مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سوپ نودل چینی با مرغ و سبزیجات

[ad_1]

سوپ نودل نوعی سوپ چینی است که با استفاده از رشته‌های نودل، سویا سس، آب مرغ یا گوشت و سبزیجات تهیه میشود. با طرز تهیه سوپ نودل چینی آشنا شوید.

نودل نوعی غذایی اصیل آسیایی است که از برش خمیر فطیر (عمل‌آوری نشده) تهیه می‌شود. شناخته‌شده‌‌ترین نوع نودل، به شکل‌ نوارهای نازک و بلند و شبیه به اسپاگتی است، اما نودل به شکل‌های متنوع دیگری مانند موجی، لوله‌ای، رشته‌ای و صدفی نیز برش می‌خورد. به طور معمول نودل را در آب جوش همراه با کمی نمک و روغن می‌پزند اما سرخ کردن نودل در تابه نیز نوعی روش دیگر برای طبخ نودل چینی است. البته این روزها، با توجه به گرایش افراد در کشورهای مختلف به این غذای ساده، روش‌های پخت نودل بسیار متنوع‌تر شده و حتی انواع سوپ نودل و سالاد نودل نیز با استفاده از رشته‌های نودل چینی تهیه می‌شود.

در ادامه قصد داریم طرز تهیه سوپ نودل چینی خوشمزه‌ای را به شما اموزش دهیم که با استفاده از رشته‌های نودل و سبزیجات تهیه می‌شود.

مواد لازم برای تهیه سوپ نودل چینی:

 نودل1 بسته 
عصاره مرغ 1 بسته 
پیازچه 2 عدد 
 سویا سس2 ق مرباخوری 
سیر 2 حبه 
زنجبیل 1/8 ق چای‌خوری 
فلفل دلمه قرمز یا نارنجی 1 عدد 
 سینه مرغ 100گرم 
 کلم برگ چینی 1 پیمانه 
 نمک، فلفلبه میزان لازم 
طرز تهیه سوپ نودل چینی، سوپ نودل، سوپ نودالیت، سوپ نودل با مرغ، سوپ نودل با سبزیجات

طرز تهیه سوپ نودل چینی:

  1. برای تهیه سوپ نودل ابتدا حدود 2 پیمانه آب به همراه آب مرغ ریخته و صبر کنید تا به جوش بیاید.
  2. پیازچه‌ها را خرد کرده و به آب مرغ اضافه کنید
  3. در صورتی که از زنجبیل تازه استفاده می‌کنید، زنجبیل و سیر را رنده کرده و به قابلمه اضافه کنید.
  4. حالا سویا سس را نیز اضافه کرده و حرارت را کم کنید و صبر کنید تا به جوش بیاید.
  5. در این مرحله، کلم برگ چینی (باک چوی) و فلفل دلمه را به صورت نواری خرد کرده و داهل قابلمه بریزید.
  6. کمی که جوشیدند، نودل را اضافه کرده و صبر کنید تا به جوش بیفتد.
  7. در این مرحله حرارت را بسیار کم کرده و مرغ پخته‌شده را به صورت نگینی یا ریش‌ریش خرد کرده و به سوپ نودل اضافه کنید. 

سوپ نودل شما آماده است. بهتر است این سوپ را بلافاصله بعد از پخت، داغِ داغ سرو کنید.

چند نکته درباره تهیه سوپ نودل:

  • برای تهیه سوپ نودل می‌توانید به جای مرغ از گوشت گوساله و به جای عصاره و آب مرغ از عصاره گوشت استفاده کنید. این به سلیقه شما بستگی دارد.
  • این نکته را فراموش نکنید که سویا سس شور است، پس موقع اضافه کردن نمک بیشتر دقت کنید.

