مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می‎شود؟

[ad_1]

سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ می‌رسد.

به گزارش مشرق، تحلیل‌های جهانی نشان می‌دهد ترافیک IP منطقه خاورمیانه و آفریقا طی چهار سال آینده با رشدی شش برابری به نسبت سال 2015 مواجه خواهد شد.
 
نرخ رشد این بخش در منطقه مورد بحث سالانه 41 درصد خواهد بود و ترافیک ماهانه IP در سال 2020 به 10.9 اگزابایت می‌رسد.
 
آمارها نشان می‌دهد میزان ترافیک ماهانه IP در سال 2015 حدود 1.9 اگزابایت در این منطقه بوده است.
 
این در حالی است که ترافیک اینترنت در این بازه زمانی با رشد 6.1 برابری مواجه خواهد شد و به ظرفیت ماهانه 10.3 اگزابایت در سال 2020 می‌رسد.
 
ظرفیت ماهانه ترافیک اینترنت در سال گذشته میلادی 1.7 اگزابایت بود.
 
ظرفیت این ترافیک در سال 2020 به صورت روزانه 340 پتابایت خواهد بود در حالیکه سال گذشته 60 پتابایت روزانه بود.
 
براساس این گزارش که سیسکو منتشر کرده در منطقه خاورمیانه و آفریقا بالغ بر 51 درصد ترافیک اینترنت تا سال 2020 مختص شبکه‌های ثابت و وای‌فای خواهد بود؛ سهم این شبکه‌ها از ترافیک اینترنت در سال 2015 بالغ بر 60 درصد بوده است.
 
همین شبکه‌ها در بازه زمانی چهار سال آینده بالغ بر 51 درصد ترافیک شبکه‌های IP را نیز شامل خواهند شد.
 
براساس گزارش ارائه شده تا افق 2020 حدود 40 درصد اتصالات پهن باند این منطقه با سرعتی بیش از 5Mbps خواهد بود و سرعت 20 درصد اتصالات نیز به بیش از 10Mbps خواهد رسید.
 
در همین بازه زمانی سرعت 5.5 درصد اتصالات بیشتر از 50Mbps خواهد بود و 8.3 اتصالات هم سرعتی بیشتر از 25Mbps خواهند داشت.
 
بنابراین به شکل میانگین سرعت اتصالات ثابت با رشدی 2.4 برابری مواجه خواهد شد و از 7 مگابیت بر ثانیه در سال 2015 به 16.5 مگابیت بر ثانیه در سال 2020 می‌رسد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ بخش دانش و فناوری الف،13 شهریور95. سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ...3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ تراز: سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ ...سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ میرسد.به گزارش مشرق، تحلیلهای جهانی نشان میدهد ترافیک IP منطقه خاورمیانه و آفریقا طی چهار سال آینده با رشدی شش ... میانگین سرعت اینترنت ثابت خاورمیانه 16 مگ میشود.3 سپتامبر 2016 ... سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ میرسد.میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ...شرکت فنلاندیElisa اعلام کرد سرعت 1.9 گیگابیت بر ثانیه ثبت شده در اينترنت 4G موبایل به عنوان سریع ترین سرعت اينترنت نسل 4 در جهان محسوب می شود.سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ میرسد.4 سپتامبر 2016 ... تحلیلهای جهانی نشان میدهد ترافیک IP منطقه خاورمیانه و آفریقا طی چهار سال آینده با رشدی شش برابری به نسبت سال 015 مواجه خواهد شد. نرخ رشد این ...4 سپتامبر 2016 ... به گزارش پارس نیوز، تحلیلهای جهانی نشان میدهد ترافیک IP منطقه خاورمیانه و آفریقا طی چهار سال آینده با رشدی شش برابری به نسبت سال 2015 مواجه ...


کلماتی برای این موضوع

روش انجام معاملات اینترنتی و غیرحضوری در بورسمعاملات سهام در بورس تهران از شنبه تا چهارشنبه هر هفته به جز روزهای تعطیل عمومی، از همه‌چیز با ایجاد شغل شروع می‌شوددر آخرین روز سفر، تحت حفاظت ارتش آمریکا در یک فروشگاه کثیف و خاک‌آلود توقف کوتاهی پول نیوز چرا بانکداری الکترونیک در ایران از دنیا عقب است؟ گریت وال در صدد تصرف بازار استرالیاتسنیم اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریحضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین سبب خواری و ذلت دشمنان اسلام می شود دغدغه های دانلود فیلم های جدید ا مکاناتی در تلگرام وجود دارد که یا آنقدر پیش پا افتاده هستند که کسی توجهی به کاربردش دانلود فصل سریال بازی تاج و تختمالتی مدیاسریالدانلود فصل سریال بازی تاج و تختب ازی تاج و تخت یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل …ارزیابی شما با موفقیت ذخیره گشت و پس از مدت کوتاهی منعکس خواهد شد در حال ارسال اطلاعاتسوالات دومین آزمون فراگیر استخدامی ارسال شده در …سوالاتدومینآزمونفراگیرسوالات دومین آزمون فراگیر استخدامی ارسال شده در دیدگاهها برای مشاهده صفحه اصلی پاداش ۲۶۰ میلیونی برای ۷ نفر از اعضای هیأت مدیره …پاداش ۲۶۰ میلیونی برای ۷ نفر از اعضای هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان در سال ۹۳ جنسیت و فضای شهری انسان شناسی و فرهنگدر این نوشتار کوتاه تلاش شده است در ابتدا به بررسی رابطه و کنش متقابل دو پدیدۀ اجتماعی



لینک منبع :میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می‎شود؟

میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-می‎شود 3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ... الف - میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ alef.ir/vdcb5wbf8rhbw5p.uiur.html?388221 میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ بخش دانش و فناوری الف،13 شهریور95. سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - پارس نیوز www.parsnews.com/.../391355-میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-می-شود 4 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-می-شود 3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - روزامه roozame.com/detail/.../میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-میشود 3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - تازه‌ترین خبرها www.farsnew.ir/news/.../میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقدر-می-شود میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲. ۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - مشرق نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/24630610 3 سپتامبر 2016 ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی 2.4 برابری مواجه خواهد شد و از 7 مگابیت بر ثانیه در سال 2015 به ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - عمار نامه - تی نیوز tnews.ir/news/2b3370254862.html‎Cachedمیانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ سرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ... میانگین سرعت اینترنت در خاورمیانه چقدر می شود؟ - سایت خبری مردم دیر tnews.ir/news/e51269810459.html‎Cachedسرعت اتصالات ثابت با رشدی ۲.۴ برابری مواجه خواهد شد و از ۷ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۱۵ به ۱۶.۵ مگابیت بر ثانیه در سال ۲۰۲۰ می رسد. میانگین کندی تندروی اینترنت دروازه اندر خاورمیانه چقدر می شود؟ rkhi.ir/rss-khon/میانگین-سرعت-اینترنت-در-خاورمیانه-چقد/ 22 سپتامبر 2016 ... به سوی اعلان نیمروز مطلع مشرق زمین و باختر، تحلیل‌های جهانی نشانی آیه می‌دهد ترافیک IP ردیف خاورمیانه و آفریقا طی چهار دوازده ماه) آینده با رشدی ...