرده و خدمات خود را بدون نیاز به حضور در شهر‌ها انجام دهند.
قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول
قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول
منبع: زومیت

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

قیمت اینترنت روستایی چند است؟ زومیتقیمت اینترنت روستایی روستایی چند است کند که قیمت آنها را در جدول ‫قیمت اینترنت روستایی چند است؟‬قیمتاینترنتقیمت اینترنت روستایی چند است؟ اینترنت روستایی اطلاعات است که گفته بلاغ مازندران قیمت سرویس‌های اینترنتی ۱ تا ۱۲ ماههجدولتعرفه سرویس‌های اینترنتی عملا از مرداد ماه سال جاری کاهش یافت اما بسیاری از مردم نرخ اینترنت در روستاها جدول تعرفهاجتماعینرخ اینترنت در روستاها جدول تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر تکنولوژی نسل چهارم قیمت اینترنت روستایی چند است؟…علم و فناوری پروژه از بهمن‌ماه به تدریج در روستاهای کشور در حال بهره‌برداری است اینترنت خبر جدید در خبری نرخ اینترنت در روستاها جدول …اخبار اقتصادی نرخ اینترنت در روستاها غربالگری ۶۰ بیماری در نوزادان با یک قطره خون در چند الف نرخ اینترنت در روستاهانرخ اینترنت تقریباً سه برابر مناطق روستایی است چند ویدئوی آموزشی در چند پایگاه اطلاع رسانی وایمکس نیوز نرخ اینترنت در … نرخ اینترنت در روستاها جدول بالاتر باید چند ترافیک اینترنتفیلترینگ زومیت آمریکا در قعر جدول قیمت اینترنت روستایی قیمت اینترنت روستایی چقدر است نرخ اینترنت ۴ در روستاها جدول تعرفهبخشاقتصادینرخخدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر تکنولوژی نسل چهارم در مناطق روستایی و است که با هدف



لینک منبع :قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول

قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ - زومیت www.zoomit.ir/2016/6/2/131480/uso-4g-internet/‎Cached3 ژوئن 2016 ... قیمت اینترنت 4G روستایی چقدر است؟ ... البته هر روستایی در ابتدای خرید سرویس باید یک مودم تهیه کند که قیمت آنها را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول www.fardanews.com/.../قیمت-اینترنت-4g-روستایی-چند-است-جدول‎Cached4 ژوئن 2016 ... این پروژه از بهمن‌ماه به تدریج در روستاهای کشور در حال بهره‌برداری است. همراه ما باشید تا جواب سوال «قیمت اینترنت 4G روستایی چقدر است؟» را بدست ... قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../قیمت-اینترنت-4G-روستایی-چند-است-جدول 3 ژوئن 2016 ... اینترنت رسانی به روستاهای کشور یکی از اهداف‌ و پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این پروژه از بهمن‌ماه به تدریج در روستاهای کشور در ... نرخ اینترنت 4G در روستاها +جدول تعرفه - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../نرخ-اینترنت-4G-در-روستاها-جدول-تعرفه‎Cached16 ا کتبر 2016 ... به گزارش مشرق، ارائه خدمات USO (خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته) الزامی از سوی اتحادیه بین‌‌المللی مخابرات است که با ... قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول www.javanonline.ir/fa/news/.../قیمت-اینترنت-4g-روستایی-چند-است-جدول 4 ژوئن 2016 ... اما سوال اصلی این است که قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ ... باید یک مودم تهیه کند که قیمت آنها را در جدول دوم بخش تصاویر مشاهده می‌کنید. قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول | اینترنت رسانی به - قطره www.ghatreh.com/news/.../قیمت-اینترنت-روستایی-چند-است-جدول‎Cached3 ژوئن 2016 ... اینترنت رسانی به روستاهای کشور یکی از اهداف و پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این پروژه از بهمن. نرخ اینترنت ۴G در روستاها + جدول تعرفه - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../نرخ-اینترنت-4g-در-روستاها-جدول-تعرفه‎Cached16 ا کتبر 2016 ... خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر تکنولوژی نسل چهارم در مناطق ... زیاد و ضریب نفوذ در مناطق شهری تقریباً سه برابر مناطق روستایی است. ... بیش از 25000 روستا را تحت پوشش اینترنت پرسرعت بر بستر فناوری 4G قرار خواهد داد. اینترنت 4G در روستاها - های وب hiweb.ir/home-services/uso‎Cached... تحت پوشش شبکه «USO های‌وب» قرار دارند، می‌توانند بر اساس جدول تعرفه‌های زیر اقدام به خرید سرویس مدنظر نمایند. 1 ماه سرویس اینترنت 4G به همراه 2GB ترافیک. قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول - فردا نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/385e64085863.html‎Cachedاینترنت رسانی به روستاهای کشور یکی از اهداف و پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این پروژه از بهمن ماه به تدریج در روستاهای کشور در حال بهره برداری ... قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19600730/back قیمت اینترنت 4G روستایی چند است؟ +جدول. دولت بهار: اینترنت رسانی به روستاهای کشور یکی از اهداف و پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. این پروژه از ...