مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه

[ad_1]

 

کد مطلب: 420105

روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد

داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه

بخش دانش و فناوری الف،13 آذر95

با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های نیم دقیقه‌‌ای و کارکرد مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه محاسبه می‌‌شود.

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲

 خبرگزاری فارس، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 246 مورخ 23/08/1395 درخواست اصلاح مصوبه شماره 6 جلسه شماره 237 مورخ 22/03/1395 در خصوص مبنای محاسبه تعرفه تلفن ثابت را بررسی کرد و بندهای 4 و 5 مصوبه مذکور به شرح زیر اصلاح و تصویب شد.

به این ترتیب طبق بند 4 این مصوبه، محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و محاسبه خواهد شد.

قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب خواهد شد.

همچنین با تصمیم جدید و طبق بند 5 مصوبه نیز محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان­‌های نیم دقیقه‌ای محاسبه می‌­شود.

قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس ثانیه انجام و برای کارکردهای زیر 30 ثانیه به بالا به نیم دقیقه (30 ثانیه) گرد و محاسبه می­شود.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ تلفن ثابت

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

الف فناوریگروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه الف انفجار آنتالیای ترکیه را لرزاندشبکه اسکای نیوز امروز سه‌شنبه از انفجاری جدید در ترکیه خبر داد به گزارش ایسنا، به الف فناوری گروهی از محققان شرکت مایکروسافت پیش بینی های جالبی درباره آینده فناوری در یک دهه آینده الف انفجار آنتالیای ترکیه را لرزاند شبکه اسکای نیوز امروز سه‌شنبه از انفجاری جدید در ترکیه خبر داد به گزارش ایسنا، به نقل از



لینک منبع :داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه

الف - داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه alef.ir/vdcjyyexiuqe8vz.fsfu.html?420105‎Cached3 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های ... داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل ۳۰ ثانیهاستانی یک دقیقه | خبر از ما www.khabarazma.com/467943 با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت ... داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل ۳۰ ثانیهاستانی یک دقیقه ... انجام و برای کارکردهای زیر 30 ثانیه به بالا به نیم دقیقه (30 ثانیه) گرد و محاسبه میشود. داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه - قطره www.ghatreh.com/.../داخل-حداقل-مکالمه-ثابت-موبایل-ثانیهاستانی-دقیقه 3 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان های ... الف - نحوه محاسبه تعرفه در مکالمات زیر یک دقیقه t2.amedia.ir/vdcipya5zt1aqu2.cbct.html?467031 کارکردهای مشترکین برای تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت و یا مکالمات تلفن ثابت ترابردپذیر به ... داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه. محاسبه کارکرد تماس تلفن ثابت با موبایل 30 ثانیه‌ای شد | زومیت ... khabarone.ir/.../محاسبه-کارکرد-تماس-تلفن-ثابت-با-موبایل-۳۰-‌ثانیه‌ای-شد 3 دسامبر 2016 ... محاسبه‌ی کارکرد تماس از تلفن ثابت با موبایل اصلاح شد تا کاربران هزینه‌ی ... داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه, الف ... فارس خبر می‌دهد روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد/ حداقل ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950906000850‎Cached3 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات ... کرد/ حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیه، داخل استانی یک دقیقه. دانش و فناوری - اخبار روز ایران و جهان sumnews.ir/category/65/دانش-و-فناوری?page=14 3 دسامبر 2016 ... کد مطلب: 420105 روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه بخش دانش و فناوری ... محاسبه مکالمه تلفن ثابت با موبایل براساس زمان های 30 ثانیه ای شد https://onvansho.ir/.../محاسبه-مکالمه-تلفن-ثابت-با-موبایل-براساس-زمان-های-30-ثانیه-ای-شد.html تعرفه‌های تلفن تغییر می کند می‌شدهر دقیقه مکالمه با های تلفن ثابتموبایل ای محاسبه . ... الف داخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه. داخل حداقل ... دخترآرش درکیمیا - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/دخترآرش_درکیمیا‎Cachedداخل حداقل مکالمه ثابت با موبایل 30 ثانیهاستانی یک دقیقه · ۵ نشانه احتیاج بیشتر به پتاسیم · آموزش تعیین زمان انقضا برای فایل های اشتراک گذاشته شده در. تعرفه تلفن ثابت - مخابرات استان تهران www.tct.ir/?siteid=1&pageid=596‎Cached Similarهر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی ... *حداقل کارکرد هر خط تلفن ثابت در روستاها به صورت ماهانه به میزان ۲۰۰ دقیقه (درون استانی) معادل ۹۰۰۰ ریال و برای ...