مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی

[ad_1]

برترین ها: هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو 2017 خود یک موتور جدید 6 سیلندر با هشت دنده اتوماتیک معرفی کرد. این طور که معلوم است، این همه قدرت کلرادو نبود که تا به حال از آن دیدیم و با این موتور جدید به قدرت آن افزوده شد.

  تیتر نداشت

 

شرکت جنرال موتورز و  موسسه تحقیقاتی تانک های نظامی امریکا و مرکز مهندسی و تحقیق و توسعه تاردک اعلام کردند که به زودی از اتومبیل جدیدی که با سلول سوخت برقی کار می کند و مبتنی بر ساختار شورلت کلرادو  است در تاریخ 3 اکتبر 2016 رونمایی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، سوخت هیدروژن در تراک های سلولی که امروزه می بینیم نیز محصول همکاری مشترک بین جنرال موتورز  و تاردک درسال 2015 است.

در پروژه تراک سلولی، در واقع تاردک قصد داشت تا تکنولوژی اتومبیل هایی که سوخت زیادی مصرف می کنند را دگرگون کند. و در ازای درخواست مشاوره از جنرال موتورز در این راستا، حاضر بود تا بازخورد اپلیکیشن به کار رفته در تکنولوژی سلول سوختی  غیر استاندارد در بین مصرف کنندگان را در اختیار جنرال موتورز قرار دهد.

با این رویکرد، در واقع نیاز نبود تا  تاردک خودش از ابتدا اقدام به تولید سلول های سوخت هیدروژنی نماید و جنرال موتورز هم بازخورد مناسب اطلاعتی از وضعیت کارکرد سلول های سوختی حاضر در خیابان هاه به دست می آورد که این موضوع برای هر دو شرکت در زمان و هزینه صرفه جویی می کرد.

در علاقه تاردک برای استفاده از سلول سوخت هیدروژنی در تراک ها نباید خیلی تعجب کنیم. چرا که این سلول ها EV هایی هستند که در چند دقیقه  پر می شوند و به جای خروج دودهای سمی از اگزوز شاهد خروج بخار آب خواهیم بود که یکی دیگر از مزایای این تکنولوژی به شمار می رود.

این بدان معناست که نظامیان با استفاده از این تراکها بطور موثرتری قادر به حرکت و انجام ماموریت خواهند بود و ماموریت های خود رابا قدرت بیشتری انجام میدهند. از این گذشته، این تکنولوژی مختص مصارف نظامی نخواهد بود و شما می توانید به زودی اتومبیلی با سوخت هیدروژنی خریداری نموده و از آن استفاده کنید.

جنرال موتورز و تاردک قصد دارند تا در پاییز امسال به طور رسمی از این تراک ها در اجلاس AUSA که در واشنگتن برگزار می شود رونمایی کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 سپتامبر 2016 ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا ... شرکت جنرال موتورز و موسسه تحقیقاتی تانک های نظامی امریکا و مرکز مهندسی و تحقیق و توسعه تاردک اعلام کردند ...3 سپتامبر 2016 ... هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو 2017 خود یک موتور جدید 6 سیلندر با هشت دنده اتوماتیک معرفی کرد این طور که معلوم است این ...3 سپتامبر 2016 ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی. شرکت جنرال موتورز و موسسه تحقیقاتی تانک های نظامی امریکا و مرکز مهندسی و تحقیق و توسعه تاردک اعلام ...3 سپتامبر 2016 ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی. پدال نیوز: هفته ... وانت های کوچک را به طور روزمره می توان در بزرگراه های آمریکا دید. اما در اوایل 1950، این گونه ...هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو 2017 خود یک موتور جدید 6 سیلندر با هشت دنده اتوماتیک معرفی کرد. این طور که معلوم است، این همه قدرت کلرادو ...پدال نیوز: هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو 2017 خود یک موتور جدید 6 سیلندر با هشت دنده اتوماتیک معرفی کرد. این طور که معلوم است،...4 ا کتبر 2016 ... شرکت جنرال موتورز و مرکز مهندسی، توسعه و پژوهش خودروهای زرهی ارتش آمریکا (TARDEC) در طرحی مشترک دست به توسعه شورلت کلرادو تحت عنوان ...هاموی از سال ۱۹۸۵ به عنوان جایگزین چند خودروی جیپ، آمبولانس و باری وارد ارتش آمریکا شد و در سالهای بعد ارتشهای دهها کشور دیگر دنیا نیز از آن استفاده کردند. این خودرو ...هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو 2017 خود یک موتور جدید 6 سیلندر با هشت دنده اتوماتیک معرفی کرد. این طور که معلوم است، این همه قدرت کلرادو ...


