مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تقویت قدرت آنتن‌دهی مودم وای‌فای در ۵ دقیقه

[ad_1]

ممکن است با مشکل ضعیف بودن سیگنال های شبکه وای فای خود رو به رو باشید. باید بدانید که می‌توانید این سیگنال ها را با اقدامات متناسب تقویت کنید.

 به گزارش مشرق، شبکه های WiFi ، تنها سیگنال هایی رادیویی هستند و بسیاری چیز ها می توانند در جریان آن ها اختلال ایجاد کنند. اما یک سیگنال قوی WiFi می تواند به شما کارکرد سریعتر و پوشش وسیع تری بدهد. از این رو، لازم است تا روتر ها و مودم هایتان را در موقعیت مناسب قرار داده و آن را برای قدرت سیگنال بهینه تنظیم کنید. در سطور ذیل ما به این امر می پردازیم.
 
آنتن را رو به بالا قرار دهید.
 
روتر ها معمولا آنتن های فیزیکی قابل تنظیمی دارند. این آنتن ها معمولا به صورت افقی تنظیم می شوند تا بتوانند درون جعبه خود گنجانده شوند. برای دستیابی به ماکسیمم قدرت سیگنال، آنتن روتر خود را صورت عمودی تنظیم کنید، مستقیما رو به بالا. اگر دو آنتن دارید، آن ها را در دو جهت متفاوت قرار ندهید. چنین کاری عملکرد بهتری نخواهد داشت.
 
روتر خود را در موقعیت مناسب قرار دهید
 
در نظر بگیرید که روتر خود را کجا قرار داده اید. اگر یک خانه و یا دفتر بزرگ دارید بهتر است که روتر را نزدیک مرکز بگذارید، چرا که بدین شکل بیشترین پوشش را دریافت خواهید نمود. اگر روتر خود را در انتهای ساختمان قرار دهید، ممکن است در انتهای دیگر سیگنال های ضعیفی دریافت کنید. ولی در نظر داشته باشید اگر روتر را در چنین موقعیتی قرار داده و قدرت سیگنال مناسبی دارید، بهتر است که دیگر این ابزار ها را جا به جا نکنید.
 
برای پوشش حداکثری بهتر است که روتر در ارتفاع قرار داده شود. گذاشتن آن بر روی زمین بسیار ایده بدی است. قرار دادن آن بر روی تاقچه شاید جای مناسبی باشد.
 
روتر را بر رو و یا نزدیک اشیا فلزی هماننند قفسه های فلزی و یا فایل ها قرار ندهید. این ها سیگنال ها را مسدود می کنند. فلز ها و دیوار های سنگی نیز سیگنال های WiFi را مسدود می کنند در حالی که دیوار های چوبی و پلاستیکی معمولا تاثیری بر این سیگنال ها ندارند.
 
شما در ضمن می توانید دیگر منابع اختلالات را نیز از میان بر دارید. برای مثال مایکروویو ها، تلفن های بیسیم ۲٫۴ GHz و کنترل کننده های کودک می توانند در سیگنال های WiFi اختلال ایجاد کنند. من به شخصه از میان رفتن سیگنال های لپ تاپ خود را هنگام روشن بودن مایکروویو تجربه کرده ام. این مایکروویو درست در مسیر لپ تاپ و روتر من قرار داشت.

راه حل چنین مشکلی، جابه جایی هر کدام از این وسایل به نحوی است که دیگر در مسیر هم قرار نگیرند. اگر چنین مشکلی نیز با یک تلفن بیسیم دارید بهتر است تلفن های جدیدی تهیه کنید که فرکانس های ۵٫۸ GHz دارند که در نتیجه تداخلی با فرکانس های روتر شما نخواهند داشت.
 
بهترین کانال WiFi را انتخاب کنید
 
اگر در منطقه ای با تعداد زیادی شبکه WiFi متفاوت هستید – مکان هایی چون مجتمع های مسکونی و یا یک منطقه پر ازدحام مسکونی – به احتمال زیاد شبکه های WiFi همسایگانتان با شما تداخل دارند.
 
برای به حداقل رساندن این تداخل، روتر خود را، به بیشترین میزان ممکن، از مناطق تحت پوشش روتر های دیگر دور نگه دارید. برای نمونه اگر در آپارتمانی روتر خود را درون اطاقی قرار دهید، ممکن است روتر همسایتان درست در پشت دیوار آن اطاق بوده و در فرکانس های شما تداخل ایجاد کند.
 
