مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهبودی از اعتیاد الکل

[ad_1]
بهبودی از اعتیاد الکل

الکلی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: آنها که در مرحله ابتدایی اعتیاد هستند، آنها که در مرحله میانی و آنها وضعیت مزمن دارند. بااینکه درمان دو دسته اول چندان سخت نیست ولی درمان آنهایی که اعتیاد مزمن به الکل دارند و در مرحله پیشرفته هستند کمی زمان می‌برد و البته غیرممکن نیست.

این دسته از الکلی‌ها علائمی از قبیل نوشیدن مرتب و مداوم مشروبات الکلی و فروپاشی عصبی و شک به دیگران و از این قبیل دارند. اگر تصور می‌کنید به این مرحله رسیده‌اید، خیلی مهم است که هر چه زودتر درمان ترک اعتیاد الکل را شروع کنید.

اگر به الکل اعتیاد دارید، باید بدانید که این می‌تواند استرس شدیدی نه فقط به خودتان بلکه به اطرافیان و خانواده‌تان وارد کند. چیزی که باعث بدتر شدن وضعیت می‌شود زمانی است که درمانی که برای این اعتیاد روی شما انجام می‌شود جواب ندهد. دلیل اصلی آن این است که بعضی از مراکز ترک اعتیاد الکل فقط مراکزی برای پول گرفتن هستند و درواقع هیچ درمان درستی ارائه نمی‌دهند.

فوراً سراغ خدمات درمانی بروید:

اگر تصور می‌کنید اعتیاد شما به الکل از نوع حاد و مزمن است، هیچ زماین برای صبر کردن ندارید. باید بلافاصله به دنبال کمک پزشکی بروید. چندیدن داروی موثر در بازار موجود است که به شما برای ترک کامل این اعتیاد کمک می‌کنند، البته به شرط آنکه خودتان اراده لازم برای این کار را داشته باشید.

سم‌زدایی از بدن:

درمان اعتیاد به الکل با سم‌زدایی از بدن شروع می‌شود. پزشکان داروهایی را برای پیشگیری از ارز، توهم و از این قبیل تجویز می‌کنند.

اعتیاد به الکل یک نوع بیماری است:

خیلی مهم است که بدانید اعتیاد به الکل یک بیماری است. درمان‌های روانشناسی هم در بهبودی این افراد بسیار موثر است. این درمان شامل گروه‌درمانی، مشاوره و سخنرانی می‌شود. علاوه بر اینها، متخصصین درمانی تغییراتی در سبک‌زندگی را به این افراد و خانواده‌شان توصیه می‌کنند.

مشاوره خانوادگی:

خیلی مهم است که اعضای خانواده فرد هم از اهمیت این مشکل آگاه باشند. درنتیجه، کل خانواده برای یک بحث و مشاوره خانوادگی دعوت می‌شوند تا در این جلسه اهمیت موضوع و روش‌های برخورد و کمک با فرد به آنها آموزش داده شود.

ادامه درمان:

متاسفانه بیماران مختلفی در اواسط راه درمان را قطع می‌کنند یا برای درمان‌های پیگیری مراجعه نمی‌کنند. هدف فرد باید درمان کامل این مشکل باشد. علاوه بر این، درمان‌های پیگیری پیشرفت فرد را در روند درمان نشان می‌دهد. و اگر بیمار دوباره به سمت الکل رفته باشد، پزشکان به او کمک خواهند کرد.

بهبودی یک روند تدریجی است:

آخر اینکه خیلی مهم است که به خاطر داشته باشید که درمان اعتیاد به الکل زمان می‌برد و یک روند تدریجی است. بنابراین، اگر شما و خانواده‌تان به دنبال یک تغییر ناگهانی هستید، مطمئناً ناامید خواهید شد. بعلاوه، آنهایی که به دنبال ترک اعتیاد به الکل هستند باید اراده و قدرت لازم برای این کار را هم داشته باشند. ترک نوشیدن الکل و شروع کردن دوباره آن واقعاً کاری بیهوده خواهد بود. هزینه‌های این درمان‌ها نیز بالا است و به همین دلیل اگر فرد دوباره به نوشیدن روی آورد هم پول و هم زمان خود را تلف کرده است.

