مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید

[ad_1]

در این ساختنی یاد می‌گیرید چطور به حلقه آویز قلاب بافی چراغ‌های رنگی اضافه کنید. ساخت این حلقه آویز بسیار ساده است و فقط نیاز به مهارت‌های اولیه قلاب بافی دارد. چراغ‌های داخل حلقه قلاب بافی هم یک کابل LED است و به همین خاطر هیچگونه اتصالت الکترونیکی یا ساخت مداری لازم نیست. با ساختنی همراه باشید.

از این حلقه آویز قلاب بافی می‌توانید به عنوان چراغ دیواری استفاده کنید یا آن را از سقف آویزان کنید. همچنین می‌توانید آن را با پروژه‌های دیگر ترکیب کنید و در کاردستی‌های دیگرتان استفاده کنید.

گام اول : وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز
وسایل مورد نیاز
  • کابل LED
  • نخ قلاب بافی به رنگ کرم
  • میل قلاب بافی ۸ میلیمتری
  • قیچی

برای بافت این حلقه قلاب بافی فقط به دو نوع بافت نیاز دارید. یکی گره نامرئی و دیگری بافت پایه کوتاه. برای ایجاد پایه کوتاه باید میل را داخل گره بعدی قرار بدهید، نخ را رویش بکشید و آن را از گره رد کنید، سپس دوباره نخ را رویش بکشید و نخ را از دو حلقه روی میل بکشید.

گام دوم : بافت را شروع کنید

بافت حلقه آویز را از سر داخلی لوله LED شروع کنید و ابتدا یک گره نامرئی بزنید. زدن اولین گیره روی لوله کمی‌سخت است اما خیلی زود دست تان راه می‌افتد. بعد از ایجاد گره اول، دور لوله را با بافت‌های پایه کوتاه بپوشانید.

گام سوم : لوله را با نخ بپوشانید

همین طور در طول لوله پیش بروید و آن را با بافت‌های پیاه کوتاه بپوشانید. سعی کنید بین بافت‌ها هیچ شکافی وجود نداشته باشد.

گام چهارم : اگر نخ تان تمام شد، چکار کنیم؟

می‌توانید رنگ نخ را عوض کنید یا با همان رنگ ادامه بدهید. برای اتصال نخ جدید باید آخرین حلقه بافت را با نخ جدید بزنید و دوخت حلقه را با آن ادامه بدهید.

حلقه آویز قلاب بافی چراغ دار آماده است

وقتی همه سطح لوله LED را با نخ قلاب بافی پوشاندید، می‌توانید سر نخ را با یک گره نامرئی ببندید. سپس لوله را به شکل دایره (یا هر شکل دیگر) بپیچانید و آن را با نخ معمولی ثابت کنید. لوله LED را به پریز برق یا منبع تغذیه استفاده کنید و از زیبایی حلقه آویز قلاب بافی شده لذت ببرید.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ‌های توکار رنگی بسازید

توضیح کوتاه

ساخت این حلقه آویز نیاز به آشنایی با الکترونیک ندارد.

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید



لینک منبع :حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید

Images for حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1395/09/49366‎Cached3 دسامبر 2016 ... در این ساختنی طرز ساخت حلقه آویز قلاب بافی شده را یاد می گیرید که داخل چراغ دارد. ساخت این حلقه آویز نیاز به آشنایی با الکترونیک ندارد. حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید - لیست اخبار newslist.ir/news/sci-tech/.../t/حلقه-آویز-قلاب-بافی-شده-با-چراغ‎Cached3 دسامبر 2016 ... در این ساختنی یاد می گیرید چطور به حلقه آویز قلاب بافی چراغ های رنگی اضافه کنید ساخت این حلقه آویز بسیار ساده است و فقط نیاز به مهارت های ... وسایل مورد نیاز ساخت حلقه - onvansho https://onvansho.ir/result/وسایل-مورد-نیاز-ساخت-حلقه.html ساخت انگشترگردنبند اتصال به حلقه در اینجا من با یه قالب وسایل مورد نیاز . بافت شال گردن با ... حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید. ساخت این ... بافت آویز ماشین - onvansho https://onvansho.ir/result/بافت-آویز-ماشین.html منگوله آویز پرده این بافت ظریفتمیز کار یک دوست با ماشین بافندگیه. آموزش ساخت آویز ... حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید. بافت حلقه آویز ... حلقه چراغ - لینک گردی farsdaily.ir/news/حلقه-چراغ‎Cachedچراغ آویز دارکار مدل حلقه‌ای 3 شعله کد 176 Darkar 176 Three Branches Halghei Hanging Lamp. 807 ... حلقه آویز قلاب بافی شده با چراغ های توکار رنگی بسازید. آویز توری/قلاب بافی - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=274402‎Cached Similar11 مارس 2014 ... در اینجا به همراه شما می خواهیم آویزی با تور های قلاب بافی و یا هر نوعی با هر رنگی که شما دوست داشته باشید بسازیم. می توانم این اطمینان را بهتان بدهم ... مازی‌نور » استارک www.mazinoor.ir/stark/‎Cached Similarچراغ های استارک سری M115CS… را به وسیله براکت سقفی یا قلاب آویز و چراغ های سری M115PW… را با براکت های لوله و دیواری می توان استفاده نمود. چراغ های ... آموزش طراحی سایت از پایه قسمت اول - search zendegi.xyz/search/آموزش+طراحی+سایت+از+پایه+قسمت+اول‎Cachedهر مانیکوری با کوتیکل های (ریشه های ناخن) نرم و به خوبی مرطوب شده شروع می شود، ... این نوع لاک ها کمک می کند تا لاک رنگی به مدت طولانی تری در پایه ناخن ثابت بماند، ...... آموزش زبان سی شارپ - قسمت هشتم :: آشنایی با دستورات کنترلی و حلقه ها (بخش ...... از ویزگی بارز این سوئیت می توان به چراغ های آویز بالا میز ناهارخوری اشاره کرد. مدل - استاد ، آخرین مطالب وبلاگهای فارسی ostad.xyz/data/modelmobile‎Cachedدر شرایطی که اطلاعات و مطالب پست های نمایش داده شده نا مناسب بوده و شایسته تذکر ... مدل تخت چرمی گردآوری : بخش مد بیتوته دکوراسیون ایده آل خود را بسازید مدل تخت ..... در نهایت ممکن است فقط دو بالش مکمل با رویه های رنگی روی تخت بگذارند؛ همین! ...... یک پتوی قلاب بافی شده ی قرمز بی نظیر جلوه ی خاصی را به فضای شما می بخشد ...