مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد

[ad_1]

چین ماهواره غیر نظامی را به فضا پرتاب کرده که قادر به گرفتن تصاویر سه بعدی از اجسام با وضوح بالا است.

 به گزارش مشرق، چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان «شانک سی» به فضا پرتاب کرد. نام این ماهواره Ziyuan III ۰۲ و به وزن ۲.۷ تن است.   
 
این ماهواره بر روی یک راکت Long March ۴B قرار گرفت و به فضا پرتاب شد. استفاده از راکت های Long March ۴B در ماموریت های پروازی برای دویست و بیست و هشتمین بار است که در چین به کار گرفته می شود.
 
همچنین ماهواره Ziyuan III ۰۲ دو ماهواره NewSat از کشور اروگوئه را با خود به فضا حمل کرد. هر سه ماهواره به مدارهای از پیش تعیین شده خود با موفقیت وارد شدند.
 
قرار است از ماهواره چینی در امور بررسی منابع زمینی، پیشگیری از بلایای طبیعی، توسعه کشاورزی، مدیریت منابع آبی، برنامه ریزی شهری و امور دیگر استفاده شود. Ziyuan III ۰۲ به عنوان دومین ماهواره ای است که چین در راستای سیستم نقشه برداری سنجش از راه دور تولید کرد و قرار است تا سال ۲۰۳۰ میلادی از این نوع ماهواره ها در چین ساخته شود.
 
ماهواره Ziyuan III ۰۲ به ماهواره قبلی  Ziyuan III ۰۱ که در سال ۲۰۱۲ میلادی پرتاب شد، می پیوندد تا بتواند تصاویر ۳ بعدی با وضوح بالا بگیرد.
 
در واقع ماهواره Ziyuan III ۰۲ می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از اجسام ۲.۵ متری و بزرگتر را ثبت کرده و با استفاده از یک مسافت‌یاب لیزری آن برد، انحراف موقعیت عمودی را به یک متر کاهش دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 ژوئن 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان شانک سی به فضا پرتاب کرد.1 ژوئن 2016 ... چین ماهواره غیر نظامی را به فضا پرتاب کرده که قادر به گرفتن تصاویر سه بعدی از اجسام با وضوح بالا است. - به گزارش .1 ژوئن 2016 ... چین یک ماهواره غیرنظامی جدید با قابلیت نقشهبرداری وضوح بالا را از مرکز پرتاب ماهواره تایوان در استان شانکسی به فضا پرتاب کرد. ماهواره پرتاب ...8 ژوئن 2016 ... به نقل مجله Geospatial World – 31 می 2016. چین ماهواره ی نقشه برداری Ziyuan III 02 را به فضا پرتاب کرد. ماهواره Ziyuan III 02 از مرکز پرتاب ماهواره ...1 ژوئن 2016 ... ناسا| چین ماهواره غیر نظامی را به فضا پرتاب کرده که قادر به گرفتن تصاویر سه بعدی از اجسام با وضوح بالا است. چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری ...1 ژوئن 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر ، چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان شانک سی به فضا پرتاب کرد ...2 ژوئن 2016 ... چین ماهواره نقشهبرداری به فضا پرتاب کرد بهگزارش مهر، چین ماهواره غیر نظامینقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان ...4 ژوئن 2016 ... چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد چین ماهواره غیر نظامی را به فضا پرتاب کرده که قادر به گرفتن تصاویر سه بعدی از اجسام با وضوح بالا ...9 ژوئن 2016 ... اخبار فضایی ایران. اخبار فضایی جهان. تقویم فضایی. اطلاعیه ها. ماهواره دوستی امسال به فضا پرتاب میشود. رئیس سازمان فضایی ایران با بیان ...در سال ۱۹۹۱، کشور کانادا سری ماهوارههای رادارست را تکیمل و به فضا پرتاب نمود. ... کشورهای برزیل و چین، ماهواره (CBERS (China-Brazil Earth Resource Satellite به فضا پرتاب شد. ... تعیین و تصحیح حد و مکانهای جغرافیایی و تنظیم نقشه تقسیمات کشوری; تهیه ... تجزیه و تحلیل تصاویر، استخراج برداری، مدل کردن و اجرای پردازشهای ...