ولی بهترین کاری که می توانید انجام دهید تغییر دادن کانال وای فای می باشد. شما می توانید به این گزینه از طریق صفحه تنظیمات روتر دسترسی پیدا کنید. دفترچه راهنمای روتر خود را یافته و نحوه انجام این کار را پیدا کنید. اگر چنین دفترچه راهنمایی را نداشتید مطمنا می توانید آن را از اینترنت بیابید. گزینه کانال های وای فای را در نمایه وب روتر خود مشخص کرده و به کانالی با اختلالات و تداخلات کمتر تغییرش دهید.
 
ممکن است برای یافتن بهترین کانال، کمی به آزمون و خطا نیازمند باشید ولی در عین حال می توانید از نرم افزار تحلیلگر وای فای WiFi Analyzer app برای تبلت ها و تلفن ها بهره ببرید. این نرم افزار شبکه های وای فای نزدیک شما را بررسی نموده و کانال های کم ازدحام برای شبکه تان را به شما معرفی می نماید. این نرم افزار تنها برای سیستم های اندرویدی وجود داشته و متاسفانه اپل به دلیل محدودیت های تولید نرم افزاری خود، اجازه ساخت چنین نرم افزاری را نداده است.
 
تمام کاری که باید انجام دهید یافتن موقعیت مناسب و انتخاب کانال وای فای ایده آل برای بهینه سازی شبکه تان می باشد. به طور قطع خریدن روتر جدیدی که از وای فای های مدرن و پیشرفته استاندارد کنونی پشتیبانی کند می تواند توان و سرعت سیگنال را افزایش دهد.

منبع: کلیک


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 ژوئن 2016 ... تقویت قدرت آنتندهی مودم وایفای در ۵ دقیقه. ممکن است با مشکل ضعیف بودن سیگنال های شبکه وای فای خود رو به رو باشید. باید بدانید که میتوانید ...از این رو، لازم است تا روتر ها و مودم هایتان را در موقعیت. ... تقویت قدرت آنتندهی مودم وایفای در ۵ دقیقه ... ده روش برای تقویت آنتن دهی شبکه وای فای خانگی شما -آکا.ممکن است با مشکل ضعیف بودن سیگنال های شبکه وای فای خود رو به رو باشید. باید بدانید که میتوانید این سیگنال ها را با اقدامات متناسب تقویت کنید.1 ژوئن 2016 ... به تراز های ، سیگنال رادیویی و چیز می در آن اختلال کنند. یک قوی می به کارکرد و وسیع بدهد. این لازم تا ها مودم را موقعیت قرار و را قدرت بهینه کنید.1 ژوئن 2016 ... شبکه ظهر چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه 1395 خبر تقویت قدرت آنتندهی مودم وایفای در ۵ دقیقه.تقویت قدرت آنتندهی مودم وایفای در ۵ دقیقه - جام نیوز | خبرپو.18 جولای 2016 ... چگونه قدرت سیگنال مودم وایرلس (Wireless) را افزایش دهیم؟ | ingooneh ..... تقویت قدرت آنتن دهی مودم وای فای دَر ۵ دقیقه - طاها پخشهفته نامه همشهری جوان - علی هادی زاده: عید امسال، یکی از سخت ترین کارها بعد از حرکت انتحاری بوسه سوم و جواب دادن به سوال های شبه فلسفی فامیل، گرفتن رمز و وای فای ...zoomit.ir - زهراشفیعی: امروزه وجود وایفای از اهمیت ویژهای برخوردار است و زمانی که سرعت وایفای کند شود، ارتباطات نیز مختل میشوند. وقتی که شما از وایفای استفاده ...مودمهای wifi تقویت قدرت آنتن در مودم ترفندهای اینترنتی , سرویس ADSL , مودمهای وایفای , تقویت آنتندهی وای فای , دستگاه روتر , شبکههای بیسیم خانگی , نرم افزار ...


کلماتی برای این موضوع

مودم جیبی سیم کارت خور بخریم یا نخریم؟ …منوچهر سلام شاید پایان بازی کمی برای همه عجیب و ناخوشایند باشه ولی نکته در اینه که ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …معرفی اپلیکیشن و بازی زوم یک دستی در نقشه ی گوگل مهمترین محصولات تکنولوژی در سال فناوری اطلاعات و ارتباطات نوشته شده در تاریخ چهارشنبه سیزدهم مرداد ۱۳۸۹ توسط



