مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و مهره فلزی

[ad_1]

اگر شما هم در شهرهای سردسیر زندگی می‌کنید یا در زمستان هم کوهنوردی را ترک نمی‌کنید، باید یخ شکن داشته باشید. در این ساختنی طرز ساخت یخ شکن با بست کمری و مهره فلزی را یاد می‌گیرید و یکی از هزینه‌های زمستانی تان را کم کنید.

یخ شکن ارزان و کاربردی بسازید
یخ شکن ارزان و کاربردی بسازید

این یخ شکن را می‌توانید روی هر کفشی وصل کنید و اندازه اش را تنظیم کنید. وصل کردن و جدا کردن این یخ شکن بسیار ساده است و زحمت زیادی ندارد.

وسایل مورد نیاز برای ساخت یخ شکن

  • ده عدد بست کمری ۱۷٫۷ سانتیمتری – اگر می‌خواهید یخ شکن را به صورت دائمی‌به کفش وصل کنید، باید چهار بست اضافی داشته باشید
  • هفده عدد مهره ۴/۱ – اگر می‌خواهید یخ شکن را به صورت دائمی‌به کفش وصل کنید، به سیزده مهره نیاز دارید
  • قیچی
  • سنجاق قفلی (برای باز کردن بست‌ها)

دقت کنید که اندازه بست‌های کمری به سایز کفشی که یخ شکن را برایش می‌سازید، بستگی دارد. حتماً این نکته را در ساخت یخ شکن لحاظ کنید.

گام اول

  1. دو مهره را روی یک بست کمری افقی قرار بدهید یا یک L شکل بگیرد. بست‌های کمری را از مهره‌ها رد کنید. مطمئن شوید سر بست‌های کمری نسبت به بست کمری L شکل صاف باشند.
  2. به بست‌های کمری رو به پایین دو مهره اضافه کنید. دو اتصال دیگر هم به هر دو بست کمری اضافه کنید.

گام دوم

  1. دو بست کمری رو به بیرون اضافه کنید (دایره قرمز). دو مهره دیگر رد کنید و سپس با یک مهره در وسط و دو مهره اضافی، بست‌های کمری را بهم وصل کنید.
  2. دو بست کمری هم به پایین یخ شکن اضافه کنید (دایره آبی). این بست‌ها دور کفش پیچیده می‌شوند تا بند جلویی را ایجاد کنند.

گام سوم

مراحل ساخت یخ شکن
مراحل ساخت یخ شکن
  1. از مهره‌هایی که با رنگ بنفش مشخص شده اند، دو بست کمری دیگر رد کنید. این بست‌ها، بندهای وسطی خواهند بود.
  2. قسمت L شکل را به پاشنه کفش وصل کنید تا بند پاشنه (دایره قرمز) شکل بگیرد. دایره‌های آبی بندهای انگشتی هستند.
  3. دقت کنید که در تصاویر بالا سر بست‌ها به این خاطر بریده شده اند که تصاویر واضح باشند. شما نباید اینکار را بکنید.

گام چهارم

  1. اگر می‌خواهید یخ شکن روی کفش ثابت باشد، این گام را رد کنید و کار را از گام بعدی ادامه بدهید.
  2. برای ساخت یخ شکن جداشدنی، به هر کدام از بست‌های کمری یک مهره اضافه کنید و هر دو را با یک مهره وصل کنید.
  3. بست‌های کمری را به پشت تا کنید و از زیر مهره مربوط به خودشان رد کنید. بست‌های کمری را محکم بکشید تا یخ شکن کاملاً سفت بشود.

گام پنجم

اگر می‌خواهید یخ کمری را برای همیشه روی کفش نگه دارید، بست‌های کمری دوتایی را با یک مهره بهم وصل کنید. با اضافه کردن دو بست کمری دیگر آنها را سرجایشان قفل کنید و آنها را روی قسمت وسط کفش قفل کنید (دایره قرمز).

گام ششم

مراحل ساخت یخ شکن
مراحل ساخت یخ شکن

ساخت یخ شکن تمام است و باید آن را کاملاً روی کفش محکم کنید. بعد از اینکه بالای یخ شکن را محکم کردید، از پاشنه شروع کنید و سایر قسمت‌های کفش را هم محکم کنید.بعد از اینکه همه قسمت‌های یخ شکن را سفت کردید، قسمت‌های آویزان بست‌ها را ببرید تا یخ شکن تمیز و مرتب بشود. تبریک می‌گوییم؛ به همین سادگی و با کمترین هزینه ممکن یک یخ شکن ساختید. اگر پیشنهادی برای بهبود روش ساخت یخ شکن دارید، آن را با ساختنی به اشتراک بگذارید.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

ساخت یخ شکن مخصوص کفش‌های زمستانی با بست کمری و مهره فلزی

توضیح کوتاه

با کمترین هزینه یخ شکن مخصوص کفش‌های زمستانی بسازید.

