مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان+عکس

[ad_1]

هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر این ابزارها بیشتر از هرچیز مورد توجه قرار می گیرد، اما با این وجود HP ساعتی پیش جدیدترین پرینتر خود را با نام DeskJet 3755 و عنوان کوچکترین پرینتر چندکاره یا all-in-one جهان معرفی کرد.

 به گزارش مشرق، ابعاد این محصول تنها 45 در 40 سانتی متر است و حدود 26 سانتی متر ارتفاع دارد که در مقایسه با اندازه های مرسوم فعلی حقیقتاً کوچک و جمع و جور به حساب می آید. رسیدن به چنین ابعادی البته چندان هم برای سازنده راحت نبوده است، برای دستگاه از فضای کافی برای قرار دادن کاغذ هنگام اسکن برخوردار نیست و به همین دلیل اسناد را برای این منظور با غلطک دایره شکل به داخل کشیده و اسکن می کند.
 
اچ‌پی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان معرفی کرد +عکس

هرچند تردیدی در مورد اندازه ی جمع و جور دستگاه وجود ندارد، اما لازم است بدانید مدل های کوچکتری نیز در بازار با عنوان پرینتر چند کاره ی پرتابل وجود دارند که از قابلیت های مشابهی بهره می برند و حتی خود HP چنین محصولاتی را تولید کرده است، اما نکته اینجاست که DeskJet 3755 تنها 70 دلار قیمت دارد، در حالی که اضافه شدن پسوند قابل حمل، قیمت پرینترهای چندکاره را تا چندین برابر افزایش خواهد داد.

منبع: دیجیاتو


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 ژوئن 2016 ... رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان عکس. هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً ...4 ژوئن 2016 ... هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر این ابزارها بیشتر از هرچیز مورد توجه قرار می ...1 ژوئن 2016 ... اچپی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان معرفی کرد عکس هرچند تردیدی در مورد اندازه ی جمع و جور دستگاه وجود ندارد، اما لازم است بدانید مدل های ...2 ژوئن 2016 ... دولت بهار: هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر این ابزارها بیشتر از هرچیز مورد توجه ...1 ژوئن 2016 ... اچ پی کوچکترین پرینتر همهکاره / All in One جهان راه رونمایی کرد. ... تصاویری از کوچکترین پرینتر چندکاره جهان ساخت اچ پی ... به قیمت 69.99 دلار هم کار چاپ عکسهای دیجیتال را انجام میدهد و هم قادر به اسکن کردن اسناد دلخواه است.به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از دیجیاتو، هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر ...4 ژوئن 2016 ... هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر این ابزارها بیشتر از هرچیز مورد توجه قرار می ...4 ژوئن 2016 ... به نقل از دیجیاتو، هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر این ابزارها بیشتر از هرچیز ...4 ژوئن 2016 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از دیجیاتو، هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و ...


کلماتی برای این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه



لینک منبع :رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان+عکس

Images for رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان+عکس رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان + عکس www.mizanonline.ir/.../رونمایی-hp-از-کوچکترین-پرینتر-چند-کاره-جهان-عکس‎Cached4 ژوئن 2016 ... رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان + عکس. خبرگزاری میزان- هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت ... رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان+عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/583120/‎Cached1 ژوئن 2016 ... رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان+عکس. هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً ... اچ پی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان معرفی کرد عکس - onvansho onvansho.ir/.../اچ-پی-کوچکترین-پرینتر-چند-کاره-جهان-معرفی-کرد-عکس.html رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان عکس. چندکاره یا all in one جهان معرفی کرد از کوچکترین پرینتر چند کاره اچ پی تصاویر . از برترین چاپگرهای ... رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان / عکس - آکا akairan.com/havades-akhbar/iscanews/news2016649372144669.html هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر این ابزارها بیشتر از هرچیز مورد توجه قرار می گیرد، اما با این وجود ... رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان+عکس - دولت بهار ... www.dolatebahar.com/.../رونمایی-HP-از-کوچکترین-پرینتر-چند-کاره-جهان-عکس- 1 ژوئن 2016 ... رونمایی HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان+عکس. دولت بهار: هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و ... کوچکترین پرینتر چند کاره جهان +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../کوچکترین-پرینتر-چند-کاره-جهان-عکس‎Cached2 ژوئن 2016 ... اچ پی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان را معرفی کرد ... با این اوصاف شرکت HP چندان به محتوای جمله "کوچک‌ترین پرینتر جهان" توجه ندارد و گویا پرینتر‌هایی که پیش از این تولید کرده بود را ... لپ تاپ جدید اچ پی رونمایی شد +عکس. کوچکترین پرینتر چند کاره جهان +عکس - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../کوچکترین-پرینتر-چند-کاره-جهان-عکس‎Cached2 ژوئن 2016 ... اچ پی کوچکترین پرینتر چند کاره جهان را معرفی کرد ... با این اوصاف شرکت HP چندان به محتوای جمله "کوچک‌ترین پرینتر جهان" توجه ندارد و گویا ... اولین گوشی با دوربین دید در شب +عکس ... لپ تاپ جدید اچ پی رونمایی شد +عکس. تصاویری از کوچک‌ترین پرینتر چندکاره جهان ساخت اچ پی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/542411/ict/hardware‎Cached1 ژوئن 2016 ... اچ پی کوچکترین پرینتر همه‌کاره / All in One جهان راه رونمایی کرد. ... پرینتر DeskJet 3755 به قیمت 69.99 دلار هم کار چاپ عکسهای دیجیتال را انجام ... HP از کوچکترین پرینتر چند کاره جهان رونمایی کرد + عکس shohada.masoomiyeh.com/hp-از-کوچکترین-پرینتر-چند-کاره-جهان-رونم/ هرچند کمتر کسی به ظاهر و ابعاد پرینتر ها دقت می کند و امکانات، سرعت عملکرد و خصوصاً قیمت جوهر این ابزارها بیشتر از هرچیز مورد توجه قرار می گیرد، اما با این وجود ...