مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید

[ad_1]

به گزارش شفاف:  آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری هستند؛ اما از چه طریق می توان مانع ابتلا به چنین بیماری هایی شد؟ آیا برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی تنها باید به درمان های دارویی چشم دوخت یا تغییرات کوچک در عادت های زندگی هم می تواند در این امر مؤثر باشد؟ آیا مصرف یا عدم مصرف مواد غذایی خاص می تواند در کاهش یا افزایش احتمال ابتلا به این دو بیماری نقشی داشته باشد.

 پاسخ به این سؤالات برای علاقه مندان و شیفتگان قهوه خوشحال کننده است؛ چراکه مصرف قهوه می تواند تا حدی زیادی مانع دچار به چنین مشکلاتی می شود. بر اساس یافته های به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، مصرف 3 الی 5 فنجان قهوه در طول روز نقش مؤثری در حفظ کارکردهای شناختی مغز و پیشگیری از ابتلا به بیماری های مرتبط با زوال عقل ایفا می کند.

از آنجایی که عوامل زمینه ساز ابتلا به بیماری های هم چون آلزایمر و پارکینسون شناسایی شده اند، دانشمندان درصدد هستند با انجام تحقیقات گسترده راه های پیشگیری از بروز این دو مشکل را شناسایی کنند. در همین راستا، مطالعات صورت گرفته نشان از دارد که نوشیدن مستمر و طولانی مدت قهوه می تواند تا 27 درصد زندگی بدون این دو بیماری را تضمین کند. در واقع، قهوه با کمک به حفظ قوای شناختی مغز مانع از اضمحلال آن می شود؛ اتفاقی که به دلیل وجود ترکیباتی مانند کافئین و آنتی اکسیدان در این نوشیدنی رخ می دهد.

بنابراین، اگر جزء آن دسته افرادی هستید که در عین عدم زیاده روی در مصرف قهوه آن را از سبد غذایی شان حذف نمی کنند به احتمال قوی رنگ بیماری های مرتبط با کارکردهای شناختی و یادآوری مغز را نخواهید دید. بهتر آن است تا دیر نشده جایی برای این نوشیدنی مفید در برنامه غذایی روزانه تان باز و مصرف آن را فراموش نکنید.

منبع : سلامت نیوز


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سلامت خیلی از افراد وقتی پهلوهای خود را لمس می کنند با یک مشت چربی اضافی مواجه می شوند که اخبار داروسازی سایت پزشکان بدون مرزمیزان کافئین موجود در مواد غذایی شکلات تلخ و شیرین ۸۷۵ میلی‌گرم در هر کیلوگرم شکلات پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی برای داشتن خوابی آسوده از این کارها پرهیز کنیداین متخصص توصیه می‌کند دقیقه از این مدت را به امور روز بعد و چک کردن پیام ها اختصاص رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایراننکاتی درباره فواید و زیان‌های مصرف آجیل یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی گفت نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، …در این بخش از سایت آکاایران شما را با دیابت، علائم دیابت و درمان آن آشنا میکنیم مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …استفاده زیاد از موبایل باعث بروز سرطان چشم میشود مقابله با ضعف بینایی خردسالانمیگنا راز اخلاط چهارگانه خلط و مزاج در طب سنتیخداوند متعال هر اندام و هر جانواری را مزاجی بخشیده است که به آن سزاوار است و این مزاج دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان …یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت سینوزیت یک بیماری التهابی مزمن است که در ناحیه مخاط سلامت اخبار ایران و جهان خیلی از افراد وقتی پهلوهای خود را لمس می کنند با یک مشت چربی اضافی اخبار داروسازی سایت پزشکان بدون مرز میزان کافئین موجود در مواد غذایی شکلات تلخ و شیرین ۸۷۵ میلی‌گرم در هر کیلوگرم شکلات شیری پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای برای داشتن خوابی آسوده از این کارها پرهیز کنید این متخصص توصیه می‌کند دقیقه از این مدت را به امور روز بعد و چک کردن پیام ها اختصاص دهید رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران نکاتی درباره فواید و زیان‌های مصرف آجیل یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی گفت مصرف دیابت، درمان دیابت و کنترل قند خون، علائم دیابت، پیشگیری از در این بخش از سایت آکاایران شما را با دیابت، علائم دیابت و درمان آن آشنا میکنیم، امیدواریم نوشته های خواندنی روح‌اله شنبه ‏ ‏ با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه های مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات سلامت استفاده زیاد از موبایل باعث بروز سرطان چشم میشود مقابله با ضعف بینایی خردسالان دکتر بیژن فروغ اولین کلنیک چند تخصصی درمان سردرد میگرن کمردرد یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت سینوزیت یک بیماری التهابی مزمن است که در ناحیه مخاط ‌سینوس بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود گاهی بساط عیش خودش جور میشود



لینک منبع :با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید

با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید - شفاف www.shafaf.ir/.../با-مصرف-قهوه-بدن-خود-را-برابر-آلزایمر-و-پارکینسون-بیمه-کنید‎Cached4 دسامبر 2016 ... آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری هستند؛ اما از چه طریق می توان مانع ابتلا به چنین بیماری هایی شد؟ با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید - مواد ... www.salamatnews.com/.../با-مصرف-قهوه-بدن-خود-را-برابر-آلزایمر-و-پارکینسون-بیمه-کنید‎Cached4 دسامبر 2016 ... آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری هستند؛ اما از چه طریق می توان مانع ابتلا به چنین بیماری هایی شد؟ با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید - سلامانه www.salamaneh.com/.../با-مصرف-قهوه-بدن-خود-را-برابر-آلزایمر-و-پارکینسون 5 دسامبر 2016 ... سلامانه : آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری هستند؛ اما از چه طریق می توان مانع ابتلا به چنین بیماری ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید - خبرلند khabarland.com/.../با-مصرف-قهوه-بدن-خود-را-برابر-آلزایمر-و-پارکینسون-بیمه-کنید‎Cached4 دسامبر 2016 ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید سلامت نیوز: آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید khabarooz.com/post/6478 سلامت نیوز : آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری هستند؛ اما از چه طریق می توان مانع ابتلا به چنین بیماری هایی شد؟ با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید - آی سبک khabarfarsi.com/u/29083483 4 دسامبر 2016 ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید. آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید ... khabarfarsi.com/u/29111130 4 دسامبر 2016 ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید ... توامان این دو بیماری سبب افزایش خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با دیابت از جمله ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید - سلامت ... khabarfarsi.com/u/29076556/redirect/salamatnews.com با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید ... کارشناسان سلامت با بیان اینکه تمامی انواع مواد قندی مضر نیستند اظهار داشتند: بدن بیشتر مواد ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید www.24khabar.com/.../با-مصرف-قهوه-بدن-خود-را-برابر-آلزایمر-و-پارکینسون-بیمه-کنید/ آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری هستند؛ اما از چه طریق می توان مانع ابتلا به چنین بیماری هایی شد؟ آیا برای پیشگیری ... با مصرف قهوه بدن خود را برابر آلزایمر و پارکینسون بیمه کنید - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/iqna/news20161241202090528.html 4 دسامبر 2016 ... آلزایمر و پارکینسون؛ دو بیماری شایع و آزاردهنده که بدون شک همه افراد از آنها فراری هستند؛ اما از چه طریق می توان مانع ابتلا به چنین بیماری هایی شد؟