مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انتخاب پرده آشپزخانه مناسب

[ad_1]

نکاتی در انتخاب پرده آشپزخانه مناسب از جمله مدل پرده رنگ پرده طرح پرده آشپزخانه و نحوه‌ی شست و شوی پرده‌های مختلف

 مدل پرده آشپزخانه ، مدل پردهای جدید ، مدل پرده جدید ، پرده آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه محسوب می‌شود و خانم‌ها بیشتر وقتشان را در آن‌‌جا می‌گذرانند از این‌رو باید به زیبایی آن اهمیت داد.یکی از لوازم خانه که تاثیر زیادی بر زیبایی و هماهنگی آشپزخانه دارد، پرده است که در هنگام خرید و انتخاب آن باید دقت شود.

انتخاب پارچه مناسب برای پرده آشپزخانه

مهم‌ترین نکته در مورد پرده‌ی آشپزخونه انتخاب پارچه‌ای مناسب است که باید دارای رنگ ثابت و مقاوم در برابر نور باشد تا در اثر تابش نور خورشید تغییر رنگ ندهد و به اصطلاح بور نشود. پارچه‌های نخی معمولا بهترین انتخاب برای پرده‌ها هستند چون پرده ی آشپزخونه بیشتر از پرده‌ی سایر جاها شسته می‌شود و پارچه‌های نخی نیز در مقابل شستشو  بسیار مقاوم هستند.

 مدل پرده آشپزخانه ، مدل پردهای جدید ، مدل پرده جدید ، پرده آشپزخانه

انتخاب رنگ مناسب پرده آشپزخانه

رنگ‌ها تاثیر بسزایی در کوچک یا بزرگ نشان دادن فضا دارند پس سعی کنید دقت بیشتری در انتخاب رنگ داشته باشید. اگر آشپزخانه کوچک دارید بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. اگر میزان تابش نور خورشید به داخل آشپزخانه زیاد است بهتر است که از پارچه‌های تیره تر استفاده کنید تا میزان نور رو کنترل کنید. مهم‌ترین مساله درباره آشپزخانه تحریک اشتها است بنابراین در انتخاب رنگ پرده آشپزخانه باید سراغ رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی ملایم بروید. درواقع هر رنگی که یادآور مواد طبیعی باشند، برای آشپزخانه مناسب است به غیر از رنگ های سرد و خنثی که به طور کلی اشتهای افراد، ذوق و سلیقه آشپز را کور می‌کنند. همچنین رنگ پرده آشپزخانه باید با لوازم خاص آن و دکوراسیونی که برایش تعریف شده همخوانی داشته باشد به خصوص رنگ کابینت‌های خانه که در انتخاب رنگ پرده بسیار مهم هستند.

 مدل پرده آشپزخانه ، مدل پردهای جدید ، مدل پرده جدید ، پرده آشپزخانه

طرح پارچه

با توجه دیوار‌های آشپزخونه خود طرح پارچه رو انتخاب کنید. اگر کاشی‌های طرح دار و شلوغ در آشپزخانه دارید بهتراست که پرده‌ی ساده برای این مکان طراحی کنید و برعکس پارچه های طرح‌دار روی دیوار‌های ساده بسیار زیباتر به نظر میایند.


نکاتی در مورد انتخاب پرده مناسب

  • در مورد رنگ و طرح پارچه خوب فکر کنید. پرده‌ها بسیار جلب نظر می‌کنند و تاثیر زیادی روی اتاق شما خواهند داشت.
  •  در مورد مقدار پارچه مضایقه نکنید. سخاوتمندانه عمل کنید. پرده‌ها حداقل باید دو برابر عرض پنجره باشند. حتی اگر بیش‌تر مواقع آن‌ها را  جمع نگه دارید. 
  • همچنین پرده باید به اندازه کافی بلند باشد. اگر می‌خواهید شیک و زیبا به نظر برسد، آن را بلندتر انتخاب کنید تا روی زمین را بگیرد و اگر می‌خواهید تمیز جلوه کند، بهتر است تا نزدیک زمین باشد. اما هرگز نباید ارتفاع پرده بلندتر از این دو حالت باشد. پرده‌های خیلی کوتاه ناقص به نظر می‌رسند. بنابر این بهتر است پارچه را بلندتر انتخاب کرده و برای کوتاه‌تر شدن پایین پرده را تو بگذارید.
  •  برای کنترل درجه حرارت و مقدار نور از پارچه‌های مناسب استفاده کنید. پارچه‌های کتان نور را از خود عبور می دهند و پوشش مناسبی برای گرم‌تر شدن اتاق در زمستان و خنک‌تر بودن آن در تابستان هستند. پوشش‌های ضخیم به دلیل جلوگیری از ورود نور، برای اتاق‌‌خواب‌ها مناسبند و برای آشپزخانه ها کاربردی ندارند.
  •  در انتخاب میله پرده دقت کنید. گیره و میله پرده باید متناسب با پارچه باشند.
  •  پارچه‌های سنگین‌تر مانند مخمل را باید روی میله‌های بزرگ و حتی دکوری آویزان کرد در حالی که برای پرده‌های ابریشمی سبک و پارچه‌های نازک می‌توان از میله‌های ظریف‌تر استفاده کرد.
  • می‌گویند میله‌ پرده باید با بقیه وسایل اتاق هماهنگ باشد پس در انتخاب آن‌ها دقت کنید. مثلا اگر جنس میز و صندلی شما طلق شیشه‌ای است، میله پرده و اتصالات آن هم باید با آن هماهنگ باشد.
  •   بست‌ها و سر میله‌های پرده ممکن است جزیی به نظر برسند اما وقتی روی میله قرار می‌گیرند، جلوه پرده را کامل می‌کنند.
 مدل پرده آشپزخانه ، مدل پردهای جدید ، مدل پرده جدید ، پرده آشپزخانه

