مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سفر به جزایر قناری

[ad_1]

جزایر قناری از آن مکان‌هایی است که هرگز نباید فرصت سفر به آن را از دست داد. اگر اهل جهانگردی هستید نام آن را در اول لیست خود بگنجانید.

جزایر قناری سرزمین همیشه بهاری است که با سواحل طلایی و جنگل‌های سرسبز و آثار تاریخی زبانزد خاص و عام است. دنیایی از شگفتی‌های طبیعی و تاریخی که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این سرزمین همه چیز برای تفریح و لذت فراهم است از آفتاب دلچسب و ورزش‌های دریایی مثل شنا و غواصی و موج سواری گرفته تا جنگل‌های انبوه و چشم‌نواز حاره‌ای و آثار تاریخی‌اش.

موقعیت جزایر قناری

مجمع الجزایر قناری شامل هفت جزیره بی‌نظیر در اقیانوس اطلس است که در نزدیکی ساحل مراکش و یکی از ۱۷ منطقه خود ‌مختار اسپانیا و پایتخت آن لاس پالماس قرار دارد. نام‌های این هفت جزیره که هر کدام در نوع خود بی‌نظیر هستند تنریف، گرند کاناریا، لانزاروته، لاپالما، لا گومرا، آل هیرو و فوئرته‌ونتورا است. اما می‌توان گفت مهم‌ترین جزایر این منطقه تنه ریف و گرن کاناری است.

دین

کاتولیک مذهب اکثریت مردمانی است که در جزایر قناری زندگی می‌کنند. کندلاریا مرکز زیارتی کاتولیک در این مجمع‌الجزایر است؛ در این مکان کلیسای ویرجین از کندلاریا قرار دارد که مکان حامی مقدس در جزایر قناری است. البته غیر از این در این منطقه ادیان دیگری نیز وجود دارد که شامل اسلام، مسیحیان پروتستان، آیین هندو، ادیان چینی، بودیسم، بهائی و یهودیت می‌شود.

مسیر‌های دسترسی به جزایر قناری

مثل اکثر مسافرت‌ها بهترین راه برای رفتن به جزایر قناری استفاده از مسیر هوایی است. این جزیره دارای چندین فرودگاه است اما بیشترین پرواز از فرودگاه‌های تنه ریف و گرن کاناری انجام می‌شود. البته گردشگران می‌توانند از طریق فرودگاه‌های جزایر دیگر نیز وارد جزایر قناری شوند اما باید گفت که آن ها ساعت‌های پرواز محدودتر و بلیت های گران‌تری دارند. بنابراین بهترین گزینه مسیر هوایی به فرودگاه تنه ریف و گرن کاناری است.

جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی جزایر قناری

گرشگرپذیرترین جزیره منطقه تنه ریف است چون بیشترین دیدنی ها و تفریحات را برای گردشگران در بر دارد. از جمله می توان به کوه تیده، جنگل‌های انبوه و خیره ‌کننده حاره‌ای؛ سواحل ماسه‌ای سفید و موزه‌ها و کلیساهای تاریخی اشاره کرد.

علاوه بر این جزیره گرن کاناری نیز که سومین جزیره بزرگ قناری است که پر از از جذابیت است. این جزیره طبیعتش تنوع باورنکردنی دارد و شمالش پوشیده ازجنگل‌‌های سرسبز است و در مرکزش کوه‌های بلند و در جنوبش صحرا دارد. گرن کاناری علاوه بر طبیعت بی‌نظیرش جاذبه‌ها و آثار تاریخی نیز دارد. در ادامه به معرفی بعضی از جاذبه‌های جزایر قناری می‌پردازیم.

سفر، جزایر قناری، سواحل مراکش، اقیانوس اطلس،

پارک ملی تیده

برای اکثر کسانی که به جزایر قناری سفر کرده‌اند پارک ملی تیده در جزیره تنه ریف از دیدنی‌ترین و شگفت‌انگیزترین جاذبه‌ها بوده است. سنگ‌های عجیب و غریب آتش‌فشانی و چشم‌انداز بی‌نظیر شما را ساعت‌ها توی این منطقه کوهستانی سرگرم می‌کند. کوه آتشفشانی تیده بلندترین قله اسپانیا و سومین آتش‌فشان فعال و بزرگ دنیا است از همه قسمت های پارک جذاب‌تر است. این کوه مسیر کوه‌نوردی فوق‌العاده ای دارد که اگر اهل کوه‌نوردی باشید و مباشید می‌تواند برایتان بسیار مفرح و دل‌انگیز باشد.

سفر به جزایر قناری، پارک ملی تیده، مراکش، اقیانوس اطلس

پارک لورو

در پارک لورو می‌توانید 350 گونه طوطی را یکجا ببینید. علاوه بر این انواع ببر، گوریل و شامپانزه هم اینجا نگهداری می‌شود. یک آکواریوم زیرزمینی که طولانی‌ترین تونل آبی دنیا را دارد، سینمای اچ دی و خانه پنگوئن‌ها همراه با برف درست وسط جزایر قناری از شگفتی های پارک لورو است. این پارک برای همه با هر سلیقه‌ای که باشند زیبا و هیجان‌انگیز است اما اگر فرزندان‌تان شما را در سفر همراهی می‌کنند این پارک را فراموش نکنید.

