مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استاندارد سازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول

[ad_1]
تین‌نیوز| همزمان با فرا رسیدن 13 آذر روز جهانی معلولان و با هدف تجلیل از فعالیت ها و تلاش های کارمندان شاغل معلول در سازمان میراث فرهنگی، نشست صمیمانه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با کارمندان معلول شاغل در این سازمان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست صمیمانه زهرا احمدی پور بعد از شنیدن صحبت ها و نظرات کارمندان شاغل معلول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات آنان را صادر و توصیه هایی در خصوص رفع مشکلات کارمندان معلول شاغل در این سازمان  را ارائه کرد.

معاون رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به اینکه حضور افراد معلول در یک سازمان نشان دهنده رشد، تحرک و پویایی آن ها و نقش تاثیر گذار این افراد در جامعه است گفت: در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دنبال حمایت از کارمندان شاغل معلول هستیم.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که در سازمان که دارای سه ماموریت مهم در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، شناسایی نیاز مخاطب است که بر همین اساس پیشنهاد می کنم یک اتاق فکر با حضور کارمندان معلول شاغل در سازمان، با هدف شناسایی نیاز مخاطبان این سازمان تشکیل شود.

وی افزود: به طور حتم در میان مخاطبان و جامعه هدف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افراد دارای معلولیت نیز وجود دارد که تشکیل این اتاق فکر می تواند به شناسایی نیاز این مخاطبان و رفع مشکلات آنان و هم چنین ارائه راهکارهای مناسب کمک کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه صحبت های خود گفت: معاونت گردشگری سازمان نیز در برنامه ریزی جدید خود به دنبال استاندار سازی واحدهای اقامتی برای اقامت هرچه بهتر گردشگران دارای معلولیت است که در همین ارتباط مکاتباتی با دستگاه های مختلف ازجمله بهزیستی انجام شده است.

 وی هم چنین در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه معلولان بر مبنای عدالت باید از فرصت های شغلی موجود در جامعه برخوردار باشند، افزود: معلولان باید با برخورداری ازعدالت شغلی و متناسب با توانمندی ها، سابقه فعالیت، تخصص  و مدرک تحصیلی در قسمت های مختلف مشغول به کار شوند.

گفتنی است در حاشیه این جلسه یکی از بانوان نابینا و شاغل در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شعری را در حضور احمدی پور قرائت کرد که معاون رئیس جمهور ضمن تحسین شعر زیبای این  بانوی نابینا پیشنهاد داد اشعاروی گردآوری و به صورت یک کتاب منتشر شود.

در پایان این نشست کارمندان شاغل معلول در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اهداء لوح تقدیر از سوی احمدی پور تجلیل شدند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فاطیما کریمی خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان دیروز ۱۲۴۰ یک هفته با میراث فرهنگی و گردشگری؛ آسیب‌دیدگی قرآن‌های کوفی در موزه صنایع دستی گوهردان صفحه اصلیفروشگاه اینترنتی صنایع دستی گوهردان سی و پنجمین سالگرد درگذشت استاد تاج اصفهانی اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …کدام یک از اسباب بازی های متصل به اینترنت از شما جاسوسی می کنند؟ طرح ملی جنگلانه در خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریخبرآنلاین سیاسیخبرآنلاین پرسپولیسخبرآنلاین بی بی سیخبرآنلاینخبرآنلاین داعش … فاطیما کریمی خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان دیروز ۱۲۴۰ یک هفته با میراث فرهنگی و گردشگری؛ آسیب‌دیدگی قرآن‌های کوفی در موزه دوران صنایع دستی گوهردان صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی صنایع دستی گوهردان سی و پنجمین سالگرد درگذشت استاد تاج اصفهانی برگزار شد اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری کدام یک از اسباب بازی های متصل به اینترنت از شما جاسوسی می کنند؟ طرح ملی جنگلانه در یاسوج خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری ضرب الاجل پلیس فتا برای ساماندهی به کانال های تلگرامی شناسایی شبکه گسترده قمارآنلاین é é é



لینک منبع :استاندارد سازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول

استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../434215-استانداردسازی-واحدهای-اقامتی-برای-گردشگران-معلول‎Cached3 دسامبر 2016 ... رئیس سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول. ایلنا: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان معاون رئیس ... استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8921‎Cached3 دسامبر 2016 ... معاونت #گردشگری کشور در برنامه ریزی خود به دنبال استاندارسازی واحدهای اقامتی برای #اقامت هر چه بهتر #گردشگران دارای معلولیت است. اخبار استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول - khabarooz khabarooz.com/.../استانداردسازی%20واحدهای%20اقامتی%20برای%20گردشگران%20معلول استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول. به گزارش ایلنا، زهرا احمدی پور در این نشست بعد از شنیدن صحبت ها و نظرات کارمندان شاغل معلول در سازمان میراث ... اخبار استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول - آفتاب www.aftabir.com/.../استانداردسازی+واحدهای+اقامتی+برای+گردشگران+معلول اخبار استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول. گردشگران بریتانیایی نمی‌خواهند کنار ترامپ بنشینند! ۱۷ ساعت پیش; اجتماعی. 300 هزار معلول بیکار در ... استاندارد سازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول - پایگاه خبری ... tnews.ir/مازند-مجلس/a26375265824.html‎Cachedمازندمجلس: استاندارد سازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان و با هدف تجلیل از فعالیت ها و ... استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول - ایلنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29041782 استانداردسازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول ... وی با اشاره به هدف گرامیداشت روز جهانی معلولان، اظهار کرد: معرفی توانایی و توانمندی معلولان از جمله رویکردهای این ... استاندارد سازی واحدهای اقامتی استان - بزودی - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/.../استاندارد-سازی-واحدهای-اقامتی-استان-بزودی‎Cached11 ژوئن 2017 ... ارزیابی واحدهای گردشگری از جمله هتل ها و مجتمع های بین راهی استان به جهت استانداردسازی نیزدر آینده نزدیک انجام خواهد شد. بازدید رایگان معلولین از مراکز گردشگری و موزه ها/تخفیف 50درصدی ... www.tabnakrazavi.ir/.../بازدید-رایگان-معلولین-از-مراکز-گردشگری-و-موزه-هاتخفیف-50درصدی-واحدهای-اقامتی-در-هفته-گردشگری‎Cached26 سپتامبر 2016 ... مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی با اشاره به موضوع استاندارد سازی واحدهای اقامتی، عنوان کرد: واحدهای اقامتی خراسان ... نسخه قابل چاپ - مشهد مقصد 30 درصد از گردشگران خارجی ایران است khorasan.isna.ir/Modules/Site/NewsPrint.aspx?NID=99949 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مقصد 30 درصد ... میراث فرهنگی تلاش کرد تا امکان حضور و دسترسی معلولان در اماکن گردشگری را ... زارع‌صفت افزود: استانداردسازی واحدهای اقامتی در مشهد را در دستور کار قرار دادیم ... صنایع دستی بایگانی - صفحه 212 از 216 - انجمن صادر کنندگان ... ihcea.ir/category/صنایع-دستی/page/212/ رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معاون رئیس جمهور گفت: ترجیح می دهم در متن باشم، اهل حاشیه رفتن ... استاندارد سازی واحدهای اقامتی برای گردشگران معلول.