مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد

[ad_1]

پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 برای عموم کاربران منتشر شد.

امروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۰.۲ را برای عموم کاربران عرضه کرد. همزمان این بروزرسانی برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان نیز در دسترس قرار گرفت.

در این آپدیت شاهد تغییرات گسترده و مهمی نیستیم، اما بعضی از باگ‌ها و مشکلات نسخه‌ی چهارم بتای iOS 10.2، مانند پاک شدن محتوای اپلیکیشن TV توسط بعضی از نسخه‌های آی‌تیونز یا خروج ناگهانی از اپلیکیشن TV هنگام استفاده از آیپاد تاچ در این نسخه برطرف شده است.

البته در این نسخه همچنان مشکل بازگرداندن اپلیکیشن TV در صورت پاک شدن، برطرف نشده است؛ علاوه بر این سیستم درخواست کمک تازه‌ی اپل (SOS) که پیش از این برای اپل واچ منتشر شده بود و در دومین نسخه‌ی بتا آی‌او‌اس ۱۰.۲ شاهد آن بودیم، هنوز محدود به کشور هند باقی مانده است.

دریافت نسخه‌های بتا آی‌اواس بهترین راه برای تجربه‌ی امکانات جدیدی است که اپل برای کاربران در نظر گرفته است. اگر در Beta Program اپل عضو شده باشید، می‌توانید هم‌اکنون این نسخه را به شکل OTA دریافت کنید و اگر عضو این برنامه نیستید، کافی است با مراجعه به این لینک ثبت نام کنید.

البته اگر حوصله‌ی دانلود تک‌تک نسخه‌های بتا را ندارید؛ بهتر است منتظر عرضه‌ی نسخه نهایی آی‌او‌اس ۱۰.۲ باشید که قاعدتا تا چند هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کردامروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۰۲ را برای عموم کاربران عرضه کرد همزمان اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کرد …اپل امروز پنجمین نسخه‌ی بتا را با هدف برطرف کردن مشکلات و باگ‌های نسخه‌ی قبلی اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کرد …پنجمین نسخه ی بتا برای عموم اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کرداپل پنجمین نسخه ی بتا را برای عموم منتشر کرد اپلپنجمیننسخهیبتااپل پنجمین نسخه ی بتا را برای عموم منتشر کرد دانشنامه نرم افزار ایرانپنجمین اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کردپنجمین نسخه‌ی بتا برای عموم کاربران منتشر شد به گزارش شفاف،امروز اپل بتای پنجم اپل پنجمین نسخه ی بتا را برای عموم منتشر کرداپل پنجمین نسخه ی بتا را برای عموم منتشر کرد پنجمین نسخه ی بتا برای عموم اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کرد پنجمین نسخه‌ی بتا برای عموم کاربران منتشر شد پنجمین نسخه‌ی بتا برای عموم کاربران اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کردفیلد های ضروری را پر کنید نام خود را وارد کنید ایمیل خود را وارد کنیداپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کرداپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای ۱۰۲ را برای عموم برای اپل واچ منتشر اپل پنجمین نسخه‌ی بتا را برای عموم منتشر کرد پنجمین نسخه‌ی بتا برای عموم کاربران منتشر شد لینک اصلی در اپل پنجمین نسخه‌ی بایگانی اپل اپسسایت دانلود آیفون آیپد مک اخبار و لینک های مفید جیلبریک تا ۹٫۳٫۳ با نسخه انگلیسی پانگو و ویندوز آموزش نصب بایگانی اپل اپسسایت دانلود آیفون آیپد مک اخبار و لینک های مفید جیلبریک تا ۹٫۳٫۳ با نسخه انگلیسی پانگو و ویندوز آموزش نصب سامسونگ زومیت سامسونگ با رونمایی از نسخه‌ی مشکی براق گلکسی اس ۷ اج، هفتمین رنگ از این گوشی هوشمند را رونمایی شد زومیت چهار شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ هواوی فردا بروزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی های میت و پی منتشر می تاریخ ساعت تعداد مشاهده ال‌ جی جی به شارژ بی سیم و قابلیت ضد آب مجهز خواهد شد خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری احتمال محکوم شدن رونالدو به ۶ سال زندان برف و سرما مدارس اردبیل را تعطیل کرد سقوط بالگرد در بانه کالا قیمت تلویزیون ، خرید موبایل ، خرید لوازم خانگی خرید لوازم خانگی محصولات دیجیتال و لوازم شخصی بصورت مستقیم از شهر تجاری بانه