کلماتی برای این موضوع

عصر ایران دادستان سمنان تشکیل پرونده قضایی برای حادثه برخورد قطار احتمال خطای انسانی در خرابکاری ترکیه در سناریوی آمریکا برای موصلدر این میان، ترکیه با تکروی و شتابزدگی اردوغان برای امتیازگیری در موصل، برنامه خزنده عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال پارسینهپارسینه ازادامه مذاکره برای خریدهواپیما ازچین گزارش می‌دهد آخوندی به چینی گزارش فارس از فصل جدید روابط نظامی ایران با روس‌‌ها …گزارش فارس از فصل جدید روابط نظامی ایران با روس‌‌ها سلام نظامی ایران و روسیه در راند قیمت انواع اتومبیل‌های ایران‌خودرو در ایرانصفحه اصلی پورتال صفحه اصلی وب سایت گالری اتومبیل و خودرو موجود در ایران قیمت انواع الف بحران در نیروی هوایی آمریکایک ژنرال چهار ستاره ارتش آمریکا با بیان اینکه نیروی هوایی این کشور با یک بحران مواجه خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریسوشا مشکلی برای بازی در ایران ندارد اعلام اسامی محرومان هفته دوازدهم لیگ برترالف روایت داعش از نخستین روز عملیات عملیات …سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با تاکید بر اینکه عملیات آزادسازی موصل، بزرگترین عملیات



لینک منبع :خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی

Images for خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی خودروهای برقی برای ارتش آمریکا - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/381098/خودروهای-برقی-برای-ارتش-آمریکا 3 سپتامبر 2016 ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا ... شرکت جنرال موتورز و موسسه تحقیقاتی تانک های نظامی امریکا و مرکز مهندسی و تحقیق و توسعه تاردک اعلام کردند ... هاموی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/هاموی‎Cached Similarهاموی (HMMWV) با نام کامل خودروی چرخ‌دار چندمنظورهٔ قابلیت تحرک بالا (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) یک خودرو نظامی چهارچرخ سبک با موتور دیزلی است ... عنوان جایگزین چند خودروی جیپ، آمبولانس و باری وارد ارتش آمریکا شد و در سال‌های ... خودروهای اتصال برقی دوگانه‌سوز · خودروهای بیابانگرد · خودروهای پیشرفته نظامی ... مشخصات خودرو نظامی جدید ارتش امریکا JLTV(پایانی بر هامر) | شهر ای تی | 30tyit.ir/2017/05/18/مشخصات-خودرو-نظامی-جدید-ارتش-امریکا-jltvپ/‎Cached18 مه 2017 ... بیش از ۳۰ سال از حضور نسخه‌های مختلف هامر در نیروهای نظامی دنیا می‌گذرد و حالا خودروی JLTV، جایگزین هامر در خط مقدم ارتش امریکا خواهد شد. نیروهای ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24623308 3 سپتامبر 2016 ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی. برترین ها: هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو 2017 خود یک موتور جدید 6 سیلندر با هشت ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/54B069773403‎Cached3 سپتامبر 2016 ... خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): کشاورزنیوز: هفته گذشته شورلت برای مدل های میان رده پیکاپ کلرادو ۲۰۱۷ ... خودروهای نظامی که شهری شدند! | گانز مانیتور|مجله تصویری سلاح www.gunsmonitor.com/5080/خودروهای-نظامی-که-شهری-شدند/‎Cachedاین فرآیند باعث شد در سال 1948 مدر شهری خودروی نظامی Series 1 شرکت لند ... خودروهای نظامی نفربر محسوب می‌شود که شرکت جیپ آنها را برای ارتش آمریکا طراحی کرد. ... ویژه از قابلیت‌های ان اسکوتر برقی محسوب می‌شود و قیمت ان 4700 دلار اعلام شده است. 11 ماشین نظامی مخوف ارتش روسیه به روایت Business Insider - Sputnik ... https://ir.sputniknews.com/world/201605311544288/‎Cached31 مه 2016 ... 11 ماشین نظامی مخوف ارتش روسیه به روایت Business Insider ... این اولین زیردریایی از زیردریایی های دیزلی برقی کلاس "وارشاویانکا" است. خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/239709/ 3 سپتامبر 2016 ... صفحه اصلی علم و فن آوری خودروهای برقی برای ارتش آمریکا نظامی ... که با سلول سوخت برقی کار می کند و مبتنی بر ساختار شورلت کلرادو است در ... شورلت و ارتش آمریکا خودروی نظامی هیدروژنی می‌سازند | ماشین 98 mashin98.ir/2016/10/.../شورلت-و-ارتش-آمریکا-خودروی-نظامی-هیدرو/‎Cached4 ا کتبر 2016 ... شرکت جنرال موتورز و مرکز مهندسی، گسترش و پژوهش خودروهای زرهی ارتش آمریکا ( TARDEC) در طرحی مشترک دست به گسترش شورلت کلرادو تحت ...