مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال

[ad_1]
وب سایت آوای سلامتی: سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است, عطر, طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و چاشنی آن پوست پرتقال و چند شاخه گشنیز است.

مواد لازم:


  •  روغن نباتی : 2 قاشق غذاخوری
  •  سیب زمینی , نگینی خرد شده : 900 گرم
  •  هویج , نگینی خرد شده : 1 عدد
  •  پیاز , خلال شده : 2 عدد
  •  سیر , له شده : 2 حبه
  •  عصاره سبزیجات : 1 پیمانه
  •  آب پرتقال شیرین نشده : نصف پیمانه
  •  ماست ساده کم چرب : 225 میلی لیتر
  •  گشنیز تازه , خرد شده : 2 قاشق غذاخوری
  •  نمک : به میزان لازم
  •  فلفل : به میزان لازم
  • گشنیز جهت تزیین : مقداری
  • خلال پوست پرتقال : مقداری

 

سوپ پیاز و سیب زمینی 

طرز تهیه :

1. روغن نباتی را در یک قابلمه بزرگ گرم نموده , سیب زمینی , هویج و پیاز خرد شده و سیر را به آن اضافه نمایید . سبزیجات را به مدت 5 دقیقه به آرامی تقت دهید و در طول این مدت مرتب آن ها را هم بزنید .

2. آب پرتقال و عصاره سبزیجات را به مواد بیافزایید و بگذارید به جوش بیایند . حرارت را کم نمایید تا آرام بجوشند . درب قابلمه را ببندید تا مواد به مدت 20 دقیقه پخته , هویج و سیب زمینی های نگینی , نرم و ترد شوند .

3. محتویات داخل قابلمه را داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید و یک دقیقه دستگاه را روشن نمایید تا مواد به شکل پوره در بیایند .

4. قابلمه را بشویید و مواد را دوباره داخل آن برگردانید .

5. در آخر , ماست و گشنیز خرد شده را اضافه نمایید . غذا را بچشید و نمک و فلفل آن را اندازه نمایید .

6. غذا را در کاسه های گرم سرو نمایید و با شاخه گشنیز و خلال پرتقال تزیین نمایید .

توصیه سرآشپز:

این غذا را می توان به دو صورت سرو و گرم سرو نمود . اگر مایلید آن را سرد سرو نمایید , درست قبل از کشیدن غذا , ماست را اضافه نمایید و در کاسه های سرد بریزید .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پای سیب زمینی با بادمجان و قارچبهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت مواد لازم سیب زمینی ۱ کیلو تخم مرغ ۲ عدد پودر گراتن مرغ و سیب زمینی ، غذای خارجی خوشمزهگراتن مرغ و سیب زمینی اگر دلتان هوس یک غذای خوشمزه کرده است که مزه ای شبیه فست فود سیب زمینی توپی شکم پر یه غذای خوشگل و خوشمزهمواد لازم ؛ سیب زمینی متوسط ۵ عدد گوشت چرخ‌کرده ۲۰۰ گرم پیاز متوسط ۱ عدد کرفس ۱ ساقه آشپزی برای صنم بانو خوراک سیب زمینی و قارچسیب زمینی هامون رو که بعد از شستن حسابی خشک شده باشن به روغن اضافه میکنیم و نمک میزنیم دو روش برای تهیۀ رولت سیب‌زمینیرولت سیب‌زمینی را هم می‌توان به عنوان پیش‌غذا استفاده کرد و هم به عنوان غذا در هر انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و …در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذا با مایکروفرغذای خارجیآموزش اشپزی آنلاین آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …خورش با مایکروفر، پخت خورش فسنجان با مایکروفر تهیه کمپوت با مایکروفر، تهیه کمپوت سیب آشپزی لذت بخش با سرآشپز و زیتون سیاهپنه با سس ساور کریم با قارچ طعم لطیف پاستارو با این سس تجربه کنید این سس که در حقیقت غذایی خوشمزه و فوق العاده خوشگل و شیک با سیب …طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن پای سیب زمینی با بادمجان و قارچ بهارک مبینی بهار مدیر ارشد بهارسایت مواد لازم سیب زمینی ۱ کیلو تخم مرغ ۲ عدد پودر سیر ۱ ق م گراتن مرغ و سیب زمینی ، غذای خارجی خوشمزه گراتن مرغ و سیب زمینی اگر دلتان هوس یک غذای خوشمزه کرده است که مزه ای شبیه فست فود داشته آشپزی برای صنم بانو خوراک سیب زمینی و قارچ سیب زمینی هامون رو که بعد از شستن حسابی خشک شده باشن به روغن اضافه میکنیم و نمک میزنیم و زمان سیب زمینی توپی شکم پر یه غذای خوشگل و خوشمزه مواد لازم ؛ سیب زمینی متوسط ۵ عدد گوشت چرخ‌کرده ۲۰۰ گرم پیاز متوسط ۱ عدد کرفس ۱ ساقه ترد سوپ رشته ورمیشل ساده و خوشمزه مواد لازم هویج متوسط یک عدد سیب زمینی متوسط عدد پیاز کوچک یک عدد رشته سوپی ورمیشل نصف غذایی خوشمزه و فوق العاده خوشگل و شیک با سیب زمینی طرز تهیه سوپ سبز یک سوپ خوشمزه با کلی مواد سبز عکس طرز تهیه کیک لیمویی با روغن زیتون و انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذا با مایکروفرغذای خارجیآموزش اشپزی آنلاینشام چی غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک سالاد آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ سبک



