مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سوء استفاده ربات‌های تلگرام از نام برندهای معروف

[ad_1]

ربات‌های جعل کننده برندهای معتبر از جمله برندهای موبایل راهی برای فریب کاربران شده است. در این شگردها کلاه برداران با وعده اعطای جایزه و قرعه کشی زمینه انواع سوء استفاده ها را فراهم می‌کنند.

 به گزارش مشرق، در فضای تلگرامی سوء استفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده می شود که اتفاقا به دلیل آشنایی عمومی با برندها برای بسیاری از مشترکان باور پذیر می شوند.
 
در این شگردها کلاه برداران با وعده اعطای جایزه و قرعه کشی کاربران را به اشتباه می اندازند و زمینه انواع سوء استفاده ها فراهم می شود که برخی ضرر مالی و امنیتی برای مشترکان در پی دارد.
 
ربات های جعل شده از نام شرکت سامسونگ و اخیرا ایسوس نمونه هایی از این موارد است که با اطلاع رسانی و تکذیب از سوی شرکت های مربوطه انجام شد.
 
اخیرا نیز رباتی با جعل نام همراه اول در تلگرام مشغول به فعالیت شده است. البته همراه اول اعلام کرده که تاکنون هیچگونه ربات تلگرامی معرفی نکرده است.
 
این اپراتور تاکید کرده: برخی از مشترکان درباره ربات های تلگرامی که به نام همراه اول از اطلاعات کاربران سوء استفاده می کنند، سوال کرده اند، در حالی که ربات جز درگاه های رسمی همراه اول برای ارتباط با مشتریان نیست.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، در فضای تلگرامی سوء استفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده می شود که اتفاقا به دلیل آشنایی ...1 ژوئن 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس، در فضای تلگرامی سوءاستفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده میشود که اتفاقا به دلیل ...1 ژوئن 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس، در فضای تلگرامی سوءاستفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده میشود که اتفاقا به دلیل ...2 ژوئن 2016 ... ربات های جعل کننده برندهای معتبر از جمله برندهای موبایل راهی برای فریب کاربران شده است. در این شگردها کلاه برداران با وعده اعطای جایزه و قرعه کشی ...1 ژوئن 2016 ... فارس خبر میدهد سوء استفاده رباتهای تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف موبایل ربات های جعل کننده برندهای معتبر از جمله برندهای موبایل راهی ...1 ژوئن 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس، در فضای تلگرامی سوءاستفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده میشود که اتفاقا به دلیل ...1 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، در فضای تلگرامی سوء استفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گ.به گزارش ایتنا از فارس، در فضای تلگرامی سوءاستفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده میشود که اتفاقا به دلیل آشنایی عمومی با برندها ...1 ژوئن 2016 ... آموزش کامپیوتر و اینترنت ، دیجی آکادنیای اینترنت آکاایران: سرویس فناوری آکا ایران به نقل از ایتنا؛ بخش شبکه اجتماعی: به گزارش آکاایران: آکا ...


کلماتی برای این موضوع

جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا اطلاعات عمومی،دانستنیها،معلومات عمومی،آیا می دانید خون آشام ها از چه زمانی بین مردم بوجود آمدند؟ شناسایی ترکیبات موجود درعرق بدن با نانو



لینک منبع :سوء استفاده ربات‌های تلگرام از نام برندهای معروف

Images for سوء استفاده ربات‌های تلگرام از نام برندهای معروف سوءاستفاده ربات‌های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف موبایل ... sobhanehonline.com/.../سوءاستفاده-ربات‌های-تلگرام-از-کاربران-با-نام-برندهای-معروف-موبایل‎Cached10 ژوئن 2016 ... ربات های جعل کننده برندهای معتبر از جمله برندهای موبایل راهی برای فریب کاربران شده است. در این شگردها کلاه برداران با وعده اعطای جایزه و قرعه کشی ... سوء استفاده ربات‌های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف موبایل www.farsnews.com/13950312000409‎Cached1 ژوئن 2016 ... این اپراتور تاکید کرده: برخی از مشترکان درباره ربات های تلگرامی که به نام همراه اول از اطلاعات کاربران سوء استفاده می کنند، سوال کرده اند، در حالی ... ایتنا - سوء استفاده ربات های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف ... itna.ir/.../سوء-استفاده-ربات-های-تلگرام-کاربران-نام-برندهای-معروف-موبایل‎Cached1 ژوئن 2016 ... به گزارش ایتنا از فارس، در فضای تلگرامی سوءاستفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده می‌شود که اتفاقا به دلیل ... سوء استفاده ربات های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف ... - سه نشانه www.3neshaneh.com/.../سوء+استفاده+ربات+های+تلگرام+از+کاربران+با+نام+برندهای+معروف+موبایل‎Cachedبه گزارش سه نشانه از فارس، در فضای تلگرامی سوءاستفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده می‌شود که اتفاقا به دلیل آشنایی عمومی با ... سوء استفاده ربات‌های تلگرام از نام برندهای معروف - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/582883/‎Cached1 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق، در فضای تلگرامی سوء استفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده می شود که اتفاقا به دلیل آشنایی ... سوء استفاده ربات‌های تلگرام از نام برندهای معروف - دولت بهار :: هواداران ... www.dolatebahar.com/.../-سوء-استفاده-ربات‌های-تلگرام-از-نام-برندهای-معروف‎Cached1 ژوئن 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، در فضای تلگرامی سوء استفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده می شود که اتفاقا ... سوء استفاده ربات های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف موبایل nabegheha.com/blog/سوء-استفاده-ربات-های-تلگرام-کاربران/‎Cached1 ژوئن 2016 ... در فضای تلگرامی سوءاستفاده از برندهای معتبر از جمله برندهای گوشی تلفن همراه هرازگاهی دیده می‌شود که اتفاقا به دلیل آشنایی عمومی با برندها برای ... سوء استفاده ربات های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف موبایل betanews.ir/news/863 1 ژوئن 2016 ... ایتنا ربات های جعل کننده برندهای معتبر از جمله برندهای موبایل راهی برای فریب کاربران شده است در این شگردها کلاه برداران با وعده اعطای... سوء استفاده ربات های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف موبایل ... www.shahrekhabar.com/science/146478168033120‎Cachedسوء استفاده ربات های تلگرام از کاربران با نام برندهای معروف موبایل - متین.