سوپ نودل انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید با کم و زیادکردن مواد اولیه، طعم این سوپ را طبق سلیقه خود تغییر دهید. امیدواریم از این دستور پخت استفاده کنید و در این شب‌های سرد پاییزی، یک سوپ نودل خوشمزه و متفاوت تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

گردآوری: گروه آشپزی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیرسوپ مرغ سوپ مرغ و نودل و سبزیجات رژیمی آکاسوپ مرغ و سبزیجات نودل را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید سپس نودل ، سبزیجات طرز تهیه هویج پلو با مرغ طرز تهیه زرشک پلو با مرغ پخته بدون روغن خوش مزه و سالمطرز تهیه خوراک مرغ با رب انارطرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش سایت جامع آموزش آشپزیطرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه طرز تهیه سالاد پاستا طرزتهیهسالادپاستاطرز تهیه سالاد نودل آسیایی سم زدایی طبیعی بدن با یک سالاد خوشمزه سالاد غنی از شعریه دسر عربی روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و …عزیزم درسته یه دسر عربی با یه رشته های بسیار باریک به نام شعریه درست میشه خیلی بیشتر دال عدسی دال عدس خوزستان روزمنو، محبوب ترین …من برای عدسی و دال عدس یک روش بکار میبرم عدس رو با حبه سیر و یک سیب زمینی متوسط و کمی دانلود نوحه کردی دانلودنوحهکردیبهترین روش پخت ماهی چیست؟ طرز تهیه ماهی در فویل انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه طرز تهیه سالاد مرغ و ذرت و لوبیا طرز تهیه کباب ران مرغ بدون استخوان طرز تهیه قلیه سیر سوپ مرغ سوپ مرغ و نودل و سبزیجات رژیمی آکا سوپ مرغ و سبزیجات نودل را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید سپس نودل ، سبزیجات پخته و طرز تهیه هویج پلو با مرغ طرز تهیه زرشک پلو با مرغ آرام پزساده و خوشمزه طرز تهیه خوراک مرغ با رب انار طرز تهیه کله گنجشکی یا سر گنجشکی طرز تهیه مرغ فلورنتاین طرز تهیه مرغ سوخاری با پوشش کرن فلکس سایت جامع آموزش آشپزی طرز تهیه بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی ، آموزش پخت کیک و شیرینی ، روش تهیه سالاد و طرز تهیه سالاد پاستا طرزتهیهسالادپاستا طرز تهیه سالاد نودل آسیایی سم زدایی طبیعی بدن با یک سالاد خوشمزه سالاد غنی از پروتئین که شعریه دسر عربی روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی و شیرینی عزیزم درسته یه دسر عربی با یه رشته های بسیار باریک به نام شعریه درست میشه خیلی بیشتر تو ماه دال عدسی دال عدس خوزستان روزمنو، محبوب ترین انجمن آشپزی من برای عدسی و دال عدس یک روش بکار میبرم عدس رو با حبه سیر و یک سیب زمینی متوسط و کمی ساقه دانلود نوحه کردی دانلودنوحهکردی بهترین روش پخت ماهی چیست؟ طرز تهیه ماهی در فویل