لینک منبع :تقویت قدرت آنتن‌دهی مودم وای‌فای در ۵ دقیقه

تقویت قدرت آنتن‌دهی مودم وای‌فای در ۵ دقیقه - فروشگاه اینترنتی مودم مارت modemmart.com/blog-post/تقویت-قدرت-آنتن‌دهی-مودم-وای‌فای-۵/ 24 ژانویه 2017 ... تقویت قدرت آنتن‌دهی مودم وای‌فای در ۵ دقیقه ... برای دستیابی به ماکسیمم قدرت سیگنال، آنتن روتر خود را صورت عمودی تنظیم کنید، مستقیما رو به ... تقویت قدرت آنتن دهی مودم وای فای در ۵ دقیقه - onvansho https://onvansho.ir/.../تقویت-قدرت-آنتن-دهی-مودم-وای-فای-در-۵-دقیقه.html تقویت قدرت آنتن‌ دهی مودم وای‌فای در ۵ دقیقه پایگاه خبری. تراز ممکن است با مشکل ضعیف بودن سیگنال های شبکه وای فای خود رو به رو باشید باید . آموزش ساخت یک ... تقویت آنتن مودم وای فای - میهن فایل mihan.flie.ir/تقویت-آنتن-مودم-وای-فای/ 14 مارس 2017 ... تقویت-قدرت-آنتن‌دهی-مودم-وای‌فای-در-۵-دقیقه Cached1 ژوئن ۲۰۱۶ … ممکن است با مشکل ضعیف بودن سیگنال های شبکه وای فای خود رو به رو باشید. آپارات - افزایش انتن دهی وای فای با بطری نوشابه www.aparat.com/.../افزایش_انتن_دهی_وای_فای_با_بطری_نوشابه‎Cached Similarبالا بردن برد آنتن وای فای فقط با یه قوطی نوشابه! بازیگوش. 2,314 بازدید. 1:00 · ترفند افزایش قدرت آنتن مودم وای فای با قوطی نوشابه · ویو ایکس ... افزایش آنتن دهی وای فای مودم وایرلس · سعید ... افزایش قدرت انتن دهی آیفون ۶/۶اس · ShayaN. راههای تقویت قدرت آنتن دهی در مودم های WiFi - پورتال مدارس هوشمند تهران tehransmartschools.ir/Page/3/100‎Cachedتاریخ ارسال محتوا : ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت 0 و 0 دقیقه ... برای تقویت آنتن دهی وای فای مودم، به طور مختصر در این مطلب پنج راهکار را به شما معرفی می کنیم. ده روش برای تقویت آنتن دهی وای‌فای خانگی شما | فارنت farnet.ir/1391/05/23080/10-ways-to-boost-your-home-wifi/‎Cached Similar5 آگوست 2012 ... سیاری از کاربران ایرانی که از سرویس ADSL استفاده می کنند برای راحتی در استفاده و استفاده همزمان توسط گجت های مختلفشان از مودم های وای‌فای ... 5 راه برای تقویت اینترنت Wifi در خانه - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/5-راه-برای-تقویت-اینترنت-wifi-در-خانه/‎Cached3 فوریه 2015 ... این امر باعث می‌شود آنتن‌دهی مودم کمی تقویت شود، به‌علاوه این‌که هزینه‌ای هم ندارد. ... اگر در خانه‌تان 2 تا مودم داشته باشید این کار باعث تقویت قدرت ... بهینه سازی سیگنال وای فای - رزبلاگ 98iranj021.rozblog.com/tag/بهینه-سازی-سیگنال-وای-فای اگر شما نیز قصد دارید محدوده پوشش دهی سیگنال وای فای مودم خود را افزایش داده یا ارتباطی .... تقویت قدرت آنتن‌دهی مودم وای‌فای در ۵ دقیقه - مشرق 1 ژوئن 2016 . راه‌های تقویت قدرت آنتن در مودم‌های وایفای | شب روشن shaberoshan.ir/1146‎Cachedارسال شده در یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲٫ ساعت ۱:۱۱ دقیقه بعد از ظهر by سعید پناهی ... برای تقویت آنتن‌دهی وای فای مودم، به‌طور مختصر در این مطلب پنج راهکار را به شما ... چگونه محدوده آنتن دهی وای فای را افزایش دهیم؟ - گویا آی تی www.gooyait.com/.../wi-fi-signal-strength-lost-antenna-cable-length.html‎Cached22 نوامبر 2016 ... اگر به هر دلیلی مودم وای فای شما، محدوده زیادی از منزل تان را پوشش دهی ... 27 دقیقه قبل بدون دیدگاه .... البته این میزان برابر با یک چهارم چیزی است که در واقعیت با آن روبرو هستیم (هر ۳ دسی‌بل معادل ۵۰ درصد کاهش یا افزایش قدرت سیگنال است). ... می کند اما اگر از وای فای ۵ گیگاهرتزی استفاده کنید، این ارقام به میزان ...