شستشوی پرده آشپزخانه

سعی کنید شستشوی پرده‌های ضخیم و آستردار رو در خونه انجام ندهید و آن را به خشکشویی ببرید. پرده‌ها رو با ماشین لباس شویی و با حرارت پایین بشورید و برای نرم شدن آن‌ها از نرم کننده‌ی لباس استفاده کنید. به محض تمام شدن شستشو، پرده‌های نمدار رو روی میله پرده نصب کنید تا روی پرده چروک نیفتد.

 مدل پرده آشپزخانه ، مدل پردهای جدید ، مدل پرده جدید ، پرده آشپزخانه

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج زیباترین مدل های پرده آشپزخانه تصاویرمدلپردهآشپزخانهانتخاب مدل پرده آشپزخانه و استفاده از پرده مناسب در آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی مدل های پرده، جدیدترین مدل های پرده اتاق پذیرایی …دکوراسیون پرده آشپزخانه مدل پرده های باکلاس مجلسی در سال جدید مدل پرده امروزی اتاق دقت در انتخاب همسر مناسب، انتخاب همسر، انتخاب زن، انتخاب دقت در انتخاب همسر سن مناسب ازدواج به نقل از آکاایران در خصوص ازدواج، فرد در مرحله مدل آشپزخانه ی جزیره ای دکوراسیون فرش آنلاینطراحی جزیره ای آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه مدرن دکوراسیون آشپزخانه اوپن کاشی های تخفیف های کالاهای خانه و آشپزخانه تخفیفانتخفیفانهایکالاکالاهای متنوع خانه و آشپزخانه را با تخفیف خریداری کنید محصولاتی از قبیل انواع ظروف دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون …دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون دکوراسیون آشپزخانه مدل از جدیدترین مدلهای …دکوراسیون آشپزخانه مدل از جدیدترین مدلهای دکوراسیون آشپزخانه مدرنعکسعکسهای زیبا جدیدترین دکوراسیون آشپزخانهدکوراسیون آشپزخانه ، ارائه دهنده جدید ترین و شیک ترین مدل دکوراسیون آشپزخانه مدل پرده های جدید و مدرن برای اتاق پذیرایی عکسمدل پرده پرده زیبا پرده سلطنتی پرده مدرن پرده شیکمدل پرده های جدید و مدرن برای زیباترین مدل های پرده آشپزخانه تصاویر مدلپردهآشپزخانه انتخاب مدل پرده آشپزخانه و استفاده از پرده مناسب در آشپزخانه تاثیر زیادی در زیبایی نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج نقاشی دقت در انتخاب همسر مناسب، انتخاب همسر، انتخاب زن، انتخاب شوهر دقت در انتخاب همسر سن مناسب ازدواج به نقل از آکاایران در خصوص ازدواج، فرد در مرحله اول مدل آشپزخانه ی جزیره ای دکوراسیون فرش آنلاین آشپزخانه های جزیره دار می توانند به عنوان قلب خانه های مدرن نامبرده شوند چرا که این نوع آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه، چیدمان آشپزخانه، آشپزخانه زیبا دکوراسیون آشپزخانه،لوازم تزئینی برای داشتن آشپزخانه‌ای زیبا،دکوراسیون داخلی آشپزخانه فتودراپهپرده تصویری فتو شرشره پرده های شرشره یا ریسه ای به صورت یک تکه برش خورده مانند شید تصویری که یک سانت یک دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزلپردهدکوراسیون داخلی منزللوستردکوراسیون آشپزخانه دکوراسیوندکوراسیون دکوراسیون آشپزخانه مدل از جدیدترین مدلهای دکوراسیون دکوراسیون آشپزخانه مدل از جدیدترین مدلهای دکوراسیون آشپزخانه مدرنعکسعکسهای زیبا از جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه ، ارائه دهنده جدید ترین و شیک ترین مدل دکوراسیون آشپزخانه امیدوارم با مدل پرده اشپزخانه پارچه پرده آشپزخانه پرده اشپزخانه شیک جدیدترین مدل پرده اشپزخانه مدل پرده اشپزخانه ایرانی انواع پرده اشپزخانه پرده آشپزخانه پرده اشپزخانه واتاق خواب