اگر باوجود توجهات درمانی و پزشکی، مشکل همچنان ادامه داشته باشد، توصیه می‌شود فرد برای ترک کامل به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کند و در آنجا بستری شود.

عضویت در کانال تلگرام مردمان

مترجم : زینب آرمند


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بهبودی از اعتیاد الکل مردمانبهبودیازاعتیادالکلبهبودی از اعتیاد الکل الکلی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند آنها که در مرحله ابتدایی بهبودی از اعتیاد الکل مجله اینترنتی ندا آنلاین …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از نداآنلاین آذر ١۴ بهبودی از اعتیاد الکل مجله اینترنتی بهبودی از اعتیاد الکلبهبودیازاعتیادالکلبهبودی از اعتیاد الکل مضرات الکل خطر الکل برای بدن الکل خوب نبیست الکل اعتیاد به بهبودی از اعتیاد الکل کوکابهبوداعتیادالکلچگونه الکل را ترک کنیم ؟ ، چگونه می توان از نوشیدن الکل دوری نمود و راه توبه کردن چیست ؟مضرات الکل مضراتالکلمضرات الکل، اعتیاد به الکل، الکل بهبودی از اعتیاد الکل این دسته از الکلی‌ها الکل و اثرات آن بر بدن عوارض مصرف الکل و …صفحاتالکلمفهوم بهبودی اعتیاد استفاده طولانی مدت و دائمی از الکل باعث مزمن شدن بیماری شده و مضرات الکل بایگانی مردمانمضراتالکلبهبودی از اعتیاد الکل اعتیاد به الکل سه مرحله دارد مرحله ابتدایی، متوسط و مزمندرمان اعتیاد به الکل متا افسردگی، اضطراب و تنهایی که معمولا بعد از بهبودی از اعتیاد اعتیاد به الکل یکی از ‫همراه بهبودی از اعتیاد ‬‎همراه بهبودی از اعتیاد‎ ‎اطلاعات مربوط به بیماری اعتیاد همراه همراه هم به سوی بهبودی از اعتیادبهبودی با ۱۲ قدم مقدمه مفهوم بهبودی اعتیاد برنامه های ۱۲ قدم مراحل بهبودی ۱۲ قدم همراه همراه هم به سوی بهبودی از اعتیاد همراه وب سایتی برای جامعه فارسی زبانان، جهت کسب اطلاعات در مورد بیماری اعتیاد، و بهبودی از دانلود کتاب با موضوع اعتیاد و بهبودی دانلود رایگان پی دی اف کتابها بسیاری از ما معتادان درک و شناخت صحیحی از ترک اعتیاد نداشته و تصور می کنیم که پاکی از اعتیاد ترک اعتیاد ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ترکاعتیاد بهبودی با برنامه‌های ۱۲ قدم برنامه‌های دوازده قدم مجموعه‌ای از اصول هستند که اقدام‌های کلینیک تخصصی ترک اعتیاد آینده کلینیک تخصصی ترک اعتیاد آینده، سم زدایی، ترک متادون، ترک ترامادول، ترک شیشه، ماتریکس روشهای ترک اعتیاد دکتر محمد والی پور متخصص روانپزشکی درمان اعتیاد با بوپره نورفین در این روش که بسیار راحت وبدون درد صورت می پذیرد، بیمار در اعتیاد و مواد مخدر سایت پزشکان بدون مرز بعد از چند ساعت از شروع ترک سیگار بدن شما شروع به بهبود از تاثیرات نیکوتین می‌کند، فشارخون اعتیاد اینترنتی دلایل و انگیزه‌ها استفاده از کلیه مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است مردمان پورتال جوانان ایرانی پورتال جوانان ایرانی الکلی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند آنها که در مرحله ابتدایی اعتیاد حشیش و درمان اختلالات وابسته به آن برگردان دکتر فرزاد احمدی پاسخ دکتر رقیه حج‌فروش مشاور ترک اعتیاد به گلناز سلام مطمئنن علائمی هست که از روش بشه عوارض خود ارضایی دختران وقتی‌ فردی را از کاری نهی می‌کنیم در ازای آن نهی راهکاری پیش رویش قرار میدهیم، مثلا پیشگیری از اعتیاد آموزش پیشگیری از اعتیاد راههای پیشگیری از اعتیاد عکس از اعتیاد رهایی از اعتیاد پیشگیری از اعتیاد جوانان سایت پیشگیری از اعتیاد



