مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس

[ad_1]

وان‌پلاس ۳ محصول جدید شرکت وان‌پلاس است که حال زمان معرفی و عرضه رسمی آن توسط شرکت تولید کننده اعلام شده است. محصول جدید وان‌پلاس در ۲۶ خرداد معرفی می‌شود.

 به گزارش مشرق، وان‌پلاس تصمیم دارد به زودی محصول جدیدش را با نام وان‌پلاس ۳ معرفی کند. تا پیش از این گفته می‌شد که این دستگاه در ماه مه معرفی می‌شود اما این اتفاق نیفتاد. حال تقریبا مطمئن هستیم که این دستگاه در ماه ژوئن معرفی می‌شود.

امروز این شرکت زمان معرفی این محصول را رسما اعلام کرده است. وان‌پلاس در سایت Weibo اعلام کرد که محصول جدیدش را ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) معرفی می‌کند. با این اوصاف شایعه معرفی شدن این دستگاه در ۱۴ ژوئن چندان هم بی‌راه نبوده است.
 
نکته جالب این است که وان‌پلاس از فردای روز معرفی، فروش دستگاه جدیدش را آغاز می‌کند و کاربران از ۱۶ ژوئن می‌توانند این محصول را خریداری کنند. با این اوصاف اخبار مربوط به وان‌پلاس ۳ از ۱۳ تا ۲۰ ژوئن بسیار داغ خواهد بود و کاربران می‌توانند پیش از خرید دستگاه‌شان، بررسی‌های آن را نیز در سایت‌های مختلف مطالعه کنند.
 

مشخصات و زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس
 
تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص طراحی و مشخصات OnePlus 3 منتشر شده است و انتظار می‌رود که این محصول جدید از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p دارد که از نوع آمولد است. در بخش پشتی این دستگاه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است.

وان‌پلاس درون دستگاه جدیدش باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده که مجهز به فناوری شارژ سریع است. شرکت اوپو دارای فناوری شارژ بسیار سریع VOOC است که شاید در این محصول نیز شاهد چنین قابلیتی باشیم. در خصوص طراحی این دستگاه نیز باید بگوییم که وان‌پلاس ۳ برای اولین بار از بدنه تمام فلزی بهره می‌برد.

جلوی دستگاه با شیشه 2.5D پوشانده شده است و در این قسمت شاهد دکمه بیضی شکل خانه هستیم که سنسور اثر انگشت نیز با آن ادغام شده است. لازم به ذکر است که این محصول چندی پیش تاییدیه TENAA را نیز دریافت کرد.
 
با وجود اینکه اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر شده اما در روز معرفی تمام این اطلاعات به صورت رسمی اعلام می‌شوند و به قابلیت‌های دوربین، فناوری شارژ سریع و قیمت آن نیز پی می‌بریم.

