مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید

[ad_1]

 وب سایت سوران: امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب است. تنها تفاوتی که با کیک های دیگر دارد، وجود کدو سبز در آن است.

مواد لازم:

  • آرد 110 گرم
  • آرد شیرینی پزی (آرد گندم) 1/2 فنجان
  • شکر 280 گرم
  • پودر نارگیل 1/2 فنجان
  • جوش شیرین 2 قاشق چای خوری
  • نمک 1 قاشق چای خوری
  • دارچین 2 قاشق چای خوری
  • جوز 1/4 تا 1/2 قاشق چای خوری
  • زنجبیل 1/16 قاشق چای خوری
  • روغن کانولا 3 قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ  2 عدد
  • وانیل 1 قاشق چای خوری
  • کدو سبز (رنده شده، با پوست) 2 فنجان
  • کنسرو آناناس 1 عدد

 

مواد اولیه رویه کیک :

 

  • کره (نرم شده) 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای (کم چرب، نرم شده) 225 گرم
  • پودر شکر 450 گرم
  • آب آناناس 2 قاشق چای خوری
  • گردو (خرد شده) به مقدار لازم

 

طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز 

طرز تهیه:

 

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) گرم کنید.

 

برای تهیه کیک، به آرامی مقداری آرد داخل پیمانه اندازه گیری بریزید. آرد، شکر، پودر نارگیل، جوش شیرین، نمک، دارچین، جوز و زنجبیل را داخل یک کاسه بزرگ مخلوط کنید و خوب با هم زن مخلوط کنید.

 

روغن، تخم مرغ و وانیل را خوب مخلوط کنید و بعد کدو را اضافه کرده و هم بزنید و در آخر مخلوط آرد گندم و آناناس را به آن بیفزایید. خمیر باید سفت و خشک باشد طوری که وقتی در دست میگیرید تکه تکه نشود ولی اگر خیلی خشک بود مقداری کمی از آب آناناس به آن اضافه کنید.

 

خمیر را داخل قالب 22 در 33 سانتیمتری چرب شده قرار دهید و به مدت 33 تا 35 دقیقه داخل فر بگذارید تا کاملا مغز پخت شود سپس بگذارید داخل قفسه کاملا خنک شود.

 

طرز تهیه لایه خامه ای کیک:

 

کره و پنیر خامه ای را داخل یک کاسه بزرگ مخلوط کنید و با هم زن برقی با سرعت معمولی هم بزنید تا یکدست و یکنواخت شود و بعد با پودر شکر و آب آناناس مخلوط کنید.

 

در صورت نیاز، به مواد رویه خامه ای مقداری شیر یا آب آناناس اضافه کنید.

 

لایه خامه آماده شده را روی کیک بریزید و پخش کنید. میتوانید در صورت تمایل روی کیک را با گردو تزیین نمایید.

نکته:

 

 در صورتی که کدو سبزتان بزرگ است، قبل از رنده کردن، هسته هایش را بیرون بیاورید تا زیاد آبکی نشود.

 

 این کیک را میتوانید با جایگزین کردن کدو سبز با هویج به کیک هویج تبدیل کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه …طرز تهیه چیزکیک بعد چیز کیک اشتهابرانگیز رو با آناناس و مروارید های خوراکی تزئین کنید انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت ساده و آسان …طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن این اسنک قارچ و گوشت خوشمزه رو عرض دقیقه درست کنید…طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان آموزش درست کردن ژله تزریقیتصویرسوپ سبز یک پیش غذای خیلی خوشمزه در روزهای سرد سوپ سبز با طعمی تازه به همراه لوبیا سبز آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع کیک…کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز مطبخ رویا کیک یخچالی با بیسکویتدوستان عزیزم سلام این هم یک یک کیک که نیاز به فر نداره و درست کردنش هم وقت زیادی نمی غذای رژیمی و لاغری آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریآشپزی شیرینی و دسردر این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای طرز تهیه چیز کیک، چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت آکا طرز تهیه چیزکیک بعد چیز کیک اشتهابرانگیز رو با آناناس و مروارید های خوراکی تزئین کنید انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش پخت کیک چیز کیک یخچالی با پایه بیسکویت ساده و آسان عکس طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و این اسنک قارچ و گوشت خوشمزه رو عرض دقیقه درست کنید عکس طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان مطبخ رویا کیک یخچالی با بیسکویت دوستان عزیزم سلام این هم یک یک کیک که نیاز به فر نداره و درست کردنش هم وقت زیادی نمی بره آموزش آشپزیآموزش شیرینی پزیانواع کیکنوشیدنیدسرسوپ کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر غذای رژیمی و لاغری آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش چای سبز و آبغوره رو که همه می دونن من روزی دو لیوان چای سبز می خورم شبا هم قبل خواب یه استکان آشپزی شیرینی و دسر در این مطلب کیک روغن زیتون را به شما آموزش داده ایم، همانطور که ملاحظه می کنید، به جای روغن



لینک منبع :با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید

با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../با-آناناس-و-کدو-سبز-کیک-درست-کنید‎Cached4 دسامبر 2016 ... با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید. امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب ... با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید - آکا - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/cake1/news20174302028630625.html‎Cached30 آوریل 2017 ... آکاایران: به گزارش آکاایران: امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب است. با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید - آکا - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news20161241094793828.html‎Cached4 دسامبر 2016 ... امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب است. تنها تفاوتی که با کیک های دیگر ... با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/news/با-آناناس-و-کدو-سبز-کیک-درست-کنید/4479266 وب سایت سوران: امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب است. تنها تفاوتی که با ... با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید - کمونه | دمادم https://damadam.ir/news/با-آناناس-و-کدو-سبز-کیک-درست-کنید/4487913 امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب است. تنها تفاوتی که با کیک های دیگر دارد، وجود کدو سبز ... با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید - خبرلند khabarland.com/news/9491/با-آناناس-و-کدو-سبز-کیک-درست-کنید‎Cached16 دسامبر 2016 ... با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب ... میهن مگ - با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید https://mihanmag.com/.../با_آناناس_و_کدو_سبز،_کیک_درست_کنید‎Cached4 دسامبر 2016 ... میهن مگ : وب سایت سوران: امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان عصرانه مناسب است. تریبون - با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید 3bune.ir/post/PsBfSJ18r9/با_آناناس_و_کدو_سبز،_کیک_درست_کنید 4 دسامبر 2016 ... تنها تفاوت این است که با دیگر کیک. وجود دارد که کدو سبز در آن. مواد لازم: آرد 110 گرم آرد شیرینی پزی (آرد گندم) 1/2 فنجان شکر 280 گرم پودر ... صبح نو » با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید www.sobheno.ir/other/با-آناناس-و-کدو-سبز،-کیک-درست-کنید/ 5 دسامبر 2016 ... با آناناس و کدو سبز، کیک درست کنید. وب سایت سوران: امروز هم قرار است در این مطلب نوعی کیک به شما آموزش دهیم که هم مناسب مهمانی هاست و هم به عنوان ... طرز تهیه کیک با آناناس و کدو سبز - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/.../prepare-pineapple-cake-zucchini/‎Cachedدر این مقاله قصد داریم آموزش طرز تهیه کیک با آناناس و کدو سبز قرار دهیم که هم مناسب مهمانی هاست ... آموزش نحوه درست کردن بستی سنتی خانگی ساده و خوش طعم ... روغن، تخم مرغ و وانیل را خوب مخلوط کنید و بعد کدو را اضافه کرده و هم بزنید و در آخر مخلوط آرد ...