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژوبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و ایمیل میشه وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ وبلاگ تخصصی شکار و تیراندازی شاهین دژ مطالبی جامع ازشکار و تیراندازی به اهداف پروازی تراپ



لینک منبع :ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و مهره فلزی

Images for ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و مهره فلزی ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و مهره فلزی ... saakhtani.ir/archive/1395/09/49411‎Cached2 دسامبر 2016 ... در این ساختنی طرز ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی را یاد می گیرید. این یخ شکن با بست کمری و مهره فلزی ساخته می شود و دوام زیادی دارد. ساخت یخ شکن کفش اضطراری در خانه +عکس | Diys - سرزمین دست ساخته ها diys.ir/آموزش-تصویری-ساخت-یخ-شکن-کفش/‎Cached12 ژانویه 2016 ... در زمستان شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که معمولا صبح پس از یک روز برفی و ... حت کفش های کوهستان و کوهنوردی هم بیشترشان آج هایی مخصوص یخ ... قصد داریم با نعداد بست کمربندی و تعدادی مهره یک یخ شکن عالی برای کفش هایمان بسازیم . ... در زیر کفش قفل کنید و مانند عکس های مراحل آنها را از بین مهره های فلزی ... زیر 5000 یخ شکن در - Dv8solutions.asia www.dv8solutions.asia/mill/22156.html ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و ...این یخ شکن با بست کمری و مهره فلزی ساخته می شود و دوام زیادی دارد. ... حتماً این نکته را در ساخت یخ شکن ... یخ ساز سنگ شکن - بزرگ مقیاس تجهیزات معدن، کوارتز سنگ شکن www.dv8solutions.asia/mill/2097.html‎Cachedفک سنگ شکن صدف ساخت و تولید دستگاه های سنگ شکن هیددستگاه های سنگ شکن ساخت و ... شبیه سازی سنگ ... ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و ...در این ... این یخ شکن با بست کمری و مهره فلزی ساخته می شود و دوام ... هیدروکن ... دستگاه یخ شکن برای استفاده در خانه www.gravelcrusher.studio/.../دستگاه-یخ-شکن-برای-استفاده-در-خانه.html‎Cached5 مارس 2015 , دستگاه تولید یخ حبه ای : این دستگاه یخ ساز با اتصال به آب و برق ... و راهپیمایی روی یخچاه های طبیعی کوه یخ شکن کفش زمستانی برای هر نوع کفشی قابل ... در این ساختنی طرز ساخت یخ شکن با بست کمری و مهره فلزی را یاد میگیرید و ... یخ شکن کفش - فروشگاه اینترنتی بیست www.store20.ir/post/1064/یخ_شکن_کفش.html‎Cachedیخ شکن کفش ارزان قیمت,خرید پستی یخ شکن کفش,خرید اینترنتی یخ شکن کفش, خرید ارزان یخ شکن کفش,فروش اینترنتی یخ شکن کفش,فروشگاه یخ شکن کفش ... بلوک های صنعتی مشخصات یخ شکن - ماشین آلات سنگ شکن برای فروش www.vicglobe.asia/crusher/16900.html‎Cachedزنجیر چرخ فلزی روهو یخ شکن دار ... ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و . ... این یخ شکن با بست کمری و مهره فلزی ساخته می شود و دوام . صنعتی یخ شکن - سنگ شکن مخروطی، سنگ شکن تجهیزات www.hindicellsvnit.in/38787/صنعتی-یخ-شکن/‎Cachedلاستیک یخ شکن لاستیک خودرو زنجیر چرخ خودرو همه چیز در باره لاستیک خودرو دسترسی سریع محصولات تماس با ما خدمات ... ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و . ... این یخ شکن با بست کمری و مهره فلزی ساخته می شود و دوام . مدل کفش یخ شکن – گالری عکس توپ ترین ها www.tooptarinha.com/toppic/ice-breaker-model/‎Cached31 جولای 2017 ... یخشکن ۴ شاخه مدل شیر پلا هفت گوهر مناسب برای کوه پیمای در زمستان ابزاری ... ساخت یخ شکن مخصوص کفش های زمستانی با بست کمری و مهره فلزی.