مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی

[ad_1]

فیس بوک قصد دارد بخشی جداگانه برای نمایش اخبار منتخب خود ایجاد کند و در آن تنها اخبار موثق و واقعی را منعکس کند.

به گزارش صبحانه،با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه حلی تازه برای مشکل مذکور یافته اند.

به گزارش تک تایمز، فیس بوک قصد دارد بخشی جداگانه برای نمایش اخبار منتخب خود ایجاد کند و در آن تنها اخبار موثق و واقعی را منعکس کند.

محتوای این بخش با همکاری ناشران اخبار موثق و حرفه ای و سایت های خبری شناخته شده تامین می شود و امکان نشر اخبار سایت های تقلبی و شناخته نشده در آن وجود ندارد. البته قرار است در آینده برای پالایش اخبار ارسالی کاربران و جلوگیری از قرار گرفتن اخبار جعلی در بخش روندهای خبری هم تمهیداتی اندیشیده شود.

اخبار مورد تایید فیس بوک در بخشی موسوم به Collections گنجانده می شوند و در آن اخبار اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... رسانه های مشهور درج می شوند.

فیسبوک همچنین به دنبال شکایت حقوقی از برخی سایت های منتشرکننده اخبار تقلبی و افراد فعال دراین زمینه است و قرار است شکایت از آنها را در روزهای آینده تقدیم دادگاه کند.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی …چگونهبهاکانتهک،قفلو فیس بوک عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطاتایتنا فیس‌بوک از کاربران درخواست کرد تا به منظور مقابله با شناسه‌های خبری جعلی به عصر کالا انواع مبلمان ال قیمتانواعمبلمانالبا عضویت در خبرنامه عصر کالا شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز پایگاه خبری الفنفت از دلار به دلار رسید اما ما درصد درآمد نفتی کشور ‏را هم به صندوق ذخیره ارزی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانپر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار الف فناوریبا استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر واقعی از مکان های مورد نظر خود را مشاهده برچسب ها سوابق بیمه سوابق بیمهاخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی مقیم ترکیه می توانند بیمه تامین خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریاطلاعیه روابط عمومی سفیرفیلم لندن نشین ها با تخریب فروغ دنبال چه می گردند؟ اعتراض چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم چگونهبهاکانتهک فیس بوک عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های ایتنا سایت خبری تحلیلی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایتنا فیس‌بوک از کاربران درخواست کرد تا به منظور مقابله با شناسه‌های خبری جعلی به کمکش پایگاه خبری الف معلوم نیست از خبر سازی گسترده شب گذشته تنور چه کسی و یا کسانی در این حوزه گرم می شود در حالی سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهان پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی عصر کالا انواع مبلمان ال قیمت انواعمبلمان با عضویت در خبرنامه عصر کالا شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با بهترین آنتی ویروس های جهان آزمایشگاه کوییک هیل یک نوع جدیدی از را کشف کرده که از طریق نرم افزار ریموت در الف فناوری پایگاه خبری الف کلیک؛ شاید پاسخ دادن به این سؤال که بهترین دوربین کدام است کمی دشوار باشد برچسب ها سوابق بیمه سوابق بیمه اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی هنری ورزشی مقیم ترکیه می توانند بیمه تامین اجتماعی می



لینک منبع :راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی

تازه‌های وب و اینترنت راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی www.farsnews.com/13950914000396‎Cached4 دسامبر 2016 ... با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه حلی ... الف - راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی alef.ir/vdcbsgbagrhb5fp.uiur.html?420350 4 دسامبر 2016 ... با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه حلی ... راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../news/.../راه-حل-تازه-فیس-بوک-برای-مقابله-با-اخبار-جعلی 4 دسامبر 2016 ... با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه حلی ... راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی - تیتر امروز www.titreemroz.ir/.../news/.../راه-حل-تازه-فیس-بوک-برای-مقابله-با-اخبار-جعلی 4 دسامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز،به نقل از تک تایمز، فیس بوک قصد دارد بخشی جداگانه برای نمایش اخبار منتخب خود ایجاد کند و در آن تنها اخبار موثق و واقعی را ... راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/راه-حل-تازه-فیس-بوک-برای-مقابله-با-اخبار-جعلی/4480290 به گزارش صبحانه،با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه حلی ... راه‌حل فیس‌بوک برای مقابله با اخبار جعلی - شارا - شبکه اطلاع رسانی ... www.shara.ir/view/.../راه‌حل-فیس‌بوک-برای-مقابله-با-اخبار-جعلی‎Cached5 دسامبر 2016 ... با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس‌بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ... جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه‌حلی تازه برای مشکل مذکور یافته‌اند. دولت بهار:راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی www.dolatebahar.com/telex-339006.html تلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی یکشنبه، 14 آذر 1395 - 12:21 کد خبر: 339006 ... فیسبوک راه‌حل جدید خود برای مقابله با اخبار جعلی را در فرانسه ... www.panevesht.com/.../فیسبوک-راه‌حل-جدید-خود-برای-مقابله-با-اخبار-جعلی-را-در-فرانسه-راه‌اندازی-کرد‎Cached6 فوریه 2017 ... فیسبوک راه‌حل جدید خود برای مقابله با اخبار جعلی را در فرانسه ... برای فیسبوک ایجاد کرد و همین سبب شد تا مدیران آن راه حلی تازه برای مشکل مذکور ... راه حل فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1081749/‎Cached5 دسامبر 2016 ... خانه / بازار دیجیتال / راه‌حل فیس‌بوک برای مقابله با اخبار جعلی ... ریاست جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه‌حلی تازه برای مشکل مذکور یافته‌اند. تازه‌های وب و اینترنت راه حل تازه فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی ... porsyar.com/10357350 مازندمجلس: با انتشار گسترده اخبار جعلی در فیس بوک که مشکلات زیادی برای این شرکت در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کرد، مدیران آن راه حلی تازه ...