مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

[ad_1]

5 روش برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران در همان هفته اول کار جدید؛

5 Ways to Impress During Your First Week At a New Job

چگونه میتوانیم در هفته اول کاری تمام همکاران خود را تحت تاثیر قرار دهیم و یک قدم بزرگ در پیشرفت شغلی خود برداریم؟

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ با مهارت تمام مدارک فوق‌العاده و بی‌نقصی تهیه می‌کنید و رزومه‌ایی کاملاً ابتکاری طراحی می‌نمائید، لباس مرتبی برای مصاحبه بر تن می‌کنید و رتبه اول را کسب کرده، پیشنهادات آن‌ها را می‌پذیرید و سرانجام جایگاه خود را کسب می‌کنید…

تبریک! اکنون بخش جالب کار آغاز می‌گردد: بالا زدن آستین‌ها و انجام کار واقعی. برای حفظ تاثیر باورنکردنی بر روی هم تیمی‌های خود، ما از لیسا لیوایز، مبتکر تفکر فراتر از رهبری، خواستیم تا روش‌هایی را برای تحت تاثیر قرار دادن اطرافیان در هفته اول کار با ما در میان بگذارد. ۵ نکته فوق‌العاده زیر را بخوانید و آماده شوید که رئیس و همکاران خود را در هفته اول کار تحت تاثیر قرار دهید.

۱. تا جایی که می‌توانید، بیاموزید

به شما اطمینان می‌دهم که هفته اول کاری مملو از آموزش خواهد بود، رگباری از اطلاعات در پیش خواهد بود. کاملاً منطقی است و همانطور که می‌دانید، قدم می‌زنید و تا جایی که امکان دارد اطلاعات کسب می‌کنید. لیسا اینچنین شرح می‌دهد که، یادگیری سریع کلید تحت تاثیر قرار دادن اطرافیان در شغل جدید است، بنابراین سبک یادگیری خود را بیاموزید. نمی‌دانید که چگونه اطلاعات را پردازش کنید؟ از یک تست آنلاین بهره ببرید تا نتایج شنیداری، دیداری یا حرکتی را بررسی کنید. از نتایج در راستای رسیدن به هدف خود بهره ببرید.

۲. دریابید که کجا می‌توانید سریع‌تر تاثیرگذار باشید

هرچه افکارتان بیشتر در راستای اهداف شرکت باشد، بهتر است. لیسا خاطر نشان می‌سازد که، در طول اولین هفته بیشتر زمان شما صرف یادگیری زیرو بم‌ها می‌شود، اما اگر از آن‌ها در راستای منافع شرکت بهره نبرید، مانع از پیشرفت و ترفیع سریع شما خواهد شد. او همچنین به ما گفت که، اگرچه ایده‌های شما درباره نحوه تاثیرتان در حرفه جدید فرضی است، اما باهوش باشید و از هفته‌های نخست برای تحقق فرضیات خود بهره جوئید. بدین ترتیب راه‌های موفقیت شرکت را کشف خواهید کرد.

۳. حتی‌الامکان خود را به افراد متعددی معرفی کنید

نهراسید که در کجا با دیگران ملاقات می‌کنید در آشپزخانه، در آبدارخانه یا آسانسور، لیسا پیشنهاد می‌کند که فقط لبخند بزنید، سلام کنید و گفتن اینکه من کارمند جدید هستم، باعث می‌شود تا افراد متعددی نیز خودشان را به شما معرفی کنند، بدین ترتیب نکات مهمی درباره شرکت می‌آموزید و در مواقع لزوم از یاری دیگران بهره‌مند می‌شوید. دوستانه رفتار نمودن نه تنها کمک می‌کند تا دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، بلکه کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری در شرکت داشته باشید.