منبع: زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 ژوئن 2016 ... وانپلاس ۳ محصول جدید شرکت وانپلاس است که حال زمان معرفی و عرضه رسمی آن توسط شرکت تولید کننده اعلام شده است. محصول جدید وانپلاس در ۲۶ ...1 ژوئن 2016 ... وان پلاس ۳ محصول جدید شرکت وان پلاس است که حال زمان معرفی و عرضه رسمی آن توسط شرکت تولید کننده اعلام شده است. محصول جدید وان پلاس در ۲۶ ...معرفی پرچمدار از وان پس پلاس روز زمان یک رونمایی عرضه Oneplus شد؛ 3 مشخص زمان 3 رونمایی پلاس از وان وان از پلاس رونمایی 3 زمان قیمت وان پلاس 3 مشخصات OnePlus 3 مشخصات وان پلاس 3 وان پلاس وان پلاس 3. ... یازده ماشین نظامی مخوف عکس... ۹۵ ساعت ۲۲:۲۹مک بوک پرو جدید اپل معرفی شد: سبکتر، باریکتر، نوار لمسی اولد و بیشتر; ۰۶ آبان ۹۵ ساعت .... دومین بیلد از سیستم عامل اکسیژن 3.5.1 برای وان پلاس 3 منتشر شد ... گوشی وان پلاس 3 (OnePlus 3) یک پرچمدار چینی به حساب میآید که با قیمت مناسب 400 دلاری خود، ... روسیه از قویترین موشک هسته ای جهان رونمایی کرد.25 مه 2016 ... ... کسب کرده است. اخیرا تاریخ رونمایی وان پلاس ۳ هم لو رفته است - زومیت. ... تصاویر رندر واقعی گوشی LeEco Le Dual 3 فاش شد. ساعت ۰۸:۰۰ ...1 ژوئن 2016 ... کمپانی وان پلاس بالاخره زمان معرفی رسمی پرچمدار خود را اعلام کرد، این شرکت چینی که تاکنون علاقه مندان بسیاری را در انتظار نگه ... تاریخ رونمایی رسمی از اسمارت فون وان پلاس 3 مشخص شد ... عجیب ترین عکس های دنیا [سری اول]. تصویر وان پلاس 3 فاش شد: ترکیبی از دو تلفن هوشمند وان پلاس 2 و اچ تی سی ... 17-5-2016 ... زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد عکس. 1-6-2016 فرهنگ و جامعه ...19 ژوئن 2016 ... گوشی وان پلاس 3، مشرق، گوشی مقرون به صرفه وان پلاس 3، وان پلاس 3، رونمایی از وان پلاس 3 تصاویر ... تصویر زمان رونمایی اَز وان پلاس 3 مشخص شد ...بالاخره کمپانی وان پلاس رسماً تاریخ مربوط به رونمایی از وان پلاس 3 و تاریخ عرضهی این پرچمدار خود را منتشر کرد. این محصول در تاریخ 15 ژوئن (26 خرداد) رونمایی خواهد ...25 مه 2016 ... گجت نیوز/ از منابع موثق خبر میرسد که وان پلاس قصد دارد تا از پرچمدار جدید خود هندست OnePlus 3 را در تاریخ 25 خرداد ماه رونمایی کند. این محصول از ...


کلماتی برای این موضوع

زمان عرضه زنفون ، زنفون لوکس و زنفون اولترا مشخص شدزمانعرضهزنفون،زنفونپس از گذشت یک ماه از رونمایی گوشی‌های هوشمند زنفون ، زنفون لوکس و زنفون اولترا رونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس …رونماییازآیفون۷ورونمایی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ؛ تمام امکانات مورد نیاز هر کاربر در گوشی‌های جدید اپلخبرهایی جدید از گوشی آیفون عکستصویر لورفته جدید از هوآوی پی۱۰ و پی ۱۰ پلاسعکس رونمایی کمپانی چینی الفون از گوشی وان پلاس در مقابل وان پلاس وان چه چیز تغییر کرده …وان پلاس امروز از نسخه جدید تلفن هوشمند مبتنی بر سایانوژن خود رونمایی کرد وان پلاس کوتاه تر بودن گوشی آیفون از اسعکستصویر لورفته جدید از هوآوی پی۱۰ و پی ۱۰ پلاسعکس رونمایی کمپانی چینی الفون از گوشی لینکدونی سافت اسمارت فون را معرفی کرد، پایین رده‌ای زیبا و ارزان با یک دوربین قدرتمند ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ گیمفا ، وب سایت خبری و تحلیلی بازی های کامپیوتری سومین شماره مجله پازل منتشر شد دانلود رایگان پست تبلیغاتی عرضه بازی‌های بزرگ مقایسه سامسونگ گلکسی اس۶ با اچ‌تی‌سی وان ام۹ظاهر و طراحی اگر سه نسل از گوشی‌های پرچمدار وان را در کنار هم قرار دهیم، شباهت این