کلیسای ایگلسیا دو نوئسترا سینیورا

بنای اولیه کلیسا در قرن پانزدهم ساخته شده است. اما کلیسای فعلی مربوط به قرن‌های ۱۷ و ۱۸ می شود. طراحی کلیسا به خصوص تزئینات سقف آن رگه‌هایی از معماری اسلامی هم دارد که آن را فوق العاده کرده است. وسط محراب نقره‌ای کلیسا صلیب مقدس پیروزی قرار دارد که قدمتش به ۱۹۴۹ بر می‌گردد. این کلیسا از زیباترین جاذبه‌های تاریخی جزایر قناری است که هرگز نباید فرصت بازدید آن را از دست داد.

دهکده ماسکا

دهکده ماسکا دهکده کوهستانی خیلی کوچکی است که روی ارتفاع ۶۵۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این دهکده به طرز نفس‌گیری زیبا است. آن‌قدر که به خواب و رویا بیشتر نزدیک است تا واقعیت. یک تابلوی نقاشی بی‌مانند با جنگل‌های انبوه و چشم‌نواز و جاده‌ای زیبا که جان می‌دهد برای پیاده روی.

دهکده ماسکا، جزایر قناری، سفر، سفر به جزایر قناری

شهر قدیم لاس‌ پالماس

در جنوب شهر لاس پالماس منطقه‌ای به نام وگتا قرار گرفته است که شهر قدیم لاس پالماس محسوب می‌شود. برای بازدید از این شهر یک روز صبح کلاه و دوربینتان را بردارید و راهی خیابان‌های کوچک سنگفرش شوید. ساختمان‌های سنگی تاریخی، خانه‌های قدیمی رنگارنگ، کافه‌ها و مغازه‌های محلی را تماشا کنید و حسابی عکس بگیرید. اینجا قدیمی‌ترین بخش لاس پالماس است که اواخر قرن ۱۵ ساخته شده است و حال و هوای کلاسیک دل‌چسبی دارد.

کلیسای سانتا آنا

کلیسای جامع سانتا آنا یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی جزایر قناری در لاس پالماس است. جالب است که ساخت این کلیسا اوایل قرن ۱۵ شروع شده است و ۳۵۰ سال طول کشیده تا تمام شود. نمای بیرونی کلیسا با داخل آن تضادی دیدنی درست کرده؛ معماری نئوکلاسیک در مقابل سبک گوتیک آنتلانتیک با ستون‌های بلند شبیه درخت نخل. چند تابلوی نقاشی اثر خوان دو میراندا نقاش قناریایی قرن ۱۸ هم داخل کلیسا می‌بینید.

کلیسا در جزایر قناری، جزایر قناری، سفر به جزایر قناری،کلیسای جامع سانتا آنا

ساحل لاس کانتراس

ساحل لاس کانتراس دارای آب‌وهوای بهشتی و روز‌های بلند آفتابی است. این ساحل از دل‌چسب‌ترین جاذبه‌های جزایر قناری است که با ماسه‌های طلایی، آب درخشان و آفتاب دلچسب، شنا و حمام آفتاب و ورزش‌های آبی از باید‌های دیدنی در جزایر قناری است.

سفر، جزایر قناری، ساحل لاس کانتراس

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سفرنامه جزایر قناری لست سکندزیبا و دلنشینه سفر به جزایر قناری مسافرت تنهایی کمی مشکلتره اما باز صفای خودشو داره سفر با کشتی کروز به جزایر یونان لست سکندیونان کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است، این کشور از شمال با عکس های زیبا از جزایر قناریعکس های زیبا از جزایر قناری آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین زیبا و دیدنی از جزایر قناری تصاویرسایر مطالب سرگرمی و خنده پنه لوپه کروز از همکاری با اصغر فرهادی کارگردان کشورمان گفت سفر به آنتالیا زورقرفتن به آنتالیا دردسر خاصی ندارد، می‌توانید همین امروز خرید اینترنتی بلیط هواپیما راهنمای سفر به آذربایجان راهنمای سفر به آذربایجان در تعطیلات عید نوروز خیلی ها راهی باکو و آذربایجان می شوندسفر به استانبول‌‌ زورقهزینه سفر به استانبول معمولا کم و معقول است وجود بلیط هواپیما استانبول با قیمت به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنیم؟یکی از جذاب ترین مکان ها گردشگری دنیا ترکیه است به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنیم؟ سفر به جزایر قناری اسپانیا سفرنامه جزایر قناری لست سکند بهشت کوچک جزایر قناری مجمع الجزایری در کشور اسپانیاست که متشکل از جزیره اصلی سفر با کشتی کروز به جزایر یونان لست سکند یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است، این کشور از شمال با آلبانی عکس های زیبا از جزایر قناری عکس های زیبا از جزایر قناری آخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق زیبا و دیدنی از جزایر قناری تصاویر سایر مطالب سرگرمی و خنده پنه لوپه کروز از همکاری با اصغر فرهادی کارگردان کشورمان گفتعکس سفر به آنتالیا زورق رفتن به آنتالیا دردسر خاصی ندارد، می‌توانید همین امروز خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راهنمای سفر به آذربایجان راهنمای سفر به آذربایجان در تعطیلات عید نوروز خیلی ها راهی باکو و آذربایجان می شوند سفر به استانبول‌‌ زورق هزینه سفر به استانبول معمولا کم و معقول است وجود بلیط هواپیما استانبول با قیمت‌ مناسب و به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنیم؟ یکی از جذاب ترین مکان ها گردشگری دنیا ترکیه است به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنیم؟ خروج خدایان و پادشاهان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد خروجخدایانو این مقاله به تمیزکاری نیاز دارد لطفاً آن را تا جایی که ممکن است از نظر املا، انشا، چیدمان و سفر به جزایر قناری اسپانیا