لینک منبع :اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد

اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/3/.../apple-releases-ios-10-2-public-beta-5/‎Cached4 دسامبر 2016 ... اپل امروز پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را با هدف برطرف کردن مشکلات و باگ‌های نسخه‌ی قبلی منتشر کرد. دریا سرور - اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد https://daryaserver.com/اپل-پنجمین-نسخه‌ی-بتا-ios-10-2-را-برای-عموم-من/ امروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۰.۲ را برای عموم کاربران عرضه کرد. همزمان این بروزرسانی برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان نیز در دسترس قرار گرفت. اپل پنجمین نسخه بتای iOS 10.2 را منتشر کرد itresan.com/148856/اپل-پنجمین-نسخه-بتای-ios...منتشر-کرد/.html اپل پنجمین نسخه بتای عمومی iOS 10.2 را منتشر کرد. اپل این آپدیت را برای توسعه‌دهندگان امروز انتشار داد. این آپدیت تغییرات زیادی ندارد. اما یکی از اشکالات ن. اپل پنجمین نسخه ی بتای iOS 10.2 را برای توسعه دهنگان و کاربران ... justtech.ir/.../اپل-پنجمین-نسخه-ی-بتای-ios-10-2-را-برای-توسعه-د/‎Cached3 دسامبر 2016 ... روز گذشته شرکت اپل پنجمین نسخه ی بتای iOS 10.2 را برای توسعه دهنگان و کاربران عمومی خود (Public Beta) منتشر کرد . برای اطلاعات تکمیلی و ... اپل پنجمین نسخه ی بتا ios 10.2 را برای عموم منتشر کرد khabarooz.com/post/5550 امروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی او اس ۱۰.۲ را برای عموم کاربران عرضه کرد. همزمان این بروزرسانی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز در دسترس قرار گرفت. اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد - گلپونه https://golpune.ir/.../اپل-پنجمین-نسخه‌ی-بتا-ios-10-2-را-برای-عموم-من/‎Cachedامروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۰.۲ را برای عموم کاربران عرضه کرد. همزمان این بروزرسانی برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان نیز در دسترس قرار گرفت. طراحی سایت | اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد www.naw3.com/.../اپل-پنجمین-نسخه‌ی-بتا-ios-10-2-را-برای-عموم-منتشر-کرد امروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۰.۲ را برای عموم کاربران عرضه کرد. همزمان این بروزرسانی برای برنامه نویسان و توسعه‌دهندگان نیز در دسترس قرار گرفت. تک شات | اپل پنجمین نسخه بتای iOS 10.2 را عرضه کرد www.techshot.ir/operatingsystem/103043 3 دسامبر 2016 ... اپل امروز پنجمین نسخه بتای آپدیت iOS 10.2 را در اختیار توسعه دهندگان و اعضای برنامه Public Beta قرار داد. با توجه به تغییرات بسیار جزیی و ... اپل پنجمین نسخه بتای iOS 10.2 را عرضه کرد » طراحی سایت و ... sefaresh.net/donya-fanavari/8185--ios-102-.html‎Cachedاپل امروز پنجمین نسخه بتای آپدیت iOS 10.2 را در اختیار توسعه دهندگان و اعضای برنامه Public Beta قرار داد. با توجه به تغییرات بسیار جزیی و مشکلات شناخته شده ... . . . اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را واسه ی عموم منتشر کرد. . امروز ... torshideha.ir/اپل-پنجمین-نسخه‌ی-بتا-ios-10-2-را-واسه-ی-عموم/ اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را واسه ی عموم منتشر کرد. . امروز اپل بتای پنجم سیستم عامل آی‌او‌اس ۱۰.۲ را واسه ی عموم کاربران عرضه کرد. همزمان این بروزرسانی واسه ی ...