لینک منبع :سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال

سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سوپ-پیاز-و-سیب-زمینی-با-چاشنی-پرتقال‎Cached4 دسامبر 2016 ... سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است ، عطر، طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و چاشنی آن پوست ... سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال | بدندید bedandid.com/.../سوپ-پیاز-و-سیب-زمینی-با-چاشنی-پرتقال/‎Cached5 دسامبر 2016 ... سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است ، عطر، طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و چاشنی آن پوست ... Images for سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال +عکس www.24khabar.com/.../طرز-تهیه-سوپ-پیاز-و-سیب-زمینی-با-چاشنی-پرتقال-عکس/ سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است ، عطر، طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و چاشنی آن پوست پرتقال و چند شاخه ... طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال - مجله ابرتازه ها www.abartazeha.com/?p=164389‎Cachedسوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است, عطر, طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و چاشنی آن پوست پرتقال و چند شاخه ... سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال - خبرلند khabarland.com/news/.../سوپ-پیاز-و-سیب-زمینی-با-چاشنی-پرتقال‎Cached16 دسامبر 2016 ... سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است، عطر، طعم و رنگی ... طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال +عکس- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/E8E476696810‎Cachedطرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی. سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است، عطر، طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و ... سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../سوپ-پیاز-و-سیب-زمینی-با-چاشنی-پرتقال/4489661 سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است ، عطر، طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد و چاشنی آن پوست پرتقال و چند ... سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--سوپ-پیاز-و-سیب-زمینی-با-چاشنی-پرتقال- 4 دسامبر 2016 ... وب سایت آوای سلامتی: سوپ پیاز و سیب زمینی یک پیش غذای ساده می باشد که ماده اصلی آن سیب زمینی است, عطر, طعم و رنگی متفاوت و فوق العاده دارد ... سوپ پیاز سیب زمینی با چاشنی پرتقال آکا - onvansho onvansho.ir/result/سوپ-پیاز-سیب-زمینی-با-چاشنی-پرتقال-آکا.html سوپ پیازسیب زمینی با چاشنی پرتقال آموزش سوپ پیاز سوپ پیازسیب زمینی با چاشنی . شامی هویجسیب زمینی baharsite com سیب زمینی ۲ ابتدا سیب زمینی ...