لینک منبع :طرز تهیه سوپ نودل چینی با مرغ و سبزیجات

طرز تهیه سوپ نودل چینی با مرغ و سبزیجات | ستاره setare.com/fa/.../طرز-تهیه-سوپ-نودل-چینی-با-مرغ-و-سبزیجات‎Cached16 نوامبر 2016 ... سوپ نودل نوعی سوپ چینی است که با استفاده از رشته‌های نودل، سویا سس، آب مرغ یا گوشت و سبزیجات تهیه میشود. با طرز تهیه سوپ نودل چینی آشنا ... طرز تهیه سوپ نودل چینی با مرغ و سبزیجات - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28233265 16 نوامبر 2016 ... سوپ نودل نوعی سوپ چینی است که با استفاده از رشته های نودل، سویا سس، آب مرغ یا گوشت و سبزیجات تهیه میشود. با طرز تهیه سوپ نودل چینی آشنا ... طرز تهیه سوپ نودل چینی با مرغ و سبزیجات - مجله اینترنتی ستاره tnews.ir/news/34ea74342685.html 16 نوامبر 2016 ... سوپ نودل نوعی سوپ چینی است که با استفاده از رشته های نودل، سویا سس، آب مرغ یا گوشت و سبزیجات تهیه میشود. با طرز تهیه سوپ نودل چینی آشنا ... طرز تهیه سوپ نودل سبزیجات چینی | Prowl in virtual world https://parsseh.com/11669/طرز-تهیه-سوپ-نودل-سبزیجات-چینی.html‎Cachedنودل و حتی سوپ نودل به روش های بسیار متفاوت و با اسامی گوناگون , بسته به مواد داخل آن تهیه و سرو میشود مثل نودل مرغ , نودل گوشت و... که امروز طرز تهیه سوپ. طرز تهیه خوراک سبزیجات با نودل - غذای گیاهی - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/vegetables/9569.html‎Cached Similarخوراک سبزیجات پخته,خوراک سبزیجات رژیمی,خوراک سبزیجات چینی,خوراک سبزیجات ایتالیایی,خوراک سبزیجات بخارپز,خوراک سبزیجات با نودل,طرز تهیه خوراک ... سوپ نودل با مرغ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/soup1/chicken-noodle-soup.html‎Cachedسوپ نودل با مرغ خوشمزه,سوپ نودل با مرغ,مواد لازم سوپ نودل با مرغ,طرز تهیه سوپ نودل با مرغ,روش تهیه سوپ نودل با مرغ,درست کردن سوپ نودل با مرغ. خوراک سبزیجات به سبک چینی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../feed-vegetables-chinese1.html‎Cached Similarخوراک چینی طرز تهیه خوراک چینی,طرز پخت خوراک سبزیجات به سبک چینی ... در قابلمه ای با حرارت نسبتاً بالا ابتدا فیله مرغ و هویج را 2 الی 3 دقیقه با روغن زیتون تفت می دهیم. ... نودل را در صورت تمایل بعد از جوشاندن و پختن آبکش می کنیم، در ظرف مورد نظر ریخته و سبزیجات را روی نودل ها می ریزیم. .... طرز تهیه سوپ وجدان چورباسی ... طرز تهیه سوپ نودل و سبزیجات - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../soups-noodles-vegetables.html‎Cached Similarطرز تهیه سوپ نودل و سبزیجات,درست کردن سوپ نودل. سوپ نودل و سبزیجات را با عطر و طعم جدید تجربه کنید. با سبزیجات این سوپ عطر و طعم جدیدی را تجربه می کنید. نودل مرغ و سبزیجات - آشپزیهای مامانم.. - نی نی وبلاگ motherschef.niniweblog.com/post/.../نودل-مرغ-و-سبزیجات.html‎Cached Similar2 ژانویه 2014 ... عصاره مرغ یا سبزیجات و پودر پاپریکا به اندازه لازم. طرز تهیه ... بفرمایید این هم غذای چینی ما نودل مرغ با سبزیجات غذای سالم و خوشمزه و مغذی خوشمزه. ۱۳ روش آسان برای پخت نودلی خوشمزه - کجارو www.kojaro.com/.../13-easy-tricks-to-make-your-ramen-even-more-delicious/‎Cached27 مه 2016 ... همچنین، الزامی برای سرو آن با سبزیجات وجود ندارد و می‌توان آن را به روش‌های متنوعی تهیه کرد. ... طرز تهیه نودل چیلی نیز یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است! ... هیچ چیز نمی‌تواند مانند یک کاسه سوپ داغ نودل با آب مرغ گرمابخش روزهای سرد و ... غذاهای بیرون‌بر چینی با وجود اینکه بسیار خوشمزه هستند، ولی قیمت بالایی دارند؛ ...