لینک منبع :سفر به جزایر قناری

زورق: سفر به جزایر قناری zoraq.com/spain/canary-islands‎Cachedجزایر قناری با طبیعت بی‌نظیرش از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیاست؛ اما بهترین وقت سفر به جزایر قناری کدام فصل سال است و در سفر به آن باید چه کارهایی ... راهنمای سفر به جزایر قناری; دوباره جوان شوید - الی گشت https://www.eligasht.com/.../راهنمای-سفر-به-جزایر-قناری-دوباره-جوان/‎Cached Rating: 2 - 1 vote 30 آوریل 2016 ... جزایر قناری از مجموع هفت جزیره در اقیانوس اطلس تشکیل شده و به خاطر نزدیکی ... مجله توریستی الی گشت > سفر > اسپانیا , دیدنی های جهان , راهنمای ... سفر به جزایر قناری - اطلاعات تور www.gardeshgarha.com/itinerary/traveling-to-canary-islands/‎Cached Similar24 مه 2015 ... سفرنامه جزایر قناری: من از آنجایی که در کشور اسپانیا دانشجوی فوق IT بودم وبرای ادامه تحصیل در شهر بارسلونا اقامت داشتم دوست داشتم تا وقتی که ... سفر به جزایر قناری؛ اسپانیا - کجارو www.kojaro.com/2016/11/9/.../travel-canary-islands-spain/‎Cached13 نوامبر 2016 ... در این مقاله می خواهیم به ۴ جزیره از ۷ جزیره قناری با هم سفر کنیم. این جزایر عبارتند از: تنریف (Tenerife)، گرن کاناریا (Gran Canaria)، فوئرته ... راهنمای سفر به جزایر قناری - Travel guide to Canary Islands - همگردی hamgardi.com/Wiki/City/Canary-Islands‎Cached Similarجزایر قناری، بهشت کوچکیه که قطعا دیدنش آرزوی خیلی از ماهاست. ترکیبی از دریا بی کران، طبیعت زیبا، ساحل تمیز و حسی وصف نشدنی که حس واقعی. سفر به جزایر قناری؛ اسپانیا (بخش دوم) | Behin Safar - بهین سفر ... behinsafar.com/2016/11/.../سفر-به-جزایر-قناری؛-اسپانیا-بخش-دوم/‎Cached1 نوامبر 2016 ... جزایر قناری پر از جاذبه های گردشگری و دیدنی های طبیعی فوق العاده است و سفر به این مقصد گردشگری، خاطرات و تجربه های جالبی را در پی خواهد داشت. سفرهای خارجی ۲۰ میلیون تومانی! - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../سفرهای-خارجی-۲۰-میلیون-تومانی‎Cached Similar14 آگوست 2011 ... هزینهٔ تور جزایر قناری که طرفداران خاص خود را دارد، به تنهایی تا ۱۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ۲۰ میلیون تومان هزینهٔ سفر به امریکا است، کشوری که هیچ ... راهنمای سفر به جزایر قناری | مجله گردشگری راه و جا : سفر اینجا آغاز می ... mag.rahoja.com/جزایر-قناری/‎Cached3 ژانویه 2017 ... جزایر قناری مجمع‌الجزایری ست که در غرب مراکش واقع دارد. این جزایر در حقیقت خاک کشور اسپانیا به حساب می‌آید. جزایر اصلی به ترتیب از بزگ به ... سفرنامه جزایر قناری , اروپا | لست سکند lastsecond.ir/itineraries/s9149-safarname_91_canary_island‎Cached19 سپتامبر 2012 ... بیشتر افراد فکر میکنند که جزایر قناری به خاطر وجود قناری به این اسم ... شمالی جزیره یکی در قسمت جنوبی حتماً اگر خودتان می خواهید سفر کنید ... پرواز به لاس پالماس جزایر قناری از بارسلون destinia.ir/.../ll32916-31717-پرواز-از-بارسلون-به-لاس-پالماس-جزایر-قناری‎Cachedپروازها از بارسلون (بارسلونا - ال پرات) به لاس پالماس جزایر قناری (Gran Canaria) با شروع قیمت از ریال5,826550. ارزان‌ترین قیمت‌ها را با Destinia بیابید.