۴. کمک بخواهید

یک یا دو هم گروهی انتخاب کنید که حتی‌الامکان آن‌ها نیز جدیداً به شرکت پیوسته باشند، از توصیه‌ها یا دیدگاه‌های آن‌ها درباره موارد خاص بهره‌مند شوید و از آن‌ها نکات جدید بیاموزید. لیسا می‌گوید، نشان دهید که به آن‌ها اطمینان دارید و نظراتشان ارزشمند است تا روابط دوستانه‌ایی را پایه‌ریزی کنید. این امر همچنان نشان می‌دهد که خود را وقف شغل جدید نموده‌اید.

۵. از شرکت خارج شوید

اینکه شما کارمند جدید هستید موجب نمی‌شود تا تصور کنید که به میز خود زنجیر شده‌اید. لیسا معتقد است، به همگروهی‌ها پیشنهاد کنید که نهار را خارج از شرکت صرف کنید، و ساعات خوشی را با آن‌ها سپری کنید، یا با برخی همکاران والیبال بازی کنید. خروج از محیط کار اداری نه تنها جنبه جالب شخصیت شما را به همکاران نشان می‌دهد، بلکه موجب می‌شود تا یکدیگر را بهتر بشناسید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهیدچگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید هنگامی که طراحی و ساخت سایت خود را با مهارت به چگونه غریزه ی جنسی را کاهش دهیم؟ پایگاه وااسلاماهاوقاتی را که برایت سودمند هستند به هدر نده تلاش کن پیش خداوند بیش از دیگران جذاب باشیچگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ شهر …متاسفانه با بهترین دوستانم نمی‌توانم به خوبی ارتباط برقرار کنم گاهی درباره من روش برای تاثیر گذاری و متقاعد کردن دیگران مردمانمقالات مرتبط ۲۸ راه بی نظیر برای تحت‌ تاثیر قرار دادن اطرافیان چگونه دروغگو را عشق واقعی هوالمعشوق بگذار راه تو راه عشق باشد آتش عشق تو گر در دل ما خانه نداشت عمر بی حاصل ما درس مطالعات اجتماعی در مدارس را چگونه جذاب تدریس …درس مطالعات اجتماعی در مدارس را چگونه جذاب تدریس کنیم؟چگونه خود را باور کنیم بسیاری از ما در صورتیکه فلسفه‌ی کاری که انجام می‌دهیم بدانیم احساس تعهد بیشتری نسبت چگونه یک متن تبلیغاتی تاثیر گذار بنویسیم …چگونه یک متن تبلیغاتی موفق بنویسید مرحله به مرحله با اصول نوشتن یک متن تبلیغاتی مناسب ریلکس تراپی چیست و چگونه انجام دهیم ؟ پزشکان …آشنایی با ریلکس تراپی و فنون انجام صحیح آن قبل از اینکه به آموزش تراپی بپردازیم نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …لطفا نقاشی ساختمان قلی پور را با شماره بشناسید چگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید چگونه سایت خود را روی اینترنت قرار دهید هنگامی که طراحی و ساخت سایت خود را با مهارت به پایان چگونه غریزه ی جنسی را کاهش دهیم؟ پایگاه وااسلاماه اوقاتی را که برایت سودمند هستند به هدر نده تلاش کن پیش خداوند بیش از دیگران جذاب باشی عشق واقعی بسم الله الرحمن الرحیم هوالمعشوق با عرض ادب و احترام حضور شما سروران گرامی که این وبلاگ را چگونه با دیگران رابطه خوبی داشته باشیم؟ شهر سوال متاسفانه با بهترین دوستانم نمی‌توانم به خوبی ارتباط برقرار کنم گاهی درباره من چیزهایی فکر روش برای تاثیر گذاری و متقاعد کردن دیگران مردمان مقالات مرتبط ۲۸ راه بی نظیر برای تحت‌ تاثیر قرار دادن اطرافیان چگونه دروغگو را تشخیص دهیم؟ چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ صفحه چگونه همسر خود را علاقمند نگه دارید؟ برای کنترل مردان عشق ابزار کارا تری از شهوت است درس مطالعات اجتماعی در مدارس را چگونه جذاب تدریس کنیم درس مطالعات اجتماعی در مدارس را چگونه جذاب تدریس کنیم؟ چگونه خود را باور کنیم بسیاری از ما در صورتیکه فلسفه‌ی کاری که انجام می‌دهیم بدانیم احساس تعهد بیشتری نسبت به آن چگونه یک متن تبلیغاتی تاثیر گذار بنویسیم یاد بگیر دات کام مراحل نوشتن یک تبلیغ موفق می خواهید برای کسب و کار خود تبلیغ نمایید؟ این نکات و مراحل را کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم کارآفرینی سازمان خود را چگونه هدایت کنیم ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ×××××××××موجیم