لینک منبع :بهبودی از اعتیاد الکل

بهبودی از اعتیاد الکل - مردمان www.mardoman.net/health/بهبودی-از-اعتیاد-الکل‎Cached4 دسامبر 2016 ... بهبودی از اعتیاد الکل الکلی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: آنها که در مرحله ابتدایی اعتیاد هستند، آنها که در مرحله میانی و آنها وضعیت مزمن دارند. Images for بهبودی از اعتیاد الکل الکل - بهبودی اعتیاد hamrah.co/صفحات/الکل/‎Cached Similarالکل و مشروبات الکلی الکل نوعی ماده مخدر است که در مقایسه با سایر مواد مخدر، راحت تر در اجتماع پذیرفته می شود. با این حال، قدرت اعتیادآوری آن به هیچ عنوان کمتر از ... راهکارهای بهبودی از اعتیاد الکل | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/81532‎Cachedراهکارهای بهبودی از اعتیاد الکل. ترک اعتیاد. الکلی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: آنها که در مرحله ابتدایی اعتیاد هستند، آنها که در مرحله میانی و آنها وضعیت مزمن دارند. بهبودی از اعتیاد الکل - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/بهبودی-از-اعتیاد-الکل/8070908 17 آوریل 2017 ... الکلی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: آنها که در مرحله ابتدایی اعتیاد هستند، آنها که در مرحله میانی و آنها وضعیت مزمن دارند. بهبودی از اعتیاد الکل ... دوازده قدم - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دوازده_قدم‎Cached Similarوی چند سال پیش از آن‌که اعتیاد خود به الکل را ترک کند و بهبودی به‌دست آورَد، به‌علت اعتیاد و ناتوانی در ادامهٔ یک شغل، زندگی زناشویی خود را به شدت به خطر انداخت. بهبودی از اعتیاد الکل - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14907877209714 اگر به الکل اعتیاد دارید، باید بدانید که این می‌تواند استرس شدیدی نه فقط به خودتان بلکه به اطرافیان و خانواده‌تان وارد کند. - بهداشت نیوز. بهبودی از اعتیاد الکل - میهن مگ https://mihanmag.com/post/.../بهبودی_از_اعتیاد_الکل‎Cached4 دسامبر 2016 ... بسیار مهم است که هر چه زودتر درمان اعتیاد به الکل برای شروع است. اگر اعتیاد به الکل, ... نوشته بهبودی از اعتیاد الکل اولین بار در مردمان پدیدار شد. پیامدهای مصرف الکل - ترک اعتیاد www.day-clinic.ir/پیامدهای-مصرف-الکل‎Cachedالکلیسم یکی از شایع ترین اختلال های روانی در آمریکاست و سوء مصرف الکل با افزایش ... ترک کردن ( Getting Off ) بهبودی از اعتیاد نه تنها امکان پذیر است ، بلکه می ... کلیپ - بانیان بهبودی banianbehboodi.ir/کلیپ-جایگزین-مرگ/‎Cachedجایگزین کرده الکل به جای مواد مخدر یک دیوانگی محسوب می شود.