لینک منبع :انتخاب پرده آشپزخانه مناسب

Images for انتخاب پرده آشپزخانه مناسب ترفند های انتخاب پرده مناسب برای هر قسمت خانه - نمناک namnak.com/چگونه-برای-هر-قسمت-خانه-پرده-انتخاب-کنیم.p33240‎Cachedپرده و پرده ی مناسب برای اتاق خواب و کدام پرده برای آشپزخانه بهتر است و چگونه پرده برای پذیرایی انتخاب کنیم و نکات مهم برای پرده خریدن در نمناک. نکات کاربردی در انتخاب پرده آشپزخانه • دونفره https://www.2nafare.com/نکات-کاربردی-در-انتخاب-پرده-آشپزخانه/‎Cachedعلاوه بر نکاتی که در مطلب آشپزخانه در دکوراسیون داخلی راجع به انواع آشپزخانه ها ذکر کردیم امروز میخوام نکات کاربردی در انتخاب پرده ی مناسب برای آشپزخونه و ... انتخاب پرده آشپزخانه مناسب | ستاره setare.com/fa/news/7341/انتخاب-پرده-آشپزخانه-مناسب‎Cached3 دسامبر 2016 ... نکاتی در انتخاب پرده آشپزخانه مناسب از جمله مدل پرده رنگ پرده طرح پرده آشپزخانه و نحوه‌ی شست و شوی پرده‌های مختلف. راهنمای انتخاب پرده مناسب برای آشپزخانه (مدل های جدید) | مجله خبری ... https://blog.ihome.ir/راهنمای-انتخاب-پرده-مناسب-برای-آشپزخا/‎Cached1 ژانویه 2017 ... با توجه به انتخاب نوع پرده، آشپزخانه به محلی تبدیل می‌شود که بیشترین تنوع را خواهد داشت. زینت بخشیدن به پنجره آشپزخانه با یک پرده مناسب، ... برای خرید پرده آشپزخانه به این نکات مهم توجه کنید | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/interior-spaces/.../26669‎Cached22 ژوئن 2015 ... پرده، خرید پرده، انتخاب پرده، آشپزخانه، پرده آشپزخانه، برای خرید پرده آشپزخانه به این نکات مهم توجه کنید، رنگ پرده، پرده مناسب برای آشپزخانه. انتخاب پرده آشپزخانه مناسب از نظر رنگ و جنس-پرشین پرشیا www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid...53...‎Cached4 آوریل 2017 ... انتخاب پرده آشپزخانه مناسب از نظر رنگ و جنس,برای انتخاب طرح و رنگ پرده آشپزخانه ، ترکیب رنگی فضا مهم است و بر اساس دکوراسیون آشپزخانه ... راهنمای انتخاب پرده اتاق خواب - بیتوته www.beytoote.com/.../skill/choosing-bedroom1-curtains1.html‎Cachedهمان طور که گفته شد برای انتخاب یک پرده ی مناسب در فضای اتاق خواب باید گزینه هایی همچون جنس، رنگ و نوع دوخت و مدل پرده را در نظر بگیرید، تا بتواند ظاهر ... نکته هایی مهم برای انتخاب پرده آشپزخانه - بیتوته www.beytoote.com/.../skill/choosing1-kitchen-curtains1.html‎Cachedپرده آشپزخانه خرید پرده آشپزخانه نکاتی برای خرید پرده آشپزخانه,مدل پرده آشپزخانه ,انتخاب ... اگر دیوار های آشپزخانه طرح دارند، انتخاب پرده ساده مناسب تر خواهد بود. راهنمایی و نکاتی برای انتخاب، خرید و نصب انواع پرده های منزل - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/skill/help2-tips-screens.html‎Cached Similarراهنمای انتخاب پرده راهنمای خرید و نصب پرده, نکاتی برای خرید پرده, راهنمای ... در مورد انتخاب و نصب پرده, زمان مناسب نصب پرده,مهارت های انتخاب و نصب پرده. ... هیچگاه لازم نیست که پارچه های مخمل را برای آشپزخانه استفاده کنید زیرا تنها انها را هدر داده اید.