مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه چقدر می‎شود؟

[ad_1]

سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ می‌رسد.

به گزارش مشرق، تحلیل‌های جهانی نشان می‌دهد ترافیک IP منطقه خاورمیانه و آفریقا طی چهار سال آینده با رشدی شش برابری به نسبت سال 2015 مواجه خواهد شد.
 
نرخ رشد این بخش در منطقه مورد بحث سالانه 41 درصد خواهد بود و ترافیک ماهانه IP در سال 2020 به 10.9 اگزابایت می‌رسد.
 
آمارها نشان می‌دهد میزان ترافیک ماهانه IP در سال 2015 حدود 1.9 اگزابایت در این منطقه بوده است.
 
این در حالی است که ترافیک اینترنت در این بازه زمانی با رشد 6.1 برابری مواجه خواهد شد و به ظرفیت ماهانه 10.3 اگزابایت در سال 2020 می‌رسد.
 
ظرفیت ماهانه ترافیک اینترنت در سال گذشته میلادی 1.7 اگزابایت بود.
 
ظرفیت این ترافیک در سال 2020 به صورت روزانه 340 پتابایت خواهد بود در حالیکه سال گذشته 60 پتابایت روزانه بود.
 
براساس این گزارش که سیسکو منتشر کرده در منطقه خاورمیانه و آفریقا بالغ بر 51 درصد ترافیک اینترنت تا سال 2020 مختص شبکه‌های ثابت و وای‌فای خواهد بود؛ سهم این شبکه‌ها از ترافیک اینترنت در سال 2015 بالغ بر 60 درصد بوده است.
 
همین شبکه‌ها در بازه زمانی چهار سال آینده بالغ بر 51 درصد ترافیک شبکه‌های IP را نیز شامل خواهند شد.
 
براساس گزارش ارائه شده تا افق 2020 حدود 40 درصد اتصالات پهن باند این منطقه با سرعتی بیش از 5Mbps خواهد بود و سرعت 20 درصد اتصالات نیز به بیش از 10Mbps خواهد رسید.
 
در همین بازه زمانی سرعت 5.5 درصد اتصالات بیشتر از 50Mbps خواهد بود و 8.3 اتصالات هم سرعتی بیشتر از 25Mbps خواهند داشت.
 
بنابراین به شکل میانگین سرعت اتصالات ثابت با رشدی 2.4 برابری مواجه خواهد شد و از 7 مگابیت بر ثانیه در سال 2015 به 16.5 مگابیت بر ثانیه در سال 2020 می‌رسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


2 سپتامبر 2016 ... سرعت اتصالات ثابت با رشدی 2.4 برابری مواجه خواهد شد و از 7 مگابیت بر ثانیه در سال ... میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ میشود ... نکردن امام حسین با یزید طبق روایات تردید کند/مگر مذاکره با آمریکا چقدر ارزش دارد؟سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ میرسد.3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ تراز: سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ ...میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ...سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ میرسد.4 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ ... سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ...میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ ... سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ...سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت ... میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه 16 مگ میشود.به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، تحقیقات اخیر مراکز معتبری چون آکامای در زمينه سرعت دسترسی به اينترنت نشان ميدهد که سرعت ...3 سپتامبر 2016 ... سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ میرسد.


کلماتی برای این موضوع

الف میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می‎شود؟سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می‎شود؟ …تراز سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شودمیانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شودخبرگزاری تسنیم میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه …میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شود سرعت اتصالات ثابت با میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شود …میانگینسرعتاینترنتسرعت اتصالات ثابت با رشدی ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شود میانگین سرعت میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می‎شود؟ تحلیل‌های جهانی نشان می‌دهد ترافیک منطقه خاورمیانه و پی ارتقاء پیدا می میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شود …میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه ۱۶ مگ می موبایل ۵ مگابیت می‌شود اینترنت میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شودمیانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه ۱۶ مگ می‌شود سرعت اتصالات ثابت میانگین سرعت الف سرعت اینترنت ۲برابر می‌شود دسترسی …سرعت اینترنت ۲برابر می‌شود دسترسی میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می‎شود براساس پیش‌بینی‌های جهانی میانگین سرعت اینترنت ثابت منابعاطلاعاتیاخبارقرار داد تلفن ثابت ریز سرویس اینترنت سرویس



لینک منبع :میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه چقدر می‎شود؟

میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-می‎شود 3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - پارس نیوز www.parsnews.com/.../391355-میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-می-شود 4 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - روزامه roozame.com/detail/.../میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-میشود 3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - عمار نامه - تی نیوز tnews.ir/news/2b3370254862.html‎Cachedمیانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ... میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه 16 مگ می شود - onvansho https://onvansho.ir/.../میانگین-سرعت-اینترنت-ثابت-خاورمیانه-16-مگ-می-شود.html سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲ ۴ میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود . اینترنت با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه در آمریکا ارائه می‌شود ارائه این خدمات از ... میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه | سرعت اتصالات ثابت - قطره www.ghatreh.com/news/.../میانگین-سرعت-اینترنت-ثابت-خاورمیانه‎Cachedسرعت اتصالات ثابت با رشدی 2.4 برابری مواجه خواهد شد و از 7 مگابیت بر ثانیه در سال ... به گزارش سایت قطره و به نقل ازملیت به نقل از تسنیم، تحلیل های جهانی نشان می دهد ترافیک ip منطقه خاورمیانه و آفریقا طی چهار سال آینده با رشدی شش .... 104 اتاق به امکانات اقامتی منطقه آزاد ارس افزوده می شود .... هزینه سفره 4 نفره افطاری چقدر است؟ تک شات | سرعت اینترنت ایران چقدر است؟ https://www.techshot.ir/internet/108043‎Cached20 مه 2017 ... طبق این آمارها ضریب نفوذ دسترسی پهن‌باند ثابت خانگی به ۶۰ درصد رسیده و ... تحلیل های جهانی از رشد سرعت اینترنت ثابت در خاورمیانه خبر می دهند. میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - مشرق نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/24630610 3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی 2.4 برابری مواجه خواهد شد و از 7 مگابیت بر ثانیه در سال 2015 به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - espeli.ir https://www.espeli.ir/.../میانگین+سرعت+اینترنت+در+خاورمیانه+چقدر+می‎شود؟‎Cachedمیانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ ... سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ... اینترنت ایران چقدر سرعت دارد؟ - ایسنا www.isna.ir/news/95113020523/اینترنت-ایران-چقدر-سرعت-دارد‎Cached18 فوریه 2017 ... با اجرایی شدن فاز دوم شبکه ملی اطلاعات گفته می‌شود اکنون متوسط سرعت دسترسی پهن‌باند ثابت چهار مگابیت بر ثانیه و متوسط سرعت دسترسی ...