مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت

[ad_1]

با وجود اینکه ویندوز ۱۰ بسیار موفق عمل کرده، مایکروسافت نتوانسته این موفقیت را برای مرورگر اج نیز تکرار کند. حتی با وجود آپدیت‌هایی برای این مرورگر همانند پشتیبانی از اکستنشن‌ها، کاربران اقبالی به آن نشان نمی‌دهند.

در ماه نوامبر، اج تنها ۵.۲۱ درصد بازار را در دست داشته که نسبت به ۵.۲۶ درصد ماه قبل کاهش نشان می‌دهد. گوگل کروم با ۵۵.۸۳ درصد، اینترنت اکسپلورر با ۲۱.۶۶ درصد و موزیلا فایرفاکس با ۱۱.۹۱ درصد رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند. مرورگر اج رتبه چهارم، سافاری با ۳.۶۱ درصد سهم و اپرا با ۱.۳۶ درصد سهم بازار رتبه های پنجم و ششم را در اختیار دارند.

بنظر می‌رسد که اینترنت اکسپلورر وضعیت بهتری دارد. اینترنت اکسپلورر را می‌توان بر روی نسخه‌های مختلف ویندوز نصب کرد، اما اج تنها به ویندوز ۱۰ محدود است. از زمانی که مایکروسافت اعلام کرد که دیگر از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی نمی‌کند، کاربران به مرورگرهای دیگر روی آورده‌اند و کروم بیشترین سود را از این وضعیت برده است. مایکروسافت تصمیم دارد که با تمهیداتی همچون پشتیبانی از ۳D، کاربران بیشتری را به سمت اج جذب کند. البته از آنجایی که بهبودهای پیشین تاثیری در میزان کاربران نداشت، انتظار نمی‌رود که بهبودهای جدید چندان تغییری در وضعیت کاربران اج ایجاد کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ …همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی زومیتدبی مال ، درست در نزدیکی برج متری خلیفه، در زمینی به مساحت هکتار، معادل ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام مفهوم حرف در سری گوشی های گلکسی سامسونگ زومیت همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، استفاده از حرف در خانواده گوشی‌های گلکسی تصادفی نبوده و سفری به بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان در دبی زومیت دبی مال ، درست در نزدیکی برج متری خلیفه، در زمینی به مساحت هکتار، معادل هزار ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام



لینک منبع :سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت

سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت - آی‌تی‌رسان itresan.com/148889/سهم-مرورگر-اج-در-ماه-نوامبر-کاهش-یافت/.html در ماه نوامبر، اج تنها ۵.۲۱ درصد بازار را در دست داشته که نسبت به ۵.۲۶ درصد ماه قبل کاهش ... مرورگر اج رتبه چهارم، سافاری با ۳.۶۱ درصد سهم و اپرا با ۱.۳۶ درصد سهم بازار ... سهم مرورگر اج مایکروسافت ماه گذشته کاهش یافت - زومیت www.zoomit.ir/.../microsofts-edge-browser-lost-market-share-november/‎Cached4 دسامبر 2016 ... مرورگر مایکروسافت اج با کاهش سهم بازار در ماه نوامبر روبرو بوده است و گوگل کروم هنوز در صدر جدول برترین مرورگرها قرار دارد. سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت | خبر 5 khabar5.com/News/1387381/b‎Cachedدر ماه نوامبر، اج تنها ۵.۲۱ درصد بازار را در دست داشته که نسبت به ۵.۲۶ درصد ماه […] نوشته سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت اولین بار در پدیدار شد. سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت - آی تی رسان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29098823 سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت. با وجود اینکه ویندوز 10 بسیار موفق عمل کرده، مایکروسافت نتوانسته این موفقیت را برای مرورگر اج نیز تکرار کند. حتی با ... سهم بازار مرورگر اج باز هم کاهش یافت؛ کروم همچنان صدرنشین جدول ... digiato.com/article/2016/12/05/کاهش-سهم-بازار-مرورگر-اج/‎Cached5 دسامبر 2016 ... در ماه نوامبر (اواسط آبان تا اواسط آذر) امسال این مرورگر تنها 5.21 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته که نسبت به رقم 5.26 درصدی در ماه قبل کمتر ... کنترل مایکروسافت بر مرورگر اج در حال کاهش است news0.ir/.../کنترل%20مایکروسافت%20بر%20مرورگر%20اج%20در%20حال%...‎Cachedسهام مرورگر اج مایکروسافت در ماه گذشته کاهش یافت - بی تی یار ... مرورگر مایکروسافت اج با کاهش سهم بازار در ماه نوامبر روبرو بوده است و گوگل کروم هنوز در صدر . میهن مگ - سهم بازار مرورگر اج باز هم کاهش یافت؛ کروم همچنان صدرنشین ... https://mihanmag.com/.../سهم_بازار_مرورگر_اج_باز_هم_کاهش_یافت؛_کروم_همچنان_صدرنشین_جدول‎Cachedدر ماه نوامبر (اواسط آبان تا اواسط آذر) امسال این مرورگر تنها 5.21 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته که نسبت به رقم 5.26 درصدی در ماه قبل کمتر است. در واقع اج در بازه ... سهم بازار مایکروسافت اج و ویندوز ۱۰ در حال افزایش است | خبر از ما www.khabarazma.com/680638 سهم لینوکس از مارکت، از ۲.۳۱ درصد به ۲.۲۱ درصد کاهش یافت و سهم مک از بازار نیز از ... سهم آخرین مرورگر مایکروسافت یعنی مایکروسافت اج از بازار، تنها به عنوان بخشی ... از ماه نوامبر تا دسامبر 2016، مایکروسافت اج افزایشی ۰.۱۲ درصدی داشت؛ که سهم ... سهم بازار مرورگر اج باز هم کاهش یافت؛ کروم همچنان صدرنشین جدول - میهن ... 3bune.ir/.../سهم_بازار_مرورگر_اج_باز_هم_کاهش_یافت؛_کروم_همچنان_صدرنشین_جدول‎Cached5 دسامبر 2016 ... سهم بازار مرورگر اج باز هم کاهش یافت؛ کروم همچنان صدرنشین جدول ... در ماه نوامبر ( اواسط آبان تا اواسط آذر) امسال این مرورگر تنها 5.21 درصد از سهم بازار ... آخرین اخبار آپدیت کروم - بازدید - صفحه نخست اینترنت شما https://buzdid.ir/tag/آپدیت-کروم جزئیات برنامه های گوگل برای مرورگر کروم؛ حذف فلش و هشدار محتوای نا امن · دیجیاتو ۲ روز پیش ۰ ... برای مرورگر اج را ندارد. سهم بازار مرورگر اج باز هم کاهش یافت؛ کروم همچنان صدرنشین جدول ... تان یک جا آورده ایم. سهم مرورگر اج در ماه نوامبر کاهش یافت.