لینک منبع :زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس

زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../زمان-رونمایی-از-وان-پلاس-3-مشخص-شد-عکس 1 ژوئن 2016 ... وان‌پلاس ۳ محصول جدید شرکت وان‌پلاس است که حال زمان معرفی و عرضه رسمی آن توسط شرکت تولید کننده اعلام شده است. محصول جدید وان‌پلاس در ۲۶ ... زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس - مفیدستان mofidestan.ir/زمان-رونمایی-از-وان-پلاس-3-مشخص-شد-عکس/‎Cachedعجیب ترین عکس های دنیا [سری اول]. تصویر وان پلاس 3 فاش شد: ترکیبی از دو تلفن هوشمند وان پلاس 2 و اچ تی سی … 17-5-2016 … زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص ... وان پلاس 5 سی‌ام خرداد رونمایی می‌شود - زومیت https://www.zoomit.ir/.../confirmed-oneplus-5-officially-launching-on-june-20/‎Cached7 ژوئن 2017 ... در طول چند ساعت گذشته اخبار متعددی در خصوص وان پلاس ۵ منتشر شده که شامل ... ساعاتی پیش مشخص شد که وان‌پلاس ۵ در روز ۳۰ خرداد رونمایی خواهد شد. زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس - - ایران مسافر https://www.iran-travelers.com/زمان-رونمایی-از-وان-پلاس-3-مشخص-شد-عکس/ به گزارش ایران مسافر، وان‌پلاس تصمیم دارد به زودی محصول جدیدش را با نام وان‌پلاس ۳ معرفی کند. تا پیش از این گفته می‌شد که این دستگاه در ماه مه معرفی می‌شود اما این ... زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس - تی نیوز tnews.ir/news/e21063975080.html 1 ژوئن 2016 ... وان پلاس ۳ محصول جدید شرکت وان پلاس است که حال زمان معرفی و عرضه رسمی آن توسط شرکت تولید کننده اعلام شده است. محصول جدید وان پلاس در ۲۶ ... قیمت گوشی وان پلاس 3 مشخص شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/107524/قیمت-گوشی-وان-پلاس-3-مشخص-شد/‎Cached14 ژوئن 2016 ... سومین نسخه از پرچم‌دار کمپانی وان پلاس رونمایی شد و دیگر فروش آن از طریق ... زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد؛ عرضه یک روز پس از معرفی ... زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس blogaz.rozblog.com/.../زمان-رونمایی-از-وان-پلاس-3-مشخص-شد-عکس.html‎Cached1. رونمایی چینی‌ها از دو گوشی میزو پرو ۶ پلاس و ام۳ایکس. حدود یک سال از زمان رونمایی از…,زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس. وان پلاس 3 رسما در 26 خرداد ماه رونمایی خواهد شد - فارنت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19541132 1 ژوئن 2016 ... شایعاتی زیادی در خصوص تاریخ رونمایی وان پلاس 3 به گوش می خورد و وان پلاس با اعلام تاریخ رونمایی ... زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس. گوشی وان پلاس 3 در تاریخ 26 خرداد معرفی خواهد شد - دی جی کالا مگ ... khabarfarsi.com/u/19556603 زمان رونمایی از وان پلاس 3 مشخص شد+ عکس ...، وان پلاس تصمیم دارد به زودی محصول جدیدش را با نام وان پلاس 3 معرفی کند. تا پیش از این گفته می شد که این دستگاه در ... مقایسه وان پلاس 5 با وان پلاس 3 تی : شش تفاوت کلیدی در نسل جدید ... https://magito.ir/.../مقایسه-وان-پلاس-5-با-وان-پلاس-3-تی-شش-تفاوت-کلیدی-‎Cached21 ژوئن 2017 ... در این مقاله به مقایسه وان پلاس 5 با وان پلاس 3 تی (OnePlus 5 s OnePlus 3T) ... زمان رونمایی از ال جی کیو 6 ، نسخه مینی گوشی ال جی جی 6 مشخص شد ۱۵ تیر ۱۳۹۶ .... بکه ارائه می‌کند و زوم عالی بدون تاری و بی کیفیتی عکس را به همراه دارد. ... بلکه از 3400 میلی‌آمپر ساعت وان پلاس 3 تی نیز کمتر شد که یکی از مهم‌ترین ...