لینک منبع :چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چگونه-دیگران-را-تحت-تاثیر-قرار-دهیم‎Cached Similarیکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ما این است که فکر می‌کنیم اگر بخواهیم کسی را تحت تاثیر قرار دهیم، فقط باید روی کارهای بزرگ و مهم تمرکز کنیم و آنها را انجام دهیم. چگونه دیگران را در 30 ثانیه یا کمتر تحت تأثیر قرار دهیم؟ news.sanat.ir/.../how-to-impress-anyone-in-30-seconds-or-less.html‎Cached6 جولای 2015 ... چگونه دیگران را در 30 ثانیه یا کمتر تحت تأثیر قرار دهیم؟ اختصاصی سایت صنعت - برخی از کارشناسان معتقدند که 85 درصد از موفقیت‌های مالی شما ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم - مجله پزشکی pezeshkin.ir/چگونه-دیگران-را-تحت-تاثیر-قرار-دهیم/‎Cached3 آوریل 2017 ... امین حق‌وردی روان‌شناس و مشاور با تأکید بر اینکه افراد هنگام سخن گفتن سعی می‌کنند بر دیگران بویژه مخاطب مورد نظر تأثیر گذار باشند، اظهار داشت: ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ - پرشیاس www.persias.ir/چگونه-دیگران-را-تحت-تاثیر-قرار-دهیم؟/‎Cachedچگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ همیشه چیزهای کوچک بیشترین اهمیت را در ارتباط با طرف مقابل دارد و خود اصلی ما را نشان می دهد. ولی بیشتر افراد به این چیزهای ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ - لینکدونی - پی سی دانلود links.p30download.com/.../چگونه-دیگران-را-تحت-تاثیر-قرار-دهیم.php‎Cachedچگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ همیشه چیزهای کوچک بیشترین اهمیت را در ارتباط با طرف مقابل دارد و خود اصلی ما را نشان می دهد. ولی بیشتر افراد به این چیزهای ... تراوش - چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم.... ahorajavan.blogfa.com/post-11.aspx‎Cached Similarراه بی نظیر برای تحت‌ تاثیر قرار دادن اطرافیان خیلی بیشتر از آنچه که همه ما به آن اعتراف کنیم، رفتارهایمان براساس میل درونیمان به تحت‌تاثیر قرار دادن دیگران شکل ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ - آلامتو www.alamto.com/new-job-impress-others.html‎Cached4 دسامبر 2016 ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟:چگونه میتوانیم در هفته اول کاری تمام همکاران خود را تحت تاثیر قرار دهیم و یک قدم بزرگ در پیشرفت شغلی ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../new-job-impress-others.html‎Cached24 جولای 2017 ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟:چگونه میتوانیم در هفته اول کاری تمام همکاران خود را تحت تاثیر قرار دهیم و یک قدم بزرگ در پیشرفت شغلی ... نوین اطلس | چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ novinatlas.com/1394/11/.../چگونه-دیگران-را-تحت-تاثیر-قرار-دهیم؟/‎Cached7 فوریه 2016 ... چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟ آیا فکر می کنید تحت تاثیر قرار دادن یا بدست آوردن تحسین دیگران مشکل است؟ خیر اصلا اینگونه نیست. چگونه دیگران را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم؟ - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/success/194262-194262/‎Cached Similar30 مه 2014 ... یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات ما این است که فکر می‌کنیم اگر بخواهیم کسی را تحت تاثیر قرار دهیم، فقط باید روی کارهای بزرگ و مهم تمرکز کنیم و ...