مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد

[ad_1]

با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های نیم دقیقه‌‌ای و کارکرد مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه محاسبه می‌‌شود.

به گزارش مشرق، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 246 مورخ 23/08/1395 درخواست اصلاح مصوبه شماره 6 جلسه شماره 237 مورخ 22/03/1395 در خصوص مبنای محاسبه تعرفه تلفن ثابت را بررسی کرد و بندهای 4 و 5 مصوبه مذکور به شرح زیر اصلاح و تصویب شد.
 
به این ترتیب طبق بند 4 این مصوبه، محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و محاسبه خواهد شد.
 
قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت داخل استانی بر اساس دقیقه انجام و برای کسری از دقیقه به بالا گرد و معادل یک دقیقه محسوب خواهد شد.
 
همچنین با تصمیم جدید و طبق بند 5 مصوبه نیز محاسبه کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان­‌های نیم دقیقه‌ای محاسبه می‌­شود.
 
قبلا مقرر شده بود: محاسبه کارکرد مشترکین برای تمامی مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس ثانیه انجام و برای کارکردهای زیر 30 ثانیه به بالا به نیم دقیقه (30 ثانیه) گرد و محاسبه می­شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در اعلام قیمت واقعی هر خط تلفن ثابت – جدیدترین اخبار …اعلامقیمتواقعیهرخطبه گزارش ممتاز نیوز ، بحث خرید خطوط تلفن ثابت و همراه همیشه مخاطبان خود را دارد و یک ابزار مرجع ابزار وبلاگ و سایتبا کمک این ابزار ، ظاهری جدید به صفحه سایتوبلاگ خود بدهید تغییر نوار اسکرول با سبکی شرکت مخابرات استان اصفهان صفحه اصلیبا اندکی تغییر دادن در محیط کار یا خانه می توان بهبود چشمگیری در شبکه بی سیم پدید آوردپایگاه مقالات علمی مدیریتبا سلام خدمت مخاطبین فرهیخته پایگاه مقالات علمی مدیریت این پایگاه حاصل فعالیت های مخابرات استان تهران پیام های صدور و پرداخت قبض جلیلی با سلام چرا قبض تلفن ثابت منزل بنده بطور اینترنتی صادر نمی شود و از عبارت پایگاه تخصصی نشر مقالات حقوقی حق گسترمقدمه تخطی از صداقت در تحصیل دلیل و یا دلیل تراشی جهت متهم نمودن فردی تحت تاثیر عوامل پر فروش ترین محصولات جهان در تمام دوران هاسایر مطالب اقتصاد و بازار طرح پرداخت یکپارچه حقوق فرهنگیان اجرای می شود قبوض برق بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب اعلام قیمت واقعی هر خط تلفن ثابت – جدیدترین اخبار ایران و اعلامقیمتواقعیهر به گزارش ممتاز نیوز ، بحث خرید خطوط تلفن ثابت و همراه همیشه مخاطبان خود را دارد و افراد با نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در شهریار تهران نمونه کارهای نقاشی ساختمان نمونه کارنقاشی ساختمان نمونه کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و روش تحقیق روش تحقیق وبلاگ کلاسی درس روش تحقیق پرسشنامه در این پرسشنامه ۲۰ سوال درباره رفتار مخابرات استان تهران پیام های صدور و پرداخت قبض جلیلی با سلام چرا قبض تلفن ثابت منزل بنده بطور اینترنتی صادر نمی شود و از عبارت غیر پر فروش ترین محصولات جهان در تمام دوران ها سایر مطالب اقتصاد و بازار طرح پرداخت یکپارچه حقوق فرهنگیان اجرای می شود قبوض برق جدید ورود روش تحقیق روش تحقیق وبلاگ کلاسی درس روش تحقیق موضوع بررسی عوامل موثر در میزان موفقیت دانش آموزان شوخی با فرهنگ و اجتماع چند نمونه پروپوزال برای دانشجویان چند نمونه پروپوزال برای دانشجویان درس روش تحقیق قابل توجه بازدیدکنندگان گرامی؛ متأسفانه تلفن گویا و مراکز تلفن هوشمند تلفن گویا چیست ؟ آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که صدایی را بشنوید و از شما بخواهد پاسخگویی به کلیه سوالات اکسلی مطالب کمیاب در حسابداری … آموزش اکسل مدیریت سایت مطالب کمیاب آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما در زمینه اکسل می باشد



لینک منبع :روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد

فارس خبر می‌دهد روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد/ حداقل ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950906000850‎Cached3 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد 4 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/2643282607858243553 با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه براساس زمان‌‌های نیم دقیقه‌‌ای و ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - بورس پرس boursepress.ir/news/40612/روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد 4 دسامبر 2016 ... به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مبنای محاسبه تعرفه تلفن ثابت اصلاح شد و طبق بند 4، محاسبه ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - 598 www.598.ir/fa/news/.../روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد 3 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - ایران جیب | دمادم https://damadam.ir/.../روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد/4467475 با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های نیم دقیقه‌‌ای و ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد + جزئیات - نیک صالحی ... www.niksalehi.com/.../روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد.html 3 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - تیتر شهر titreshahr.ir/fa/news/11741/روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد 4 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - پارسینه www.parsine.com/.../روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد‎Cached3 دسامبر 2016 ... با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین استانی و ثابت به تلفن همراه بر اساس زمان‌‌های ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد - خبرلند khabarland.com/.../روش-محاسبه-کارکرد-تلفن-ثابت-تغییر-کرد‎Cached3 دسامبر 2016 ... روش محاسبه کارکرد تلفن ثابت تغییر کرد با تصمیم جدید وزارت ارتباطات از این پس کارکرد مشترکین برای مکالمات تلفن ثابت به ثابت بین ...