کلماتی برای این موضوع

ماهواره ها چگونه کار می کنند؟ ماهواره تکنولوژی ارتباطی پیشرفته ناسا در سال ۱۹۹۳ به فضا پرتاب شد، این ماهواره چین با جنگنده های بومی خود نمایشگاه برگزار می کندچینباجنگندههایبه گزارش مشرق، نمایشگاه سالانه هوا فضای جوهای از اول تا ششم نوامبر الی آبان در پول نیوز شاید تا همین چند سال پیش، حتی فکر کردن به تکنولوژی های مدرنی که به طور روزمره در حال عصر ایران موزه ی مو مکانی عجیب در ترکیه عکس جاذبه های زیبا و دیدنی که کمتر کسی از آنها خبر دارد اوریگامی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداوریگامیوجه تسمیه کلمهٔ متشکل از دو کلمهٔ و است، که به معنای و تغییر ایران مقتدر گالری عکس و تصاویرنکته قابل توجه در دیده‌بان شباهت سایت تصویر برداری و شناسایی این پرنده با سایت ترجمه کل ریدینگ های زبان انگلیسی چهارم دبیرستانترجمه کل ریدینگ های کتاب زبان انگلیسی سال چهارم دبیرستان درس اول چرا ورزش‌ مهم‌ است‌مرکزدانلود رایگان تخصصی عمران و معماری ریاضی اعداد مختلط ، حیر خطی ،‌معادلات خط و صفحه در فضا حد و پیوستگی ، مشتق و اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی ویکی‌پدیا، …اتحادجماهیرشعار Пролетарии всех стран соединяйтесь به لاتین فارسی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …ب ارتفاع سنج یک جی پی اس می تواند ارتفاع نسبت به سطح دریا را با دقت معقولی به شما نشان



لینک منبع :چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد

چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../چین-ماهواره-نقشه-برداری-به-فضا-پرتاب-کرد‎Cached1 ژوئن 2016 ... به گزارش خبرگزاری مهر، چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان «شانک سی» به فضا پرتاب کرد. Cadastre - چین ماهواره ی نقشه برداری Ziyuan III 02 را به فضا پرتاب کرد cadastre.ssaa.ir/چین-ماهواره-ی-نقشه-برداری-ziyuan-iii-02-را-به-فضا-پرتاب-کرد.aspx‎Cached8 ژوئن 2016 ... به نقل مجله Geospatial World – 31 می 2016. چین ماهواره ی نقشه برداری Ziyuan III 02 را به فضا پرتاب کرد. ماهواره Ziyuan III 02 از مرکز پرتاب ماهواره ... چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../چین-ماهواره-نقشه-برداری-به-فضا-پرتاب-کرد 1 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان «شانک سی» به فضا پرتاب کرد. چین ماهواره ی نقشه برداری Ziyuan III 02 را به فضا پرتاب کرد | JNP.co ... https://www.linkedin.com/.../چین-ماهواره-ی-نقشه-برداری-ziyuan-iii-02-را-به-فضا-پرتاب-jnp-co-ce‎Cached11 ژوئن 2016 ... چین یک ماهواره ی نقشه برداری با رزولوشن بالا را روز دوشنبه 30 می 2016 (برابر با 10 خرداد 1395) از مرکز پرتاب ماهواره شهر تایوان در شمال استان ... آخرین خبر |چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد akharinkhabar.ir/science/2715124 1 ژوئن 2016 ... چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان «شانک سی» به فضا پرتاب کرد. نام این ماهواره Ziyuan III ... چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد - سلام خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19504683 1 ژوئن 2016 ... در هفته ای که گذشت چین ماهواره غیر نظامی نقشه برداری با وضوح بالا را از سکوی پرتاب ماهواره Taiyuan در استان شانک سی به فضا پرتاب کرد. چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد - ایسکانیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19519496 1 ژوئن 2016 ... چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد. چین ماهواره غیر نظامی را به فضا پرتاب کرده که قادر به گرفتن تصاویر سه بعدی از اجسام با وضوح بالا ... چین ماهواره نقشه برداری به فضا پرتاب کرد | چین ماهواره غیر - قطره www.ghatreh.com/news/.../چین-ماهواره-نقشه-برداری-فضا-پرتاب-کرد 1 ژوئن 2016 ... چین ماهواره غیر نظامی را به فضا پرتاب کرده که قادر به گرفتن تصاویر سه بعدی از اجسام با وضوح بالا است. - به گزارش Ø. ماهواره نقشه‌بردار وضوح بالای چین به فضا پرتاب شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../ماهواره-نقشه-بردار-وضوح-بالای-چین-به-فضا-پرتاب-شد 1 ژوئن 2016 ... چین یک ماهواره غیرنظامی جدید با قابلیت نقشه‌برداری وضوح بالا را از مرکز پرتاب ماهواره تایوان در استان شانک‌سی به فضا پرتاب کرد. به گزارش ... پرتاب ماهواره های چین و اروگوئه - espash.ir www.espash.ir/news/3063/پرتاب-ماهواره-های-چین-و-اروگوه‎Cachedراکت Long March 4B ماهواره جدید نقشه برداری با وضوح تصویر بالا موسوم به " Ziyuan III 02" ... NewSat از اروگوئه را از پایگاه پرتاب ماهواره Taiyuan به فضا پرتاب کرد.